Multimedia: Kayla
•••BÜŞRA•••Bu gece parti varmış. Bizim meteorlar hazırlıyormuş! Kesinlikle mükemmel olmalıyım.
Üzerime siyahın tonlarını taşıyan kısa bir elbise geçirdim, siyah topuklu ayakkabımı giydim ve annemden hatıra olan bilekliği taktım.
Oha! Ne bu güzellik Büşra. Yuh yani!
Tamam biraz kendini beğenmiş olabilirim:))
Aniden bir telefon sesi duydum. Kayla arıyordu:"Efendim Kayla? Ben hazırım çıkalım artık!"
"Parti başlamak üzere bizim evin orada görüşelim" derin bir nefes aldı ve çığlık attı. Her zamanki Kayla heyecanlı:)
•••ARAS•••Neden hep parti organizasyonunu ben yapıyordum? Sıkılmıştım artık!
"Aras!"
"Ne be ne şu organizasyonu gözden geçiriyorum!" Sinirle listeye baktım. "Bora! Balonlar geldi mi?"
"Geldi"
"Pasta?" Benim için en önemli olanı inşallah gelmiştir.
"Geldi"
Herşey hazırdı. Kıyafetim? O da hazırdı. Sonuçta Kayla gelecekti. Yahşıklı olmam gerekiyordu ;) Aha Kayla geliyordu sakin ol Aras sakin ol!
" Selam güzellik. Her zamanki gibi yakıyorsun ortalığı." Dedim ve yanağına masum bir öpücük kondurdum.
"Siz de her zamanki gibi çok centilmensiniz beyefendi."dedi, yüzü kızarmıştı
•••EMRE•••
Canan geliyordu ve ağır abi gibi davranmam gerekiyordu ki olmadı. Onun elinden tutup masasına oturttum. Şaşırmış gibi oldu.
"Sen. Sen koskoca Emre Onan biraz önce centilmenlik mi yaptı?" Ben de şaşırdım aslında:)
"Her zaman bebek;)"
" Vaaay..."dedi ve gülümsedi
Parti baslasinn!!!
Umarım beğenirsiniz canlar. Artık bir bölümü tek kişinin ağzından yazmayı planlıyoruz. Böylece olaylar daha hızlı gelişir.
Meteor kalın:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meteor Aşkı
Teen FictionKayla,Büşra ve Cansu yaz kampına çıkmak isterler.Orada 3 "METEOR" çocuk ile karşılaşıp yaz aşkı yaşarlar.