Multimedia Emre😉Merhaba ben Emre Onan. Meteor Emre. Bugünün anlam ve önemini sınıfta 'aşırı' derecede belirtiyoruz.Niye mi? Çünkü bugün o "LANET OKULUN SONUNUN GELDİĞİ GÜN!." Biz 'yakışıklar grubu' olarak bugün büyük bir parti vermeliyiz diye düşünüyoruz. Tabi ki okuldaki herkes olcak!
"Emre'ciğim! Gel de karneni veriyim."
Lanet olası öğretmen! Bora the taşla birlikte partiyi organize etmemiz lazım.Derhal.Tabii önce şu karnemi almalıyım.Ha birde Aras var.Mal çocuk.
***
Merhaba! Ben Kayla.Bugün şu "LANET OLASI OKULUN SON GÜNÜ!." fazla küfür etmem.Birazdan zil çalacak ve şu okuldan Büşra ve Cansu ile alışverişe çıkacağız.
Ahh!Kafamm!!! Bune yaa!! Kim attıysa bunu onu piş-...
Birdakika bune? Bi not.Selam güzelim, ben Aras bilirsin taş olan😉herneyse bugün Emre,Bora ve benim okulun son günü partimiz var sen ve arkadaşların davetlisiniz.Ama mutlaka beklerim canım.
❤️❤️❤️
Aras😉
Bu çocuk kağıdı niye taşa sarıyo ki?? Gerizekalı! Bunu ona ödeticem. Tabi önce nedenini öğrenmem lazım!He asıl konuya gelelim ; Ne partisiymiş bu?***
Merhaba ben Bora. Bora the taş. Parti için büyük planlarım var ama o kadar abartılı değil. Birazdan tören olacak. Pfff bir saat beklicem. Şu an Cansu'yu kesiyorum. O ise, bir yandan beni sıcak gülümsemesiyle büyülerken bir yandan da öğretmeni dinlemeye çalışıyor. Ahh! Bu kız nedir böyle yA!
Merhaba arkadaşlar , bu hikayeyi 3 arkadaşımla yazıyorum.
Umarım beğenirsinizz😝
zaa😝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meteor Aşkı
Teen FictionKayla,Büşra ve Cansu yaz kampına çıkmak isterler.Orada 3 "METEOR" çocuk ile karşılaşıp yaz aşkı yaşarlar.