Kuaförden çıktıktan sonra şirkete yürümeye başladım. 1 ay sora çıkış yapacağımız için şirket saç modelimizi klibe uygun değiştirmemizi söylemişti. Benim saçımın üst tarafı siyah alt tarafı pembeydi. Sevmiştim açıkçası. Ve pek makyaj yapmayan biri olarak bugün ilk kez makyaj yapmıştım..
Şirkete geldiğimde güvenliğe gülümseyip içeri girdim. Joy asansör bekliyordu yanına gidip kolumu omzuna attım.
'Naber maknae ?'
'Ah unni o kadar yorgunum ki. Bu arada saçın çok güzel olmuş. Bir de benimkine bak. Yeşil nedir ya ?'
'Bence seninki daha güzel sooyoungiee. '
Gülüşerek asansöre binip yukarı çıktık. Bugün Chen ile vokal çalışmam vardı. O yüzden vokal odasına girdim. Orda beni bekliyordu.
'Chenniee '
Aynı yaşta olduğumuz için birbirimizle resmi konuşmazdık. Aslında exo ile hiçbir zaman resmi konuşmadık.
'Oh geldin mi Joohyun?'
'Yok gelmedim yoldayım hala. '
'Ha-ha çok komik de saçın güzel olmuş ha. Beğendim. Bak dünya yakışıklısı Kim Jongdae'den bile onay aldın değerini bil. '
Göz kırpıp odanın ses geçirmez kısmına geçerken sadece göz devirmekle yetindim. Bu çocuk ne zaman büyüyecek ?
'Bugün Jar Of Hearts'ı söyleyeceksin. Nakarat kısmında yavaş yavaş yükselmeye çalış ve duygulu ol. '
Onu onayladıktan sonra stüdyoya girdim. Birden tüm Exo ve Snsd üyeleri içeri daldı. Ama ben böyle utanırım ki. Umursamadım ve gözlerimi kapatıp söylemeye başladım.
Buradan sonrasında medyadaki şarkıyı açmanızı tavsiye ederim ^^.
You know I can't take one more step towards you
Biliyorsun sana doğru tek bir adım daha atamıyorum
Cause all that's waiting is regret
Çünkü tek bekleyen pişmanlık
And don't you know I'm not your ghost anymore
Ve farkında değil misin artık senin hayaletin değilim
you lost the love I loved the most
en fazla sevdiğim aşkı kaybettin
I learned how to live half alive
Yarı ölü nasıl yaşanır öğrendim
and now you want me one more time...
ve şimdi sen beni bir kez daha istiyorsun...
Gözlerimi açıp beni izleyenlere ve özellikle Sehun'a baktım. Pür dikkat beni dinliyordu. Gözlerimi kapatıp devam ettim.
And who do you think you are
ve kim olduğunu sanıyorsun
running round leaving scars,
etrafta yaralar açarak dolanıyorsun
collecting your jar of hearts,
kavanozunda kalpleri biriktiriyorsun
and tearing love apart,
ve aşkı paramparça ediyorsun
you're gonna catch a cold
soğuk kapacaksın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAST TİME || Oh Sehun
FanfictionSon defa Sehun. Son defa gülümse bana. Benim için. Bae Joohyun ve Oh Sehun hikayesidir. || Tüm hakları saklıdır. || By exoloverl Bölüm sayısı : 10