Nefesinin yüzüme çarpmasıyla titredikten sonra kendime gelip kulağına yaklaştım.
'Ben olmadığım kesin Oh Sehun'
Yüzümü yüzünden çekmeden gülümserken bakışları sertleşti ve arkasını dönüp gitti. Hah.
Çantamı yerden alıp beni bekleyen menejerimiz Kangwook oppanın yanına gittim.
Yurda geldiğimiz gibi kendimi yatağıma attım. Bilgisayarı açıp instagrama girdim ve Sehun'un profiline girdim. Bir hayrana cevap vermiş vay güzel.Wendy'nin yemek hazır diye anırmasından sonra salona gittim. Tam masaya oturmuştum ki bağırdı.
'Dur oturma. Misafirlerimizi bekliyoruz. '
'Misafir mi? Ne misafiri ?'
'Chen , Chanyeol , Sehun ve Kai oppa gelecek. '
'Oh bilmiyordum. '
Masadan kalkıp salona geçtim ve televizyonun karşısına kuruldum. Gördüğüm haberle gözlerim yuvalarından fırladı.
'Exo üyesi Oh Sehun dün gece klüpten çıkarken bir kızla yakalandı. Yanındaki kızın sevgilisi olup olmadığıysa hala merak konusu. Ajansından bir açıklama gelmedi ama gören kişiler ikilinin oldukça samimi olduğunu ve kızın bir idol olduğunu söylüyor. Öne atılan iddialar yanındaki bayanın Krystal Jung olduğu yönünde. '
Gözlerim dolarken çalınan kapı umrumda bile değildi.
Koşarak odama gidip kapıyı kapattım ve arkama yaslandım.
Sehun böyleydi işte. Benim için neydi o ? Neden ona değer veriyordum ? Neden beni her itişinde kendimi ona daha da çok çekiliyormuş gibi hissediyorum ?
Kapının açılmasıyla kafamı o tarafa çevirdim. Chanyeol'u görünce hemen elimin tersiyle göz yaşlarımı silip gülümsedim.
'Hoşgeldin Chan '
'Hoşbulduk ama ne bu hal joo ? Niye buradasın ? Bir geldim baktım bizim neşe kaynağı yok ortada. Partnerimi bulmalıyım dedim ben de. '
Yanıma oturmasıyla sarılıp saçlarını karıştırdım.
'Sadece fazla yorulmuştum. İnelim hadi yoda. '
Gülüşerek aşağı indiğimizde Chen,Kai ve Sehun (hayvan öküz camışı ) masada bizi bekliyordu.
'Bir şey mi oldu unni ?'
'Hayır canım ne olacak. Çok açııımmm '
Bağırmamla herkes yemeğe başladı. Yedikten sonra masayı toplayıp salona geçtiğimizde çaktırmadan yanımda oturan Sehun'a baktım. Telefonuna bakarak gülümsüyordu.
Birden kafasını kaldırıp bana baktı. Gözlerindeki ifadeyi anlayamıyordum. Duygu yoktu bakışında. 1 dk boyunca baktıktan sonra tekrar telefonuna döndü. Oh sehun neden bunu yapıyorsun ?
Televizyondaki haberle herkesin kafası televizyona döndü. Yine Sehun'un haberiydi. Dolan gözlerimi saklamaya çalışırken ona döndüm. Hiçbir şey demeden televizyona bakıyordu.
'Sevgilin mi ?'
Sorduğum soruyla kafasını bana çevirdi.
'Seni ilgilendirmez. '
Kafasını tekrar önüne çevirip televizyona bakmaya devam edip mırıldandım. Tabi ya beni ilgilendirmez.
Durgunluğu üstümden atmak için salonun ortasına geçtim ve neşeli halime geri döndüm.
'Hadi çocuklar bir şeyler oynayalım. Ne bu hal? '
'O zaman şişe çevirmece?'Sinsice gülümseyen Chen'e bakıp onayladım. Seulgi gülümseyip şişeyi getirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAST TİME || Oh Sehun
FanfictionSon defa Sehun. Son defa gülümse bana. Benim için. Bae Joohyun ve Oh Sehun hikayesidir. || Tüm hakları saklıdır. || By exoloverl Bölüm sayısı : 10