★Chapter 5 -Who the hell are you?★

167 17 0
                                    

Budim se u bolnickom krevetu?! What the hell? Aaa daa, u bolnici sam zbog Louia.

Pogledala sam oko sebe i vidjela da nema Mell na krevetu na kome je lezala, spavala tacnije. Brzo sam otisla do sobnog kupatila(glupo zvuci, ali nezz kako drugo da ga nazovem.. XD) i umila se. Izasla sam iz sobe i otisla u kantinu.

"Ella, ovamo!" zovnuli su me Niall, Harry i Melissa. Ma sjajno... Cupavi pedofil je jos uvijek tu! Ughhh..

"Hej," pozdravila sam ih sa namrgodjenom facom (xD)," ima li nekih vesti o Louiu? Gde je Liam? Mell, kako si? Sta dodjavola cupavi psihopata radi ovde? I zasto mi ne odgovarate?" izgovorila sam to u jednom dahu i pogledala svakog od njih. Pogled sam zadrzala na Cupavcu jer je imao kez od uva(uha) do uva (uha).

"Hej,"rekla je Mell i povukla me u svoj jak zagrljaj.Nikad mi se nije svidjao nacin na koji me je ova cura grlila, gusila me,"operacija je dobro prosla, mada ce Louis biti u komi nedelju, do mesec dana."rekla je tuzno" Liam je gore ispred Louieve sobe, nije spavao citavu noc. Bili su kao braca..."ja sam se odmakla od Mell i krenula ka Liamu koji nam je prilazio, bio je jako tuzan.. Pa kako i ne bi kada mu je malo hvalilo da izgubi najboljeg prijatelja. Bukvalno brata.

Potrcala sam mu u zagrljaj i stisnula ga jako.. Ova situacija sa Louiem me je totally raznezila, i ako se pretvorim u dobricu, obesicu ga o prvo krivo drvo!(:3 krivo drvo? Pa dbr...)

"Hej,"cula sam Liamov glas kako me vraca u stvarnost,"jel si dobro, Ell?" nisam mu dala odgovor, samo dublje zabila glavu u njegov vrat.

Liam's POV.

FLASHBACK•

"Loui, nema sanse da ti ponognem u tome, povredices je ako joj to uradis. Ona nije kao ti, covece!" prodrao sam se na Louisa kada mi je rekao svoj plan.

"Ama boli me kurac za nju i njena osecanja. Ne mogu vise ovo da radim samo da bi on dosao do nje. To nije uredu covece!" rekao mi je sa dosta besa u sebi. To jeste istina, svi smo mi njegovi pijuni u ovoj igri iz koje se ona nece izvuci.

Ella's POV

"Dobro sam, Liam..."

"Hej, vas dvoje ljubavnika,dodjite jesti!" rekla je Mell sa osmijehom.

"Mell!!" Liam i ja smi rekli u isto vreme.

"Salila sam se, ali sad ozbiljno dodjite jesti. Necu da ja budem kriva ako se i vama nest-to...ovaj...desi." rekla je razocaranim glasom i vidjelo kako joj oci postaju staklenaste.

Prva suza

Druga suza

Suze su joj lile niz lice kao vodopadi. Ustala se od stola i otrcala u WC.

Kada sam krenula za njom necija ruka se nasa na mom zapescu. Imate jedan put da pogadjate ko je to bio...

Harry

"Nebi se trebala uzrujavati zbog nje. To nije tvoja briga.. Tacnije njih dvoje nisu tvoja briga."

"Ostavi me na miru konju jebeni. Od kad si se ti pojavio u mom zivotu sve je jos vise krwnulo niz brdo. Od kad sam te upoznala ponasas se kao napaljeni klinac... Kunem ti se da ako mi jos samo jednom pridjes zazalices sto si me u opste i upoznao!!!! ODJEBI OD MENE STYLES!!" prodrala sam se pokusavajuci da naglasim svalu rijec posebno. Stisak njegove ruke je popustio. Istrgla sam ruku i otrcala u toalet za Melissom.

"Mell, jesi tu?" rekla sam i cula jecaje iz poslednje kabine. Stuja je polako pocinjala nestajati. Iza sebe sam mogla cuti korake. Teske korake.

Iza mene je

Mogu odjetiti njegov dah na mome vratu. Pokusala sam ostati ravnodusan, ali nije uspevalo. Polsko sam pocela se tresti. Srce je pocelo lumpovati u grudima koje su se brzo dizale i spustale.

Mogla sam mu videti samo senku. Ko je dodjavola on i sta hoce od mene?!

A/N

EVO GA NAPOKON I 5 DEO.. JEDVA SAM GA NAPISALA, NE ZNAM ZASTO...
NADAN SE SA VAM SE SVIDJA I STVARNO, STVARNO MI JE ZAO STO NISAM MOGLA PRIJE. HVALA SVIMA KOJI CITAJU MOJU PRICU.

KLIKNITE NA ★ I VOTUJTE I OSTAVOTE KOMENTAR... HVALA VAM

LOVE YOU! ❤

Dark Girl- H.S - ON HOLD!Onde histórias criam vida. Descubra agora