Rüzgârın yanına ulaştığımda beni görür görmez Uzaya kaş göz yaptı ve uzay da bizi yalnz bıraktı. Onun yanına geçtikten sonra "Selam." Dedim. Gayette cana yakın bir şekilde söylemiştim. O da karşılık vererek "Selam." Dedi. Benim aksime onun sesi oldukça soğuk cıkmıştı.
"Şeyy.." Hadi kumsal toparlan! "Yaa bu az önce ki hoşgeldin konuşması pek iyi olmadı bence bende bunu telafi etmeye geldim."dedim. Evettt dedim.
"Kumsal,utandığında cok tatlı oluyosun"dedi. Mal ya valla mal! Yavşamakta üstünüze yok Rüzgar Bey!
"Bunun seni ilgilendiriceğini pek sanmıyorum ayrıca utanmadım ben!"
"Seni tanıyorum kumsal."dedi salakk. Cok tanıyosun cook oyuzden zaten beni bıraktığında ne kadar ağlıcağımı üzülüceğimi depresyona girceğimi bildiğin için ayrıldın zaten!!!
"Beni tanısaydın beni bırakmazdın çünkü ne kadar üzülceğimi bilirdin."dedim cok soğuk bir sesle tam kalkıyodum ki kolumdan tuttu. Ona bakıp. "Beni tanımıyosun." Diye mırıldandım onun duyacağı bir şekilde.
"Bak kumsal açıklayabilirim."dedi meyi açıklıcaktı bu ya senden ayrıldım çünkü seni artık sevmiyorum üzügünüm falan mı dicekti ki derdi aslında.
"Neyi açıklıycaksın rüzgar,beni sevmediğini falan mı?!" Diye çıkıştım.
"Hayır şunu dicektim. Seni ne kadar cok sevdiğimi ve hala sevdiğimi vee bunların hepsini senin iyiliğin için yaptığımı söylicektim."dediğinde birden gözlerim daha da açıldı. İyiliğim için mi?! Yakında beni de öldürüp iyiliği için bile derdi bu piç!!
"İyiliğim için yani? Benden ayrılman benim üzülmem ağlamam hepsi iyiliğim için mi yani?" Bu sefer cok sakin konuşmuştum çünkü içim yanıyodu. Nedense kalbim kırılmıyodu artık. Çünkü onu sevmiyorum artık!
"Evet." Dedi sadece. Evet mi ne diyon lan göt? Diyesim vardı ama demedim 'Evet' ne ya. Neyseki kolundan kurtulup içeri girdim.Dersin başlamasına az kalmıştı. Eceye bakmak için sınıfa doğru ilerledim.
Sınıfta yalnızca ece ile uzay vardı!! ECE İLE UZAY!! Ama malesef ki ikisi de birbirinden uzak yerlerde oturmuşlardı. Ecenin yanına gelip fısıldayarak "Bir sorun mu var?" Diye sordum bana bakıp "Bir mi? Milyonlarca sorun var!" Dedi sadece benim duyabileceğim bir ses tonuyla.
Gözlerimi devirerek."Gel de söyle de öğrenelim şu milyonlarca sorununu." Dedikten sonra gözümle kapıyı gösterdim. Sınıftam cıktıktan sonra koridorda yürümeye başladık.
"Ne olduğunu anlatcakmısın?"dediğimde bana bakıp sözüne başladı.
"Birincisi o mal uzayla aynı sınıfta yalnız kaldım. İkincisi onla aynı sınıftayım."
"Yani ece sende artık onunla aynı oksijeni aldığın için bile şikayet etceksin."dedim sırıtarak ki o gayet ciddiydi.
"Evet birde o vardı unutmuşum. Aaa en önemlisi üçüncüsü! Kendisini affetirmeye çalıştı yaa piçç!!" Dediğinde arkadan bir ses geldi.
"Kimmiş o piç?" Dedi tanıdık ses. Evet o BERKTİ. Salak olan.
Ecenin konuşmasına izin vermeyerek
"Sanane lan kimse kim!" Dedim. Yüzü kaskatı olmuştu sanırım biraz fazla sesimi yükseltmiştim çünkü bazı gözler bana şaşkınca bakıyodu. Ve onun gözleri simsiyah olmuştu...neyse ya ne oluyo bana heyy kumsaaall kendine gell kızımm!"Ne dedin?"dedi yanıma yaklaşarak. O geldikçe ben geriliyodum ki duvara çarpana kadar.
"Sanane dedim!"dedim cünkü gercekten sinirlerimi bozmuştu.
"Bana bak kızım kızsın diye bişey yapmıyorum yoksa burda gebertirdim seni!!" Dedi.
"Bana bağırma!" Diyene bak ben sanki ona hiç bağırmadım.
"Diyene bak bide ego tavan!"dedi
Evet tahmin ettiğim cümleyi kurmuştu ki 'ego mu?o senin sözlük anlamın canım' demek cok istedim ama olmadı işte yemiyo.
Zil çalmıştı. Gerçekten suan zil sayesinde kurtuldum dicektim ki aynı sırayı paylaştığımızı hatırlıyınca somurttum.
Sınıfa geçtiğimde berk yoktu.Nerdeydi acaba? Ayy nerdeyse nerde işte boşversene ya. Ohh be hem kurtulmuş oldum o maldan. Ve şimdi de şansla tanışmış oldum yani.
Nedense rüzgar da yoktu. Birliktelermiydi acaba çok merak etmiştim. Neyse ne yaa beni ilgilendirmez.
Son derse girdiğimizde ders edebiyattı. Iyy iğrenç hiç sevmem. Ben de bu nedenden dolayı kafamı sıraya koyup uyumaya çalıştım. Birden telefon titriyince yerimde zıpladım. Telefonu açtıktan sonra mesajın rüzgardan olduğunu anladım.
Gönderen Rüzgar:
Okul çıkışı biraz sonra verceğim aderese gel.Bu ne saçmalıyo ya tabikide gitmicektim. Telefonum yine titredi.
Gönderen Rüzgar:
Gelmeme gibi bir seçeneğin yok unutma. Annen de evde değil. İş nedeniyle o da yurt dışına çıkmış.Bu cocuk aklımı falan mı okuyodu. Ne annem yurt dışına mı çıkmıştı nasıl? Gitmicekti hani? Mesaj atmak için yeni mesaja tıkladım.
Gönderilen Rüzgar:
Benle dalga falan mı geçıyosun gelmicem tabikide.Neyseki cok geçmeden yanıtlamıştı.
Gönderen Rüzgar:
Bak evde de yalnızsın oraya gelmemi istemiyosan ilk sen gel!Bu rüzgar mıydı? Bana hiç emir vermezdi ki. Tabi sevgiliyken.
Ders bitmişti. Bana adresi yolladıktan sonra bir taksiye gidip adrese yönlendirdim.
Evet yine iğrenç ama napıyım elimden gelen bu. Bu arada kitabın kapağını değiştireceğim. Telefonumda sorun olduğu için coveri yükleyemedim. Ama yakında kapak da hazır! Hepinizi öpüyorum kocaman :***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk
SonstigesBabasının ölümünden ve sevdiği cocuğun onu bırakmasından sonra kendisine kapanıyor taa ki birisi onu belaya çekene kadar....