Karşılaşma

131 9 0
                                    

Sinirden delirmek üzereydim.Polislerle birlikte merkeze gittik ve içeride beni şikayet edenin kim ve şikayet konusunun ne olduğunu anlattılar.Kızın telefonunu kırdım diye ve hafif çarptım diye beni polise şikayet etmiş emin olun benim Ufuk Sert olduğumu bilse hayatta gelip beni şikayet edemez şikayet etmesini geçtim adımı ağzına alamaz.Polisler şuan adı Ceren denen o kızı aradı buraya gelmesi için.
-Alo,Ceren hanım size çarpanı bulduk şuan buraya gelebilir misiniz?
-Peki,hemen geliyorum.Dedi kızda.
O kız buraya gelsin de görüşelim bi sınırlarımı çok zorladı yeter artık.
CEREN'DEN
Hemen patronumdan izin aldım.Tabi durum ciddi olduğu için bugünlük izin verdi.Hemen merkeze doğru yola çıktım.Ve içeri girdim.Hemen polisin yanına gittim ve konuştum.Kapının olduğu taraftan biri geldi.Sinirle geldi ve sen sen sen Ceren misin?
-Evette sen kimsin ne akla hizmet gelmiş burda bana bağırmaya cürret edebilirsin...!
-Ben kim miyim ne yani sen beni tanımıyo musun beni Ufuk Sert'i ?
-Evet tanımıyorum tanımak mı zorundayım ?
-Evet şimdi gidip şikayetini geri çekiyosun.
-Hayır şikayetimi geri çekmiyorum.Sen gel beni ez,telefonumu kır sonra bas git.Ohhh ne alaaaa
Tam o sırada polis gelir ve iki medeni insan gibi bağrışmadan halledin bizim daha önemli işlerimiz var siz gelmişsiniz çocuk gibi kavga ediyosunuz yakışıyo mu size
-Peki polis bey şu sahıs özür dilesin ben yeni telefon aldım zaten sadece özür dilesin ve konu kapansın.
-Ben ben ben senden özür mü diliycem yürü git işine be kızım senden ölsem özür dilemem...hahhhh
-Peki polis bey o zaman ben adam yaralama yüzünden dava açmak istiyorum işlemleri başlatabilir miyiz?
-Kızım sen benim itibarımı mı zedelemek istiyosun büyütme kapansın konu.
-Polis bey işlemler başlasın lütfen.
Peki siz bilirsiniz.İşlemleri başlatmak için soldaki odaya uğrayın size yardımcı olurlar.
-Saolun polis bey.
-Kızım abartma demedim mi ben sana zararı neyse veririm kapat şu konuyu çileden çıkartma beni!
-Özür dile kapansın para isteyen olmadı.
-Peki peki peki dilerim .Diledim kapat konuyu.
-Dilerim değil özür dilerim di ye cek sinn!
-Peki özür dilerim ve bidaha karşıma sakın çıkma.
-Asıl sen çıkma!
-Senin karşına ?? Zaten sen kimsin ki yürü git kızsın diye bi şeyde demiyorum zorlama yoksa kızsın demem çarparım.
-sen kimsin lan uza git ibne ,odun,tescilli öküzz!!!!
-seninle güzel çenemi boşa yoramam kusura bakma bb

TESADÜFLE BAŞLAYAN MAFYAN'NIN AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin