Ucretsiz Wifi Aşkı

139 5 1
                                    

MULTIMEDIA BÜŞRA

Büşra'dan...

Sonunda kampa yani Antalya'ya varmıştık. Ya abi bu Kayla'da bir şey var. Emre'ye mi aşık acaba?? Bizi ayırmaya çalışıyor bildiğin! Zaten sevgili değiliz aramızı daha bok ediyor!

Kamp bölgesi gerçekten mükemmelmiş. Kumsal zaten mükemmel havuz desen maşallah dev kadar. Odam da çok güzel ama bir sorun var; Kayla'yla kalıyordum. Ya abi biz kavgalıyken nasıl aynı odada kalıcaz? Herneyse ikimizde birbirimizin yüzüne bile bakmadan eşyalarımızı yerleştirdik. Zaten ona sinirliyim bide beni gıcık etmek için yolda ikide bir Emre'yle konuştu. Gıcıh!

Telefonumun sarjı bitti ve anam büyük ihtimalle beni deli gibi merak etmiştir. Hemen sarja takıp wifi a bağlanıyım süper olcak. Wifi kadar zupa bi şey yok. Ne güzel şey o ya yerim ben onu.

Anne Lama aranıyor..

Cidden annemi neden böyle kaydettiğimi bilmiyorum :D

İşte normal bir anne-kız konuşması yaptık. Şunu yap bunu yap falan filan.

Acaba ne yapsam diye düşünürken aklıma kumsala gitmek geldi. Bikinilerimi giyip hemen gittim. Yes be beach volley vardı. Voleybol tutkumu burada sınırlamak zorunda kalmıycam.

Bir kaç dakika sonra Cansu yemeğin başladığını söyledi. Büfeye gidince EMRE'YLE KAYLA'YI konuşurken duydum. Ya ne konuşuyorlar çok merak ediyordum doğrusu. Yemeğimi aldım ve Aras, Bora Cansu'nun oturduğu masaya oturdum.

Yemeğimi yedikten sonra odama çekildim ve deli gibi düşünmeye başladım.
Emre'yle Kayla'nın arasında ne vardı??
Çıkıyorlar mıydı?
Emre ondan hoşlanıyor muydu?

Böyle deliler gibi düşünürken düşüncelerimin arasından Kayla beni çekti. Emre kumsalda gitar çalcakmışmışmış. Gelmek istiyor muymuşum!

Tabi ki gelcem hoşlanıyorum ben o çocuktan mal!

"Gelirim birazdan sen git" dedim biraz atarlı bi şekilde.

***

Kayla'dan...

Emre'yi kenara çekmiştim, konuyu ciddiye alması için en az 20 dakika bekledim, abartmıyorum. En sonunda ciddeşmişti fakat ardından , müzik öğretmenimiz Koray öğretmen geldi ve Emre'nin gitar konseri vermesi için yalvardı, sonunda Emre yüzünde ne kadar istemezce bir tavır olsada kabul etti, aşırı güzel çalıyor kabullenmeliyim. Giderken kulağıma fısıldadı ve şunları dedi ;

" Üzgünüm Kayla , söz veriyorum bugün şu önemli konuyu konuşacağız. Meteorluk Sözü ! " ardından sevgili müzik hocamız yüzünden yanımdan ayrıldı.Nr kadar oflayıp pofladığmı sayamamıştım bile !! Ardından sevgili kavgalı olduğum 'Büşra Hazretleri'nin yanına gittim.Kitap okuyordu, sessizce yanına yaklaştım. Başını döndü, yüzünde basit bir ifade vardı bu ifadenin anlamını gayet iyi biliyordum. Lafı uzatmadan konuştum,

" Emre kumsalda konser veriyor geliyormusun?" dedim ekimi saçlarımın arasında geçirerek, sitresliyken hep böyle yapardım.

"Ben gelirim , sen git!" dedi, hafif bağırarak.Aldırmadım ve kumsala doğru ilerledim.

Telefonunun titreşmesi ile popomun titremesi yüzünden telefonumu hemen cebimden çıkardım ve gelen mesaja baktım.

Emre.

" Konser 18:30'da başlıyor , gecikme. "

Yazıyordu, cevap vermeden telefonu cebime attım.Ardından müzik açmak istedim ve hemen favorilerimi açtım.

***

Bayağı yürümüştüm. Ayakların kesildi , başım dönüyor , dönüyor , dönü-... *gerisi karanlık*

Gözlerimi beyaz bir odada açtım, iyi görebilmek için gözlerimi kırpıştırıyordum. Yanımda, Aras , Emre , Büşra , Cansu ve Bora vardı. Gülümsemem yüzümde yayılırken , Büşra Aras'ı itekleyip , Cansu ise Emre'yi itekleyip yanıma ulaşmışlardı ikisininde gözü bir çeşmeydi sanırım.

Büşra,"Kayla! İyimisin? Çok merak ettik sen gelmeyince konser iptal oldu. Neyseki seni Aras buldu. Teşekkür borçlusun."
Gülümsüyordum, sadece gülümsüyordum.

Cansu," Aman! Boşver teşekkürü filan iyisin ya ? Değil mi Kayla ? " dedi tedirgin bir ifadeyle. İyidim yani sayılırdım. Başım azda olsa ağrıyordu sadece.

Ağzımı açıp tam konuşacakken , Aras bey sözümü kesti,

" Şşşş, prenses sakın konuşma sadece dinlen tahmin ediyorum ki başın ağırıyor. Tamam akşama kadar geçecek. Merak etmeyin sizde kızlar. Ben onun yanında olacağım zaten. "
Ağzından kelimeler dökülürken biranda cümle oluvermişti. İsteksizce gülümsüyordum. Sonunda dayanamayıp konuştum,

" Arkadaşlar merak edecek birşey yok, ben iyiyim sadece birazcık başım ağırıyor o kadar , Aras seninde benim başında beklemene gerek yok , seni bu beyaz odaya mahkum edemem. "
dedim masumca. Bu söylediklerimin ardından erkekleri kovdu, kızlarıda nazikçe kovdu. Tam benlik !

Kendine gel Kayla hayatında asla aşık olmayacaksın , olamazsın.! Asla.!!

Sadece gözüme bakıyordu, kapı kapandığında hala devam ediyordu bakmaya. En sonunda olduğum yerde doğruldum, meraktan ağrım filanda geçmişti. Merakla sordum,

" Ne oldu Aras? " dedim masumca sanırım yüzünde aşırı derecede masumluk vardı ki,

" Çok masumsun Kayla , elimde değil yapmak istiyorum , dayanamıyorum nolur izin ver bana içimi dökeyim. "
dedi , oda oldukça masum ve sitresli gözüküyordu ve söylediklerinin ardından elini saçlarının arasına götürdü. Oda sitresliydi , ve benim yaptıklarımı yapıyordu.!

Ona soru işareti gibi bakıyordum. Tam gözlerini kapayıp yaklaşıyordu ki kapı açıldı gözlerini devirdi ve içinden kapıdaki masum Emre'te beddualar okuyordu. Besde kıkırdıyordum, sinsice.

Bu bölümde boyle bakalım araları nasıl,olacak! Ben kampa gidiyorum bu nedenle kankam yazacak birazcık ama bana göstermeden koymuyor sağolsun herneyse çok konuştum görüşürüz hepinizi oluyorum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Meteor AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin