Capitolul 100 am vrut sa fie ca un rewind asa ca ...
Il mai tine-mi minte pe Suelen, dar pe Musaca ? Va amintiti de hit-ul Mariei Dragomiroiu, dar cand a stat 10 minute sa-si faca parul si apoi si-a pus baticul ? Cand a spus ca explodeaza televizorul daca e volumul la maxim ? Il mai stiti pe Stelica screlozatu' aka me' cacat ? Mai stiti primul interviu, dragoste la prima sapa, Jeff e pe "ciclu" ?Cand a cantat Paradis -Roberto ? Cand mi-a vazut boxeri a zis ca sunt budigai ?Dar de ...
Eram in camera mea si m-am decis sa merg in bucatarie . Acolo erau bunica si sora-mea , (de mentionat e ca eu inca nu am intrat in bucatarie) si le auzeam tipand , mai mult pe sora-mea, dar ma rog...
-HAI MA BUNII MAI !!! MA SUPAR PE TINE !!!
-Am zis nu si nu ramane !
Si cand am deschis usa si ea a apasat clanta si cred ca am speriat-o , da nu conteaza...:
-AOLEO !!! *strigat* Inima mea *in soapta*
-Ce-i buni ?
-Scapi de dracu' si dai de ma-sa !
Mai stiti cand a zis ca "Demon" e sexy ? Mai stiti de " Asta-i viata dai din buci si faci ca rata " "Anton care toarna in c*r beton " "Grea e viata si pustie cand te caci si n-ai hartie " ?Cand a zis ca (,)caisele sunt epilate ?Cand a zis ca dau in boli pulomnare, daca nu ma imbrac ?
The end
A/N : Plang rau , cu aceasta carte pot sa zic ca am devenit cunoscuta pe Wattpad si acum ....Vreau sa-mi spune-ti ce va aduceti aminte , va rog . In ultimul timp am vazut ca nu mai sunt asa multe comentarii , voturi etc. Azi se incheie 100 replici ale bunicilor . Imediat o sa-mi indeplinesc un vis , o sa ajung la 1M de views si vreau sa va multumesc si va iubesc nepotei ! Si buni va iubeste !