Kada sam stigla kuci, vidjela sam oca kako lezi na krevetu. Vjerovatno je opet pijan. Cesto ne dolazi kuci navece, vec ga nema po nekoliko dana, a te dane provodi po kafanama.... Cesto dovodi zene na jednu noc, ali vise me nije briga za njega.
Usla sam u sobu, bacila crnu tasnu na pod i legla na krevet. Posmatrala sam sebe u ogledalu na plafonu. Da to jeste malo cudno, to da imam ogledalo na plafonu, ali meni je to jako zabavno. Zidovi u sobi su mi bili crni, parket je bio bijeli. Krevet koji sam imala u sobi je bio veliki, bracni sa crno- bijelom posteljinom. Tu sam najvise provodila vremena. Cesto sam tu bila sa momcima sa kojima bih provela jednu noc,a vec sledece veceri bi dosao drugi.×El, nocas je zurka u Pamel Street'u, ocekujemo te.×
To je bila poruka od Niall'a. On, Zayn, Louis, Liam i Mell su bili moji nsjbolji prijatelji. Ortaci. Sa njima sam se uvijek opijala i ludovala da zore.×Naravno, to se ne propusta N xoxo :)× odgovorila sam mu i otisla se tusirati. Uzela sam crni brus i gacice, crne kozne gace, crnu majcu bez rukava i crnu koznu jaknu.
*****
Obukla sam se i uvila svoju smedju kosu koja je imala roze i plave pramenove.
Obula sam crne starke, uzela kljuceve od kola i krenula u Pamel Street. Tu su se odrzavale zurke svake vece i ni jednu joa od kako se otvorio nisam propustila. U Pamel Street'u se pusta pop-rock muzika i jako je zabavno mesto. Da stignem tamo treba mi oko pola sata. Pustila sam Metallicu i nastavila sa vozim.,,Eej ljudi." prisla sam nasem separeu i sjela izmedju Mel i Niall'a. Tu su bili Mark i Stephanie.
,,Ee, mala, cudilo bi me da nisi dosla." rekao mi je Zayn i popio malo vodke.
,, Znas da zurke nikad ne propustam. Idem po pice, oce neko sa mnom?" pitala sam i ustala sam. Za mnom se ustao i Niall. Ja sam narucila Red Bul- Vodka, a on Jack'a. Sjeli smo za sank i pricali.
"Oces malo da ogramo? Smorih se.. Zelis li?? Pliiiizzzzz?!" skoro pa sam ga molila. Stvarno mi je dosadno, a popila sam 4 case RedBul-Vodke i 2 case viskija.
"Okej,okej, ajde." rekao je i krenuli smo na pozornicu.
"Idem do WC-a, sacekaje ovde. Brzo cu" rekla sam i uputila se ka vrtima od WC-a. Prolazila sam kroz hodnjik u kojem su bili neki klinci. Vecina njih ili se zvalila ili je pusila join. Kada sam usla u WC da popravim sminku i da se rashladim srela sam Mel'inog i Louis'ovog ortaka, Harry Stylesa. Bio je sa.... Steph? Mislila sam da su ona i Zayn u vezi. Nije me briga. I onako nije moja stvar sa kim se ona zvali.
"El... Eej, ummmhh, idem ja." rekla jw Steph kada je vidjela da sam usla u kupatilo. Klimnula aam glavom i ona je izasla. Kada je izasla iz toaleta, meni je zavibrirao telefon. Ummmpp.. Poruka je od Steph.
×Nemoj reci Zaynu sta sividela u Wc-u, molim teee. Nisam htela da ga poljubim, on je mene poljubio nazor.. Molim te nemoj mu reci! Xoxo×
Napisas je. Nije me briga. Zasto bih ja rekla Zaynu.. Mislim jeste mi on prijatelj, najbolji prijatelj, ali ... Uhh ne znam.
Prisla sam ogledalu i isprskala se vodom, popravila sminku i krenula da izadjem. Harry je stao ispred mene i uhvatio me oko struha. Bili smo bukvalno milimetar odmaknuti. Nosevi su nam se dodirivali. Dah mu se osecao na alkohol. Zelene oci su mu bile pomesane sa crvenom bojom. Obrazi su mu bili rumeni. Usne su imale rumenu boju. Bio je....'Sladak?'
Ne, nije sladak! A u ostalom zacudila sam ae jer te odavno nije bilo Elly.
'Ooo daa, jeste. Samo necea da priznas.'
Okej. Sladak je, a sad zacepi Elly!
"Pa, opet se srecemo, Styles." promucala sam. A on se samo nasmesio smekerski.
" Sta hoces, Styles? Pusti me!!" viknula sam. A on me stidnuo za zglob. Krenuo me poljubiti, ali sam gq udarila koljenom u medjunozje i otisla.
****
Sledeceg jutra sam obavila higijenu, istusirala se i krenula u skolu. Izasla sam iz auta i usla u skolu. Uzela svesku, hemijsku i slusalice za telefon. Pevi cas mi je knjizevnost kod Helge Crossgrow. Mrzim je. Ona je starija zena, kratke crvene kose. Uvijek mi se gadila. A tek ksko se sminkala, izgledala je kao klovn.
Sjela sam u poslednju klupu. Tu i obicno sjedim. Stavila slusalice u usi i slusala Metallicu. Pogledom sam presla preko ucionice i stigla do vrata. Otvorila su se i kroz njih je provirila cupava glava. Znala sam ko je kad aam ugledala lokne i smaragdno zelene oci.Harry Styles. Okrenula sam glavu u drugu stranu, ali prekasno. Njegove oci su vec gledale u mene.
"Ummmpp.. Ammm, ja sam novi ucenik, Harry Styles."
A/N
Eeeee, evo novog nastavka. Prosle sam obrisala jer mi se nesto nije uklapalo... Ali nema veze. Nadam se da vam se svidja, nije nesto dugo ali. Na telefonu pisem pa nece biti bas dugo.
Love you!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dark Girl- H.S - ON HOLD!
FanficU mom zivotu se sve odvijalo dobro dok nisam izgubila majku i sestru u saobracajnoj nesreci koja se dogodila kada sam imala 14 godina... Od tada sam pocela da se povlacim u sebe, nisam razgovarala ni sa kim, vecina u skoli mi se smijala... Tada sam...