YİNE Mİ SEN!!!✌

108 7 0
                                    

UFUK'TAN
Sinirden eve gelince kendime kahve hazırlayıp odama çıktım ve olanları gözden geçirdim.Hala kendime inanamıyorum ben bi kızdan özür diledim ama düşündümde kızda az değilmiş o kahverengi gözleri,kumral saçları,bana diklenmesi hatta ibne demesi bile farklıydı.Nedense diğer kızlara benzemiyordu. Zaten bağırmasından ve ateş saçan gözlerinden anladım.Aman banane elin kızından ya ne diye düşünüyosam sinir sinir işte başka bişey değil ama bende Ufuk Sert'sem bana özür diletmenin sinirini çıkartırım.Evden çıktım yılda bir kez bile uğramadıgım şirkete babamın yanına gitmek için son model arabama binip yola koyuldum.
CEREN'DEN
Taksi çevirdim ve iş yerime gidene kadar olanları düşündüm.Ohh iyi yaptım yanii en azından özür diletmeyi başarım.Yok neymiş şikayetimi geri çekmeliymişim,özür dilemezmiş ama bende Ceyda Mira isem özür dilettim ama şimdi çocuğun gideride vardı simsiyah gözler süperdi.Aman banane de niye şimdi bu çocuk aklımda kaldı derken şirkete geldim.Ve Selim Bey'in odasına kapıyı tıklatıp girdim.
-Gir.
Girdim ve karşımda ki öküzle gözgöze geldik ve ikimizde aynı anda yok artık diye bağırdık.Anında Selim Bey ikimize döndü ve siz tanışıyo muydunuz dedi?
Ben hayır ve Ufuk malıda evet dedi.Selim Bey kızım otur Ceren dedi.
-Şeyy efendim bana gelince haber ver dediğiniz için gelmiştim.
Slm bey=Peki kızım dedi.
Sonra öküz öküzlügünü yaptı bana döndü ve akşam çıkıyoruz demi dedi.

-Ona döndüm ve anlamadım dedim sen kimsin ki dedim.Tabi bu arada Selim beyin varlığını unuttuk.
Selim beyde hani siz tanışmıyodunuz dedi.
-Selim bey tanışmıyoruz küçük bi olay geçmişti aramızda dedim ve odadan çıktım.!
Selim Bey ve Ufuk'un neişi olduğunu bulmam lazım bu çoçuk nerden çıktı ki zaten offff morallerimi bozdu yine.Saat beş oldu işten çıktım e caddeye inerken birinin korna çaldığını duydum arabasının penceresini açtı ve istersen seni evine bırakabilirim dedi.Tahmin edin kim bu korna çalan tabikide Ufuk hani şu sert olan hiçkimseye taviz vermeyen adam hahh işte o beni evime bırakmak istedi aslında içten içe sevindim nedenini bilmediğim şekilde ama sert halimden taviz vermedim ve ona hayır dedim.Biraz daha ısrar etti ama kabul etmeyince sinirlendi gazı kökleyip bastı gitti.İçten içe kabul etsemiydim dedim ama nafile iç sesimde kendimde üzüle üzüle hayır dedik ama Ceren olmak bunu gerektirir dedim ve düşüncelerimle evime geldim içeri girdim yorgun olduğum için hemen siyah şort ve askılı pijamalarımı giydim ve kendimi uykuya bıraktım.
UFUK'TAN
Niye bilmiyorum ama bu kıza karşı içimde bişey oluştu yani bişeyler hissedebildim.Ve onu araştırmaya başladım adamlarımdan Uygar'ı aradım ve onun hakkında herşeyi araştırmasını ve evine kamera taktırmasını söyledim ve o evine gelmeden taktırdı.Evin yedek anahtarını yaptırdım.Bugün beni çok sinir etti onu evine bırakmak istedim ama izin vermedi.Sonra eve geldim ve tabletimi açıp onun evinin görüntülerini açtım ve neler yaptığına baktım.Eve girmiş yemeğini yemediği için pijamalarını giyip uyumuş kendime inanamıyorum ama melek gibiydi o sert halinden en ufak eser yoktu onu bi kaç hafta iyice tanıyıp onun benim olması için herşeyi yapıcaktım ve o sadece benim herşeyim olucaktı.Tam o sırada Uygar geldi bi zarfla
-Abi bu ceren hanım hakkında herşey
-Aferim koçum saol bakalım
Sonra Uygar gitti ve inceledim daha önce hiç sevgilisi olmamış yanlış okumadım demi olmamış aklıma koydum ben onun ilk sevgilisi ilki olucaktım oda benim ilkim değilse bile ilk kadınım sevgilim herşeyim olucak buna and içtim.O sadece benim ve benim olucak başka hiçkimseyi sevmesine başkasının olmasına izin vermiycem O SADECE BENİM ARTIK BENİM

TESADÜFLE BAŞLAYAN MAFYAN'NIN AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin