"Ummmpp... Ammmm... Ja sam novi ucenik, Harry Styles." kada sam cula dobro poznat glas vilica mi je pala do poda, a telefon ispaoniz ruka. I posle svih odeljenja, on je morao da upane u moje, jebem ti!!
" Pa, g. Styles, pridruzite nam se u nastavi." rekla je profesorica Crossgrow. Uputio se ka meni. Sranje, sranje, sranje, sranje.... SRANJE... Zasto bas put mene, ima toliko slobodnih mijesta i on je dosao bas kod mene.... Ughh...
"Opaa, vidi vidi. Nije li to nasa draga Ella? Imas li nesto protiv da sjednem ovdije? Naravno da nemas." rekao je sa zlobnim osmijehom na licu, i sjeo pored mene. Osjetila sam nekoliko pogleda od ljubomornih devojaka na sebi. Zanima me zasto bi seo baa pored MENE!?
"Styles, sta hoces od mene vise? Sinoc sam ti rekla a i sad cu. MAKNI SE OD MENE!! Zasto si sjeo bas pored mene, a ima toliko slobodnih mijesta? Mislim.." prekinuo me sa sokantnom recenicom.
"Nemas ti sta da mislis, mala, razmisljam o dovrsavanju onoga od sinoc. A u ostalom, ne intresuje me sta si rekla, mozes ti da pricas koliko hoces, ali mene nece biti briga. Tacnije bice kad budes vristala moje ime. Sjeo sam pored tebe, cisto radi zabave..."
"Styles, Henderson, utisajte se i pratite nastavu ili cu biti prinudjena da vas udaljim sa nastave!" rekla je profesorica i svi ucenici su se okrenuli put nas i bukvalno zurili u nas.
"Naravno profesorice"rekao je malo podrugljivo dok sambja prevrnula ocima i vratila slusalice u usi.
************
"Mell, ne mogu sad. A i pre umorna sam."
"Ellie, ajde molim tee, treba mi tvoja pomoc da se izvucem iz kazne. Molim teee!"
"Nema sanse. Stavi jastuk i periku ili tako nesto. Mogla bi da nazoves Steph i da je pitas za pomoc. Slicne ste, pa nece primetiti."
"Okej, ali ako Steph ne bude mogla ti ces da dovlacis svoju guzicu ovo i da se pretvaras da sam ja!!" rekla je bijesno.
"To cemo jos da vidimo."rekla sam joj sarkasticno.
"Oukej. Sad idem da nazovem Steph. Cujemo se posle. B-baj."
"Ako ne bide htela ja cu da je zovem. Ajdee, b-baj." i spustila sam slusalicu. Sta bi bilo kada bi Zayn saznao da ga Stephanie vara? Hhhmmmm...Tek je 16:21. Jako mi se spava. Sinoc sam dosla kuci oko 4 ujutru. Tako da cu malo da odspavam dok me Melissa ne nazove. Nocas je zurka u NKPabu. Bice zabavno. Jos ako se cupavi pojavi...
Melissa's POV. (Melissina perspektiva)
Sinoc sam dosla kuci mrtva pijana u 5 sati ujutru. Starci su me kaznili tako da mi nema izlazaka do ponedeljka.
Louis mi je rekao da oce nocas da me vodi negde, ali to treba da bude tajna/iznenadjenje pa mi nije rekao gde. Molila sam Ellu da bude ja dok mene nema, da stavi periku, makne pirsinge i da se obuce kao ja i tako to, ali ona nece jer je kako ona kaze 'premorna da bi to radila'. Sd cu da zovnem Stephanie, nadam se da ce ona moci. Ne shvatam sta je znacilo ono Elli 'ako ne bude htela ja cu da je zovem' to mi je pomalo cudno... Nema veze. Nadam se da je sve uredu izmedju njih dve."Heej, Steph. Sta radis danas?"
"Hejj, Mell. Htela sam provesti dan sa.... Znas... Ovaj... Zaynom. Za.. Zasto?"
"Steph, jesi li dobro? Sta nije u redu?"
"Nista, ovaj, sve je okej. Haha.."
"Oukej, da li mozes da mi ucinis uslugu? Stvarno je hitno."
"Reci pa cu razmisliti."
"Okej. Stvar je o sledecem..."
"Zao mi je ali ne mogu. Vec sam ti rekla da dan provodim aa Zaynom. Tako da odbijam to da uradim." okej. Ovo je bilo grubo..
"Okej. Hvala u svakom slucaju. Cujemo se." i preklopila sam slusalicu.Ella's POV. (Ellina perspektiva)
Probudio me je zvuk telefona. To je bila poruka.
×Malena, ocekujem te veceras u NKPabu xxHxx×
Okej, ovo je malo cudno. Ali sam sigurna da je to nas 'dragi'gospodin Styles. Jer xxHxx ga odaje..Bacila sam telefon na krevet i otisla se istusirati.
********
Obukla sam crne izbucane gace i crnu majcu kratkih rukava sa bijelom lobanjom na njoj. Krenula sam staviti prsten sa lobanjom na palac kad mi je zazvonio telefon. To je bila Mell.
×Ovaj, Steph nece, tako da dovlaci svoju guzicu ovamo! Xoxo×
Iii zovemo nasu Stephanie
"Hej."
"Hej, Stephanie."
"Da pogadjam i tebi treba usluga? Da se pretvaram da sam ti? Nema sanse." Hahah to cemo jos da vidimoo. Dotrcaces ti kod Mell u roku od sad...
"Zapravo, ne. Moras da odes kod Mell i to da uradis ili cu reci Zaynu da si se ljubila sa Harry Stylesom. A ne zelimo da upropastimo vas slatku tajnu vezu... "
"Okej, okej idem odmah, samo mu nemoj reci. Molim te." okej, sta ja rekoh?!
"Pa idi. A sad baaj"*********
"Da Mell, doci ce za par minuta. Rekla mi je."
"Okej. Sacekacu je"
"M'kej. B-baj!" spustila sam joj slusalicu.Jos mi je ostalo sa se nasminkam i da stavim druge pramenove. I vec je 7 jebenih sati...
Stavila sam ajlajner, maskaru i crni karmin. Kosu sam ofarbala u crno i stavila zelene pramenove. Kul je.
Usla sam u auto i odvezla se do NKPaba.Na ulazu su stajali Zayn, Rebecca, Niall i Liam. Dobro je pa necu biti jedino zensko. Ouu, izgleda da sam nekogazaboravila. Harr je tu sa njima... O moj Boze. Boze baci ciglu i budi precizan.. Ja ne mogu ovo. A ko nastave da se druze sa njim nece u opste izaci dobro po mene. Osjecam to. Oou, Zayn i Harry ce se najvise zavoljeti. Osecam to.
Niall mi je pritrcao,zagrlio me i zavrtio. Izgleda da je bass raapolozen.
"Ejj, malaa! Drago mi je da te vidim." rekao je ljubeci me u obraz i spustajuci me na zemlju.
"Ejj veliki. Drago mi je da ti je drago da me vidis." nasmijali smo se i krenuli prema ostalima koji su nas cekali.
"Ee, Ell. Spremna za zabavu?!" pitao je Zayn i povukao me uzagrljaj.
"Naravno. Kao i uvek! Pa hocemo unutra?"pitala sam kad sam se pozdravila sa svima osim sa Harryem.
"Inace. Ovo je Harry..."rekao je Liam, ali sam ga prekinula.
"Harry Styles. Znam ga. Upoznali smo se pre par dana i ide samnom na casove."rekla sam i dala im lazan smijesak, a njemu sam uputila pogled kojim bih ga ubila.
"Pa hajdemo onda unutra, rekli su Zayn, Niall i Becca. Ja sam samo klimnula glavom i krenula za njima. Ali me je neko povukaobza ruku. Pitam se ko bi to mogao da bude..?Kao da ne znam.
"Sta?"pitala sam kad sam se okrenula.
"Cao i tebi, mala!"A/N
Eeee, evo ga nastavak. Nadam se da vam se svidja. Izvinite sto je kratak i izvinite ako ima gresaka, ali pisem na telefonu. Nastavak ce biti mozda nocas mozda sjutra.
LyIksDe:Di_Ou
ESTÁS LEYENDO
Dark Girl- H.S - ON HOLD!
FanficU mom zivotu se sve odvijalo dobro dok nisam izgubila majku i sestru u saobracajnoj nesreci koja se dogodila kada sam imala 14 godina... Od tada sam pocela da se povlacim u sebe, nisam razgovarala ni sa kim, vecina u skoli mi se smijala... Tada sam...