İlk Dövüş

27 1 0
                                    

Hatırladığı son şey aşağı düşüyor olduğuydu.
Uyandı.Çevresine şaşırmış bir biçimde bakınmaya başladı.
-Noldu bana?
Yanına gelen Quotarah'ın yüzünde hafif bir gülümseme vardı.
-Başardın,Gharagpher'ın Seçilmişi..
-Neyi başardım?
-Aşağı atladın ya.
-Ben...kendi kontrolümde değildi.
-Nasıl yani?
-Uçurumun yanındayken birden başım ağrımaya başladı.Sonrasında yaptıklarımı ben kontrol etmedim ama vücudum yapıyordu.
-İlk'in sana olan armağanı yavaş yavaş açığa çıkıyor demek ki.
-O nedir?
Quotarah,elbisesinin yanından bir hologram üçgeni aldı.Açtığında Voltery,kendisine benzeyen ama her tarafı ışıkla kaplı biriyle karşılaştı.Quotarah,Voltery'nin yüzüne baktığında şaşkınlığını anlamıştı.
-Bu İlk'in hologramı.
-Bana benziyormuş.İlk derken neyi kastediyorsun anlamadım ama.
-Irkınızın ilk ve en güçlü üyesiydi bir zamanlar.Müthiş güçleri ve yetenekleri vardı ve günün birinde bunlara ihtiyacın duyulacağını biliyordu.Büyük Güç onu Middart'a yolladığında bu yetenekleri günün birinde soyundan bir kişiye aktarabilmesi için ona Biyurama'yı verdi.
-Yani Melek Asası.
-Evet.Asa sana yeni güçlerini gitgide kazandıracak yanında tuttuğun sürece.Bu eski dilin anlamını bilebilmen de bunun kanıtı bence.
-Bu asa iyi bir şey o zaman.
Kendisine ailesini kaybettiren şeyi Asa olarak gören Voltery,Quotarah'ın söylediklerini duyunca tabi ki şaşırmıştı.
-Öyle.Kendini iyi hissediyor musun?
-Evet,daha iyiyim.
-O zaman eğitime devam ediyoruz.Arenaya gel.
Arena,Meydan'ın en alt tabakasıydı.Etrafta dövüş aletleri,robot savaşçılar I,yabani hayvanlar vardı.Aşağı inen Voltery'i gören Quotarah,bağırdı:
-Ketin No Midan,Ax-100!(Ortaya çık,Ax-100)
Birdenbire salonun altı açıldı ve ortaya müthiş bir robot geldi.Quotarah'ın çağırdığı robotu ne amaçla kullanacağını Voltery cidden merak ediyordu.
-Bununla dövüşeceksin.
-Şaka yapıyor olmalısın.Ben bir mühendisim,Semitit Muhafızı değil.Elimdeki sopa da bunu değiştirmiyo sanırsam.
-Bu senin sorunun.
Birden Ax-100 adlı model üstüne doğru koşmaya başladı.İlk yumruğu sopayla savuşturan Voltery,robotun omzundaki pençeden aldığı darbeyle uzağa fırladı.Ve yine o baş ağrısını hissetmeye başladı.Bu sefer vücudunda olan değişimin farkında olan Voltery,vücudundan enerjinin taştığını hissediyordu.Robot o sırada yeniden saldırdı.Voltery,sopayı mükemmel bir hızla çevirdiğine şahit olduğu sırada hamlelerden hızla kurtuldu ve sopayı robotun göğsüne ok gibi sapladı.Robotun elektronik aksamından çıkan sesler artık eskisi gibi hareket edemeyeceğini gösteriyordu.Ve sonra eski haline döndü.
-Bu İlk'in armağanını kontrol edemiyorsam bana ne yararı olacak ki?
-Bunu dene,en azından baş ağrını geçirecektir.
Quotarah'ın elinde üç dört tane kırmızı tohum vardı.Voltery birini yuttu ve kalanları yanına aldı.Sakinleştiğini hissediyordu.Aynaya baktı.
Ekstra bir şey olmamıştı.İyi hissediyordu.


Voltery:Semitit'in SeçilmişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin