Chapter 6- John Fox

127 10 0
                                    

To je bio on. Osoba koju sam davno zaboravila.John.

"Pa.. Ella. Proslo je dugo vremena. Koliko ono?" obratio mi se sa svojim prepoznatljivim osmijehom na jednu stranu. On je dio proslosti koju sam zarko zeljela da zaboravim.

"Cetiri... Cetiri jebene godine. Samo mi reci zasto? Zasto si se vratio?" rekla sam smireno, a u sebi sam vristala.

"Cetiri, kao da je juce bilo kada si plakala i molila me za milost.." rekao je klimajuci glavom i meni kidajuci svaki zdrav zivac. Ja sam se okrenula prema izlazu, ali nisam napravila niti jedan korak jer me je uhvatio za nadlakticu i jako stisnuo.

Pokusala sam da je otrgnem, ali je bio mnogo jaci od mene. 'Trebala si poslusati Liama i krenuti u teretanu, a ne ko debil da lezis u krevetu, ides u klub i da se sexsas sa prvim momkom koji prodje pored tebe.' moja podsvijest se lupala tiganjem po glavi, na sta sam ja prevrnula ocima.

"PUSTAJ ME, MENTOLU!!!" prodrala sam se iz svega glasa, ali on se nije obazirao na moje rijeci i poceo je otkopcavati kajis od tamno-plavih farmerki. Izvukao je kajis i krenuo je da mi veze ruke. Kad se kajis nasao na mojim rukama ja sam ga, dok nije obracao paznju na mene, udarila koljenom u medjunozje i potrcala ka izlazu od WC-a. Na samim vratima sam se sudarila sa Niallom.

"El, sta se dogodilo? Jesi dobro??" pitao me uspaniceno Niall. Nisam imala sange da mu bilo sta kazem, samo sam klimnula glavom i pokazala mu orema vratima.

Pogledao je u WC i vidjeo Johna kako se drzi za medjunozje. John je krenuo prema nama. Kada je prolazio pored mene zakacio me je ramenom.

"Elly, ovo jos nije gotovo. Srescemo se mi jos!" rekao je pazeci da ga Niall ne cuje. Ja sam uhvatila Nialla za ruku i blago je stisnula.

"Mozes li me da me odvezes kuci? Umorna sam." on je samo klimnuo glavom blago nasmijesivsi se.

"Hvala ti."

Vratili smo se do stola po stvari. Uzela sam mobilni i novcanik. Melissa je sjedjela za stolom. Imala je rascupanu kosu i crvene oci. Takodje joj se crvenilo nalazilo oko zglobova na rukama.

"Mi idemo, pa cemo se vratiti kasnije. Ella nije dobro." rekao je Niall.

"Idem i ja sa vama. Imam nesto da obavim." ughhhh samo mi jos on treba... OMG. Progovori li rijec izbacicu ga kroz prozor.'Ja ipak mislim da neces. Simpatican ti je..' podsmijehivao se gasic. Ti da cutis, ne trebaju mi tvoji glupi komentari.'Ooo daa trebaju. Da nema mene tvoj zivot bi bio DOSADAN.. ' daa kako da ne. Da nema mene ti nebi postojao, gospodine. U prepirci me prekinuo Harryev gas.

"Ides li?" pitao je. Potvrdno sam klimnula glavom i krenula za njima.

•••••••••••°°°°°°°°

Ooo daaa, konacno kuci. Lezim na krevetu i slusam Nirvanu. Na sebi sam samo imala crni cipkasti grudnjak i crne gacice sa bijelim tufnama. Telefon se oglasio, samo sam ignorisala, legla na trbuh i utonula u san...

_________

'Pusti me, molim te!' preklinjala sam ga. Ali nije se obazirao na moje rijeci. Potrgao je kosulju koja se nalazila na meni. Skinuo mi trikmajicu i bacio je iza nas. Jednim potezom je sa mene skinuo farmerke i gacice zajedno. Bila sam samo u donjem vesu, a on u boxericama. Skinuo je moj grudnjak i poceo mi masirati grudi. Ljubio me po vratu dok sam ja plakala i molila ga da prekine. Pocela sam ga udarati ali nije prekidao. Skinuo je svoje boxerice i moje gacice, stavio kondom i naglo usao u mene. Ja sam vristala od bola, dok je on ubrzavao tempo. Obje ruke je stavio na moje grudi i jako ih stiskao. Ljubio me grubi i jos grublje i jace ulazio i izlazio iz mene. Kada je cijeli usao u mene ja sam ispustila glasan krik.

_____________

Naglo sam se probudila ubrzano disuci. Bila sam sva mokra zbog znoja koji me je oblivao. Ustala sam iz kreveta, uzela telefon... Bilo je 6:27. Otisla sam se tusirati. Uzela sam donje rublje, majicu Nirvana i crne farmerice. Dolje sam obula crne martinke. Kosu sam ofarbala u crno sa jednim crvenim pramenom na lijevoj strani. Stavila sam crveni lak i otisla se sminkati. Ne volim stavljati previse sminke jer onda sebe podsjecam na one barbike u skoli koje stavljaju puder utovarnom kasikom.. Zao mi ih je. Stavila sam eye-liner i korektorom prekrila podocnjake koji su bili do poda. Na usne sam stavila labelo od visnje. Uzela sam torbu u koju sam stavila na rame. Usla sam u kuhinju, popila kafu i uzela mobilni, novcank, kljuceve i izasla iz kuce i krenuka ka zgradi koledza.




Sorry, sorry sorry i jos milion puta sorry. Dugo nije bilo nastavka i jako mi je zao.
Ovako John je dio proslosti koje Ella ne zeli da se prisjeca i djelimicno je zbog toga postala hladna kucka. Ella je do 15 godine bila normalna tinejdzerka, ali onda se desilo mnogo toga sto ona zeli da zaboravi. I tada je iskljucila emocije i sada prva emocija koju je polazala posle 4 godine jeste STRAH.

Ako neko zeli moze da napravi neku sliku koju ci ja postaviti na sledeci nastavak, i posaljite u box.

Jos jednom se izvinjavam zbog nastavka koji je kasno izasao. Izvinite ako ima gresaka i sorry sto je nastavak kratak. Obecavam da ce sledeci biti ubrzo i bit ce mnogo duzi od ovoga.

   Ostavite po koji vote i comm.

Love yaa'

XD:Di_Ou1994

Dark Girl- H.S - ON HOLD!Where stories live. Discover now