Astazi editam capitolele cartii si am vazut un comentriu care mi-a facut ziua incredibila . Deci sa nu mai palavragim si sa va spun despre ce e vorba .
Imnul bunicilor #2
Paradis dis disHai că vrei cam multeParadis dis Buni te-njură de te rupe Paradis dis dis Hai că vrei cam multe Paradis disBuni te-njură de te rupe.Io bă Sara Io!Și Tomiță se beșină Tv cu babeMâța cu milăPandicorni gulai Suie-te pe deal și hai Tv cu babeDumnezio e-n RaiVăcuța Milcka Buni e olimpicăNu știu ce să cânt Mã complic(Stelică's Pov):"Behăiam pe-ntunecatȘi-am băgat copita-n c*ăcat"Și caprele e omTwoDirections.comNu refuza un veolCă nu-i frumosDe te prind te dau lu' PamelaBuni face sos Nu e viață după moarteDa bine Stelică,nu se poate Și dacă fac curat la miel,ce?Fac eu curat,da de ce?Paradis dis disHai că vrei cam multe Paradis disBuni te-njură de te rupeParadis dis disHai că vrei cam multeParadis disBuni te-njură de te rupeBunica pe felie Aci am terminat Cică scade tva-ul Oh my god !!M-am udat Scriu pe "uatpep"Mânc spanac Dau cu bâta Nu te plac Spune-mi,StelicăRap eu știu să fac?Nu plânge,SaraE ziua în care Thanks Bunica Malaka Veta Biriș e vedetă mare L-am văzut pe StelicăEu am venit să citesc testamentul Și să beau o berică Îi plăcea istoriaCamioanie Mă doare la bile Pisicile e ghidoanie Bunica nu dă pomanăEa doar înjură și curat la miel NU facePace.
By EmaCartofior