-Neredeyim ben?
Çevresindeki ormanı dolaşmaya başladı.Buralar Ares'in ormanlarına benzemiyorlardı ancak yine de tanıdığı birkaç ağaç vardı.Dalındaki meyveler bazen çokluğundan dalları kırdığı için Dalkıran denilen bir ağaca rastladığında,acıktığını fark etti.Bu ağaç,Ares'te az bulunduğu ve meyveleri besleyici olduğu için değerli bir ağaçti.Voltery,kendi ırkına kıyasla uzun olmasına karşın,dallara yetişmesi çok zordu.Elini yukarı uzattı ve meyveleri almaya çalıştı.
Ayağı yerden kesilmeye başladı.
-Uçuyorum.Ama bu imkansız!Burası neresi böyle!
Tam o sırada yanına birisi yaklaştı.
-Sen de kimsin?
-Mixh nawa Quotarah mir Mastor..
-Seni anlayamıyorum dedi Voltery.
Üzerindeki bir aletin tuşuna basan yaratık,tekrarladı:
-Adım Quotarah,Mastorların.
-Mastor mu?
-Evet.
-Sizin ırkınızın nesli uzun zaman önce tükendi sanıyordum.
-Bunu da nereden çıkardın?
-Bilimadamlarımız öyle demişlerdi.
Quotarah'ın yüzünde öfkeli bir ifade belirmişti.
-Onların her dediğine inanmasan kendin için iyi edersin.
-Neden?
-Çünkü onların sizi kandırmaktan ve oyalamaktan başka bir amaçları yok.
Voltery şaşırmıştı:
-Anlamıyorum.
-Yıldız diziliminin ne işe yaradığını söylediler mi?
-Aslına bakarsan hayır.
Ailenin neden öldüğünden haberin var mı?
Voltery şaşırmıştı:
-Ailemin öldürüldüğünü de nereden bi...
-Sen soruya yanıt ver!
-Çete saldırısı..
-Öyle dediler yani.
Voltery bu adamın bu kadar şeyi nereden bildiğini merak ediyordu.
-Ne demek istiyorsun?
-Yıldız dizilimine hiç iyice bakmış mıydın?
-Ne varmış diziliminde?
Quotarah önüne bir hologram çıkardı.Yıldızlar arasında belli çizgiler çizildiğinde çıkan şekil,Voltery'nin ırk simgesiydi.
-Bu bir rastlantıdır muhtemelen.
-Hayır,Voltery,hayır.
-Ama eğer öyleyse bu imkansız.
-İmkansız diye bir şey Semitit'de yoktur Voltery.Bu dizilim senin ırkından birine büyük gücü vermesi için ırkının ilk ve en güçlü üyesi tarafından var edildi.Semitit Muhafızları,senden bunu alabilmek için ailenle görüştü.Onlar bu güçle Semitit'te hakimiyet kuracaklardı.Onlar karşı çıkınca da onları öldürdüler ve seni karşıt bir güce yönlendirip kendi yanlarında olmanı istediler.Onlar,bu gücü senin alacağının farkındalardı.
-Bu güçler neymiş peki?
-Gel benimle.
Yollardan,ormanlardan uzunca bir süre yürüyerek geçtikten sonra bir mağaraya vardılar.
-Burası Mastor Mağarası.Hoşgeldin.
İçeride yürümeye başladılar.Burası dışarıdan küçük görünse de içeriye doğru gittikçe genişliyordu.En sonunda kavşak gibi bir yere çıktılar.Bu kavşağın ortasında taştan bir sunak ve üstünde de bir kitap vardı.Voltery sordu:
-Buraya niye geldik?
-Senin ırkından birine gücün verileceği Herit'de yazılıydı.
-Herit de ne?
-Benim türümün kutsal kitabı."Yıldızlar Gharagpher soyundan birini seçecek ve bu kişi düzeni değiştirecek"der.Ben buna sahip olacak Seçilmişi korumak ve ona yol göstermek için yaşadım.
Voltery kitabı açtığında tanımadığı harfler ve şekiller gördü.Ama tuhaf bir biçimde bunları okuyabiliyordu.
-Benim bunu okuyamamam gerekmiyor muydu?
-Okuyabiliyor musun?
-Evet.
-Demek ki yavaş yavaş güçlerini kazanıyorsun.
-Uçmak da bu güçlerden biri miydi?
-Olduğunu düşünüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Voltery:Semitit'in Seçilmişi
FantasyÖncelikle merhabalar.Bu kurguyu koskoca evrende sadece bir gezegende yaşam olamayacağına inandığım için kaleme alıyorum.Umarım ilk defa denediğim bu kitap yazma işini siz okuyucuları sıkmayacak kadar iyi yapmışımdır. Bu kitap,Semitit Gezegen Sistemi...