Bugün çıkış günümüz. Ne kadar heyecanlı olduğumu anlatamam bile.
Kızları toplayıp arabamıza bindim ve Music Bank'a doğru yola çıktık. Videomuz çok beğenilmişti ama canlı yayında ne olacağını kestiremiyorum. Bugün Exo'nun da comeback'i var. Overdose ile dönüyorlar.
Someone call the doctor --> Sehun'u görünce ben.
Her ne kadar hareketleri beni sinir etse de bir yandan benden vazgeçme diyormuş gibi geliyordu bana.
Tabi bir de Sehun'un bu aralar biricik sevgilisi olan(!) Chorong'u saymazsak. Apink en sevdiğim gruplardandı ama birden düşüşe geçti nedense.
Ve işin en kötüsü bugün Apink'in de comeback'i var bu çok acı. Mr.Chu ile dönüyorlarmış. Bana ne ki. Hah.
'Unni iyi misin ?'
'Oh. İyiyim Wen. Merak etme. '
Yanağını sıkıp kulaklıklarımı çıkarttım. Gelmiştik.
'Evet kızlar. Biliyorum çok heyecanlısınız. Ben de çok heyecanlıyım ama ben hepinize güveniyorum. Getirin elleri'
'Biz kimiz ?'
'Red Velvet '
'Napacağız?'
'Ortalığı yıkacağız !'
'İşte benim kızlarım hadi düşün önüme. '
Gülerek arabadan inip hayranların arasından geçerek binaya girdik. 17. Kata çıktığımızda bizim için ayrılan odayı aradık. Apink ve Exo'nun arasındayız. Ne kadar mükemmel değil mi ?
Çantamı odaya fırlattıktan sonra Suju'nun odasını bulmak için dışarı çıktım. Onlar geldiğimden beri bana en çok sahip çıkan abilerimdiler.
"Super Junior" yazan kapıyı gördüğümde gülerek içeri girdim. Yesung ve Heechul oppa şakalaşıyordu. Siwon oppa tüm elitliğiyle bacak bacak üstüne atmış oturuyordu. Donghae ve Eunhyuk oppa odanın içinde deli danalar gibi koşuşturuyordu. Leeteuk oppa da şakaklarını ovuyordu. Henry, Ryewook oppa ve diğerleri yoktu.
'Selamm. '
'Ooo Joohyuniee. '
Heechul oppa saçımı okşayıp yanlarına çekti beni.
'Nasılsın bücür. Çok heyecanlı mısın ?'
Ah be Yesung oppa ne hatırlatıyorsun.
'Aslında çok fazla heyecanlıyım. Bir de lider olunca bir sorun çıkar diye çok korkuyorum açıkçası. '
Leeteuk oppa şakaklarını ovmayı bırakıp önümdeki sehpaya oturdu ve ciddi bir ifadeye büründü.
'Bak Bae Joohyun. Liderlik bize asil kanımızın getirdi bir bahşedilmişlik gibi görünebilir ama öyle mi ? Hayır. Bu bebeklere bakmak ne kadar zor biliyor musun. Şu ikisine bak hele ' dedi Eunhyuk ve Donghae'yi göstererek.
'Her yerde böyleler. Çılgınlar gibi koşuşturuyorlar. Hayır gelmişsin 29 yaşına ne bu enerji. Ömrüm yendi anlıyor musun ömrüm. Aralarındaki tek düzgün Ryewook ve Siwon. Bir onlar sakin. Yesung desen ortalıkta iğrenç şakalar yapıyor. Bu velet 'dedi Heechul'u göstererek tabi ben bu arada gülmemek için yanağımı ısırıyorum. Çünkü o kadar ciddi ki ...
'Kendini 10 yaşında bir hiperaktiv sanıyor. Sürekli zıplıyor. Şarkı söylüyor. Artık başım dayanmıyor Joohyun'cuğum anlıyor musun ?'
'Vay be oppa ne kin tutmuşsun 'diyip gülmee başladığımda suratını astı. Ya çok tatlı.
'Tamam tamam demedim bir şey. '
Tam o anda kapı açıldı ve içeri Sehun, Xiumin,Baekhyun ve Suho girdi.
Leeteuk oppa tekrar şakaklarını ovmaya başladı.
'Nerede benim zengindaşım ?'
Suho oppa aşık gibi Siwon oppaya koştu deli ya.
'Yesungiee. Nerdesin eyelenirdaşım ?'
Baekhyun Yesung oppayla yavaş çekimde kavuşunca karnın gülmekten ağrıyordu artık.
'Leeteuk hyung biz normaliz gel biraz normalleşelim. '
Xiumin oppa kolunu Leeteuk oppanın omzuna atıp odanın farklı yerlerine uzaklaştı.
En son Sehun kaldığında göz ucuyla onu izliyordum. Gülerek Eunhyuk ve Donghae oppanın yanına gittiğinde grup kucaklaşması yaptılar. Bir bana mı soğuksun çocuk ?
Heechul oppayla konuşurken kapı açıldı. Joy gelmişti.
'Unni 5 dkmız var bizi çağrıyorlar. '
Kalbim depar attığında Heechul sırtımı sıvazladı ve herkes yanıma geldi.
Yesung : Sakın heyecan yapma Joohyun-ah sen en iyisisin. Jjang !
Heechul : Biz senin yanındayız.
Suho : Sakın stres olma oppaların burada.
Eunhyuk : Sadece eğlen Joo.
Gülümseyerek hepsine sarıldım ve kızların yanına sahne arkasına gittim.
Ellerimizi birleştirip bağırdıktan sonra anons duyuldu.
'Sıra debut stage 'de. Karşınızda Red Velvet - Happiness. '
Gülerek sahneye çıktım ve kendimi şarkıya bıraktım.
Kahkaha atarak sahneden indiğimde daha önce bu kadar mutlu olduğumu hissetmediğimi düşündüm. Mü kem mel di.
Kahkaha atmaktan önümü göremezken yerdeki kabloya takılıp yere düşecekken biri belimden tuttu. Sehun'du. Kokusunda sarhoş olurken ayağa kalktım.
'Teşekkür ederim Sehun. '
'Önemli değil. Çok iyiydin. Tebrikler. '
Sehun gülümserken şokla ona bakıyordum. Az önce Sehun bana normal davrandı. Noluyor ulan burada ?
'Teşekkür ederim ' dedim tüm neşemle.
Ben yanından giderken yanına Chorong gelmişti. Elini beline sardı. Pis hayvan ya. Chorong seni severdim.
Tebrik eden herkesi selamlayıp odamıza geçtik.
'Çok iyiydik kızlar. '
'Of gene mükemmeliz .'
Joy'un sempatik hallerine güldükten sonra hazırlanmaya başladık. Hava sıcak olduğundan bir şort bir de kolsuz giyip ayakkabı olarak bir slipper giydim. Makyajımı silip sadece rimel sürdüm ve kızlar da hazır olunca çıkmaya karar verdik.
Garajda bir arabanın önünde iki maskeli kişi vardı. Yaklaşınca Sehun ve Chorong olduğunu farkettim. Tam arabaya yürüyorken Chorong bağırdı.
'Irene. Gelsene yanımıza. '
Gülümseyerek söylediği için yanına gittim.
'Tebrik ederim çok iyiydiniz. '
Sarılırken ben de karşılık verdim. Sehunsa sadece izliyordu.
'Siz napıyorsunuz ?'diye sordum merakıma yenilerek.
'Sehun'un ailesiyle tanışacağım. Çok heyecanlı değil mi ?'
'Ah. Öyle mi? Ne güzel. Heyecanlısındır tabi. '
'Görüşürüz Joohyun annem geldi. '
Sehun'un bana görüşürüz demesine bile mutlu olup karşılık verdim ve arabaya bindim.
Ah bu trafik nedir cidden ? Ağlamak istiyorum.
Trafik açılınca menejer oppa bizi coşturdu ve 160 a taktı. Tabi biz uyarınca 90 a düşürdü. Camdan dışarıyı seyrederken ilerde bir kaza olduğunu gördüm. Dikkatlice baktığımda Suho ve Kai 'yi gördüğümde şok geçirerek menejer oppaya bağırdım.
'Oppa exo orda kenara çek. '
Kızlarla beraber indiğimizde hemen yanlarına koştuk. Arabadan çıkarılmış kanlar içindeki Sehun'u gördüğümde yere çöktüm ve gözlerim karardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAST TİME || Oh Sehun
FanfictionSon defa Sehun. Son defa gülümse bana. Benim için. Bae Joohyun ve Oh Sehun hikayesidir. || Tüm hakları saklıdır. || By exoloverl Bölüm sayısı : 10