#65

6K 372 33
                                    

Bun...*moment de reculegere * , sa începem !

    Azi va voi învăța  cum sa aveți grijă de găina voastră .

  1. Clar va trebuie o găină , daca nu ai , no problem , te duci sa îți cumperi
  
  2. Ține-o într-un loc uscat , ferit de mâinile  maleficei tale bunici , care așteptă într-un colț cu un cuțit
 
   3. Păzește-o mereu , daca nu vrei sa devină supă .

  4.  Dă-i de mâncare , eventual ar fi indicatporumbgrâu , stafide (da stafide , dar negre ! ) , lămâie ( ca sa fie sănătoasă ) , mazăre ( nu , nu Radu Mazăre  , dar daca faceți rost de el il puteți pune in meniul găini voastre )  .

5. Stai departe , dar departe  de  bunica ta , care din nou  așteaptă într-un colț cu un cuțit .

6. Daca  ai dat  greș ( sau  nu ) , poți fi dezamăgita ( sau nu ) ,daca inamicul a învins asta e ( sau nu )

7 . Bucurăte de o friptura , supa etc , delicioasă cu găina ta . ( sau nu )

8 . Acceptă soarta  si găsește- ți alt animal , eventual un porc  ( e mai greu de îngrijit deoarece  , nu il poți ascunde in sertarul de chiloți   ) 

   Bun daca ai urmat pași de mai sus ve-ți avea rezultate promițătoare.  Si acum va întrebați ce legătură are cu bunicile ?
  Pai e simplu , eu am avut o găină pe care o iubeam ( wtfsi am  ajuns sa o mănânc , a fost cam sadic ,dar era buna , bunica mea e criminală ,omoara găinile ca sa mi le de-a mie sa mănânc .

   Ok gata , va ajunge ! ♥   kisses , love You all


100  de replici ale bunicilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum