CEREN
Ceren kahverengi gözlü,kumral saçlı,orta boylu,sinirli,asabi,inatçı ve huysuzdur.Yanlız olmayı tercih eder yüreğini bu ana kadar hiç kimseye açmamış ve kalbini ilk defa birine verebilecektir.
UFUK
Ufuk siyah saçlı,siyah gözlü ,kaslarıyla tüm kızların dikkatini çeken,gece hayatına fazla kendini kaptırmış ,aşık hiç olamamış bir adamdır.Sert görünümlü ve hemen sinirlenir.
KARŞILAŞMA
Ahhh olamaz ama ya ben saati nasıl duymadım,bittim ben kesin bittim kovulmazsam iyidir.İç ses sen bir sus ama haklı ya hemen hazırlanıyım.Altıma siyah yüksek bel bir pantolon,üstüne beyaz bol bi t-short geçirdim.Hafif bi ruj ve rimelimi çektim.Harikayım ben ya işe geç kalıcam ama hala kendimi övme peşindeyim.Hemen deri ceketimi giydim,telefonumu,paramı ve şemsiyemi aldım hava çok şiddetli yağıyordu.Anayoldan mı yoksa kestirmeden mi gitsem diye düşünmedim değil ve anayola çıktım.Tam kırmızı ışık yandı karşıdan karşıya geçeyim derken malın biri hızla geçti.Tabi bende geçeyim derken hafif çarptı telefonum kırıdı ve yere düştüm neyse ki fazla bişeyim yoktu.Hemen polise gidip ihbar verdim.Ve aranıyor.Bu yaptığını ödetmeden çekip gidemez.O kimki ya geldi durması gereken yerde geçti oda yetmez gibi bana zarar verdi görücek o...Odunnnn,asalakkk,mallll,öküz,tescilli hayvannn....!!!!diye diye iş yerime geldim.
UFUK'TAN
asjfaggafsgsggshs çıldırıcam simdi naptım ben ya ben Ufuk nasıl böyle bi hata yaptım offf.Şimdi polisler beni arıyodur en iyisi o kızı bulup özür mü dilesem ki yok hayatta bi kızdan özür dilemem ben Ufuk Sert'im hayatta gidip bi kızdan özür dilemem yapmam ki bu hayatta hiçbi kızla gece dışında konuşmadım.Kapı çaldı ve polislerin sesi geldi dışarı çıktım.
-Ufuk bey bizimle birlikte merkeze kadar gelmeniz gerek hakkınızda şikayet var.
-Ne hakkında ha o hız olayıysa parası neyse ödedim sorun yok.
-Hayır Ufuk bey merkezde öğrenirsiniz.
-İşte şimdi çıldırmak üzereyim bana Ufuk Sert'e suç duyurusu haaaa!Bunu yapan kimse bitti eceli benim elimde...!!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜFLE BAŞLAYAN MAFYAN'NIN AŞKI
Teen FictionEvden şemsiyemi ve yağmurluğumi alarak çıktım. İşe geç kalmamak için kestirme bir sokaktan gitmeyi düşündüm sonra tehlikeli olduğu için vazgeçtim.Ve zaten olaylar hızla gelişti.Bir odunla karşı karşıyasınız...Hadi bakalım okuyun ve görelim ne oldu n...