2 Bölüm

121 9 0
                                    

'''''''"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Oktay'la Yalıkavak da görüşmek için sözleşmiştik, ayrı yerlerde kalıcaktık o kendi evinde biz ise mehtabın otelin de, bu gün doğum günüm ama benim için en büyük hediye Oktay olmuştu, belki de tam benim olmasa bile bir mucize olmuştu bu bile bana çoktu.
Otelde ki odalarımıza yerleşip bir şeyler içmek için hazırlandık ben üzerime kısa bir etek üstüne de askılı tişört altına da beyaz spor ayakkabılar giyip aşağıya indim, Oktay'a yazıp yazmama konusunda kararsızdım adamı sıkmak istemiyordum ama işte gönül de bu bir kere alışınca bırakmak istemiyor bir kere konuşma başlayınca hep arkası gelsin istiyor, herkes sevgilileriyle bir yerlere dağılmıştı bende Kulaklığımı takıp bir yandan da kahvemi içiyordum, saat daha 4 dü akşama ne yaparız bi plan var mı hiç bir fikrim yoktu, olsa bile Oktay burada değildi
Ben öylece denize dalmışken telefonuma bir mesaj gelmişti.

"" Saat 8 de seni teknede bekliyorum gelirsen beni çok mutlu edersin. :) """""

Oktay'dandı benimle görüşmek istiyordu, ben bu kadar erken beklemiyordum, belki de daha erken den ona kendimi gösterseydim dicem de biberon kullandığım zamanlardan bahse diyorum her halde bence şimdi tam da zamanı, Odama çıkıp üstüme ne giysem diye şöyle bir baktım, hemen gözüme mavi saten dizden bacak yırtmaçlı olan elbisem çarptı, altıma da siyah ince topuklularımı da giydim mi hazırdım, duşa girsem saçımı ve makyajımı yapmaya başlasam anca hazırlanmış olurdum, bu arada Oktay'a cevabımı göndermemiştim çünkü biraz beklemek güzeldir ben onu zamanında çok özledim.

Duşta çok fazla vakit kaybetmeden çıktım saat 5 di tekneye gitmem de trafikle birlikte bir yarım saat de sayarsak 7 gibi çıkmam gerekiyor bu arada kızları da odaya çağırdım yine giderken onlara takılırsam iki saat derdimi anlatamazdım.
Nermin odaya girdikten sonra bana ağzı açı bir şekilde bakıyordu arkadan iyi ki doğdun diye bağıran çocuklar girdi Arif ve poyrazın elinde şampanya patlamıştı ilk bi şoka girsem de sonradan bende onlara katılıp çığlık atmaya başladım eylemin elinde ki pastayı görüp ona doğru gittim ağlayamam ağlarsam makyajım bozulur :)

"Dilek dilemeyi unutma (Nisa)

Dilek, tabi ya şu zamana kadar hep onunla konuşmayı beni tanımasını dilemiştim, şimdi ömrümün sonuna kadar o konuşmanın bitmemesini  diliyorum  hayatımdan çıkmaman dileğiyle mavişim..
Hepsine tek tek sarılıp hediyelerini aldım pastayı da bu arada kesip yedik ama ben bir yandan da hazırlanıyordum, kızlar oğlanları aşağıya gönderip nihayet baş başa kalabilmiştik.

"Hemen anlat hemen (Öznur)
"Oktay beni bekliyor yani yanına davet etti
"OHaa (Nermin)
"Kızım sen bu adama naptın böyle (mehtap)
"Bilmiyorum, bilmiyorum ama şoktan hık diye gidi vericem şimdi
" gitmek yok gitmek yok kendine gel, durdun durdun turnayı gözünden vurdun sonunda:D (Nisa)
"Bence kalbinden vurmuş gibi duruyor (eylem)
"Ee bizim kızımız güzel alımlı diğer birlikte olduğu kadınlardan neyi eksik (öznur)
"Sağolun kızlar iyi ki varsınız siz olmasanız kendimi negatif enerjimle öldürürdüm.
"Ne demek canım bi derdimiz ilişki olsun(Nermin)
"Yavrum o sende bulunmuyor işte 😄

Hepsiyle toplu sarılmamızı yaptıktan sonra Öznur yine benim makyajımı beğenmemişti, beni koltuğa oturtup hepsi ameliyata hasta almış gibi bana girişti, allahtan elbiseme laf etmediler çünkü gözleriyle uyumlu olsun istedim.

SAAT 7.10

Kızlarla sarıldıktan sonra bana tahsis ettikleri araca bindim konumu mu da açtıktan sonra telefondan şarkımı da açıp yola çıktım, şarkı tam da şu anı anımsatıyordu

Sonsuzum OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin