*Kamp Günü*

137 8 0
                                    

MULTİMEDİA ARAS

***
Kayla'dan...

Sabah alarm yerine annemin müthiş cırtlak sesi ile gözlerimi açtım. Ardından gözlerimi yumdum, ve aniden yatakta doğruldum. Bugün KAMP GÜNÜYDÜ! Hemen yataktan fırladım dün akşamdan hazırladığım bavulumu ve sırt çantamı aldım bugün giyeceğim etek ve göbek açık t-shirt'ümü üstüme geçirdim ve aşağı doğru hızlı adımlarla yürüdüm, koşmadım yürüdüm. Geç kalmıştım.Kesin bir terlik yicem.Vurdu gol oldu! Popoma bir terlik yemiştim. Yememle çığlığı basmam bir oldu, "Anne! Kes şunu canım acıyor!" diye cırladım. Annemse hiç söylediklerimi dikkate almayarak konuşmaya başladı,

"Bugün kampa gidiyorsun,herşeyin hazır değil mi?" dedi tek kaşını kaldırarak, onun önünde o bakışa 3 dakika maruz kaldıktan sonra hemen herşeyin tam olduğunu söyledim sonra çaktırmadan çantama baktım,gerçekten herşey tamdı.! Ardından içeri küçük kardeşim Baran girdi.Baran'dan size hiç bahsetmemiştim kendisi benim bücür kardeşimdir.Ben 17 yaşında olduğum için kendisi yeni 11'e girdi sırf ona gıcıklığına ona 'bücür' diye hitap ediyorum.Çok gıcık oluyor!.

Herneyse..

Hemen kahvaltımızı edip arabaya bindik bugün ben ilkkez kardeşimi okula bırakıyorum. Arabam üstü açık olduğu için Baran sınıfındakilere çok hava atıyor.Hiç doğru bulmuyorum. Okula geldik, Baran elbet havasını atacak arabanın kapısından atlayarak çıktı,bende aldırış etmeden adam gibi çıktım..

Okulun önündeki ağaçta bilin bakalım kim duruyordu, Aras !! Öldürecek bu çocuk beni.. Ona bakmamaya çalışarak okulun içine yöneldim. Tabii 'normal' bir insan gibi kolundan tuttu . Tüm vücudumu ona çevirdim yüzüne baktım. Oda aynısını yaptı. Öylece 2 dakika sürdü. Sonunda bu işten sıkıldım ve "Ne oldu?" dedim

Aras, " Hiiç birkaç saniye yüzüne bakıp ilerideki,hayatımızı hayal ediyordum."dedi hafif sırıtarak. Bende hiç keyfini bozmayarak devam ettim,

"O hayalleri anca "rüyanda" görürsün Aras'cım hadi görüşürüz" dedim ve sınıfa doğru ilerledim. Rüyanda derken iki parmağmımı bükerek söylemiştim.Bizim kızların yanında gittim, sadece Cansu vardı,şaşırmıştım. Cansu 'ya " Büşra nerede? " diye sordum kaşlarıyla 3-4 masa ilerisini gösterdi. Baktığımda orada Büşra ile Emre'yi gördüm. Çok samimi gözüküyorlardı, ama benim bunu bozmam lazım. Ben normalde Cansu ve Büşra'dan büyüğüm, 1-2 yaş Büşra gecen senekilerdeki ilişkisinde çok zorlanmıştı, fazla depresyona girip birkaç kez kendini öldürmeye bile kalkmıştı ama ondan birkaç gün sonra hafızasının birkaçını kaybetti. Bu nedenle annesi ve babası beni bir kenara çekti ve Büşra'dan artık benimde sorumlu olduğumu söyledi Cansu ve Büşra'dan.. Bu nedenle Büşra'yı ciddi ilişkilere sokmamam lazım,bu kız aşırı derecede saf. Hemen yanlarına gittim ve "Pardon, ama Büşra'yı almalıyım." dedim ve Büşra'yı çekiştire çekiştire Emre'nin yanından ayırdım. Büşra' bana çok kızmış bir şekilde bakıyordu ama aldırış etmedim,bunu onun için yapıyorum.

Büşra,"Napıyorsun sen Kayla? Benden alıp veremediğin ne? Eğer Emre'yi kıskanıyorsan o benim,benimm !!!" dedi sertçe ve kaşlarını sonuna kadar çatarak. Göz yaşlarımı zor tutuyordum, bu söyledikleri bana çok ağır gelmişti, bunu bildiği halde söylemişti. Ona olanları söyleseydim beni asla affetmezdi ve de söylemem yasak zaten. İstemiyorum da!

***

Emre'den...

Tam Büşra'yla uğraşırken kızı bildiğin benden aldı, Emre'den, Emre Onan'dan! Sinirle onların yanına gittim. Büyük ihtimalle benim için kavga ediyorlardı! Aynen öyleydi. Ya hani bunlar kardeş sayılırdı ben sizin kardeşliğinize şıçıyım! Al işte bu mal Kayla yine Büşra'yı ağlatıyordu! Büşra'yı hemen kendime çektim. Amaaan yanlış anlamayın öpüşme amaçlı değil. Galiba kız kavgasının arasına girmemem gerekiyordum. Tam kasık bölgeme tekmeyi yemiştim. Aras hemen yanıma KONDU! Ne diye ağaçtan atlıyor bu mal??

Aras, "Noldu kanka? İyi misin??"

"Evet! İyiyim. Sen git şu kız kavgasını ayır!"

Büşra aslında çok iyi bir kız ne kötülük yaptıda Kayla onu ağlattı anlamıyorum. Ya hoşlanıyorum sanmayın. Onu sevmiyorum sadece bu kadar zaman geçirdiğimiz için onu tanımıştım.

Havaalanına gitmek için otobüse binmiştik ve yanımda Kayla oturuyordu! Neden ben, hı neden allahım? Kim bilir ne diyecek. Kesin Büşra'dan vazgeç bana gel diyecek:) Ya abi anlayın ben ikinize de aşık değilim!

Bana ummadığım bir bakış attı. Bildiğin bakışlarıyla 'Büşra'yla uğraşma' diyordu. 'Uğraşmıyorum ki' bakışımı attım.

Ardından "Hiç sanmıyorum, uzak dur Büşra'dan Emre Onan!!" diye fısıldadı kulağıma ardından tekrar yaklaşıp,
"Bugün kamp kantinde buluşuyoruz,bu ciddi bir konu Emre..Onan!!!" dedi,hadi bakalım hayırlısı...

Meteor AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin