Tesadüf müydü?
*
"Kanka çocuğa bak seni takip etmiş!" dedi Öykü.
"Öykü ne var bunda? İnstagram orası, takipleşiliyor orada zaten."
"Kanka çocuğa baksana."
Öykü'nün ısrarı üzerine profiline girdik çocuğun, yalan yok tatlıydı.Hemde biraz fazla tatlıydı.Hemen geri takip ettim, bu çocuğu Twitter'da gördüm mü acaba? Kesin gördüm kesin.
-Yaklaşık bir hafta geçti ve sürekli birbirimizin fotoğraflarını beğeniyoruz.Yürümek amaçlı değil, bilinçli yaptığını bile düşünmüyorum.Akşam Aysun'la konuşurken "Var mı birileri?" Sorusuna "Aslında yazmasını istediğim biri var ama onu beklerken eve kalacağım galiba." demiştim, Aysun'un "E sen yaz o zaman." lafına karşılık "Saçmalama, hayatta olmaz" demiştim.Büyük konuşmuş olabilir miydim?
-
On yedi yaşıma girmeme sadece haftalar kaldı, annemsiz 16 sene bitiyor.Ama sanmayın sitem ettiğimi falan, annem de görse mutlu olmamı isterdi değil mi?
-
Bugün günlerden Perşembe, ve biz fizik dersindeyiz.İnanır mısınız arkadaşlar? Geçmiyor..
Dersi dinleme çabalarımı Yaren'in Hazal'ı göstermesiyle son verdim.Hazal ağlıyordu,"Hazal? Noldu niye ağlıyorsun? Ya kızım söylesene hoca duyacak şimdi adam zaten kıl bana" kıkırdadım.Hazal cevap verdi yaşlı gözleriyle bana bakıp,
"Kanka bitmiyoo..Bitmiyoo..Bitmiyo bu ders bitmiyo.." ağlamaya devam ederken konuştu tekrar, "daha bi ders daha var bitmiyo.." Hazal'ı duyan Öykü arkasına dönüp biraz sesini yükselterek gülmeye başlayınca hoca bize dönüp "Neye gülüyorsunuz? Komik bir şey varsa biz de gülelim?" deyince hepimiz başımızı kitaplara gömdük.Hoca dersi anlatmaya, Hazal ağlamaya ve biz de gülmeye devam ettik.Öğle arasına kadar fizik dersiyle imtihanımız devam etti, ders bitince Öykü'yle beraber okuldan çıktık.Facefood'ta yemek yedikten sonra çikolata ve çikolatalı süt almak için markete gidecekttik herzamanki gibi.
Market yürüdüğümüz yolun karşısındaydı biz sağa sola baka baka ilerliyorduk.Her zaman geçtiğimiz sarı kırmızı binanın duvarına biri Cemal Süreya'nın dizesini yazmıştı. (Medyada var) Harika görünüyordu.."Seni bir kere öpsem ikinin hatrı kalıyordu, iki kere öpeyim desem üçün boynu bükük #şiirsokakta"
Tabi Belfü boşta durur mu, çektim hemen fotoğrafını akşam İnstagram'a atacak yeni bir dize buldum.Şiir okumayı severdim hep, uzaktan aşırı Galatasaraylı katı biri olarak bilirlerdi beni.Ama sadece uzaktan öyle bilirlerdi işte.Geç kalmadan tekrar okula döndük Öyküyle, çikolatalarımızı aldık merak etmeyin kızlar.
-
Eve geldim, yemek yedim, yattım dinleniyorum.Tabii ki de internetteyim! Bugün çektiğim şiir sokakta fotoğrafını attım hemen.Bir yeni bildirim,
@ xxxxx ' fotoğrafına yorum bıraktı.
Oha! Hadi canım! Yok artık.
"Seni bir kere öpsem ikinin hatrı kalıyordu, iki kere öpsem üçün boynu bükük."
Attığı yorum :
Şimdi sen gidiyorsun, git.Gözlerin durur mu onlarda gidiyorlar..
-
ÖNERİ,
Yeni yazarlara şans vermek gerek diye düşünüyorum.Wattpad kütüphanenize Lisedeki Yabancı ve Umursamaz'ı ekleyin derim! Kokulu öpücükler :d
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*Instagram'dan Aşk*
ChickLitGerçek bir olaydan esinlenerek yazılıyor olan harika bir aşk hikâyesi, okumayan pişman olur benden söylemesi! ** Bir yeni bildirim, @ xxxxx ' fotoğrafına yorum bıraktı. Oha! Hadi canım! Yok artık. "Seni bir kere öpsem ikinin hatrı kalıyordu, iki ke...