Yer :Middart Gezegeni/Ares Kıtası
Kara Madde ile olan yolculuklarından birinde keşfettiği o nebula hala gözünde canlanıyordu.Yatağından kalktı ve hiper temizlik odasına girdi.
-A3...B5...C11.
-Hiper temizlik işlemi başlatılıyor...
-İşlem tamamlandı.Günaydın Voltery.
Bu ses,evin yapay zekası olan Ergon'dan geliyordu.
-Sana da günaydın Ergon.Günlük durumları bildirir misin?
-Tabi ki efendim.Eşiniz ve kızınız biraz dolaşmaya çıktılar.Onun haricinde dışarıda hava orta sıcaklıkta.Bütün sistemler aktif ve çalışır durumda.
-Sıradışı bir olay var mıymış,haber merkezine bakar mısın?
-Evet efendim.Bugün bilimadamları Semitit ile ilgili bir anormallik tespit ettiler.
-Nasıl bir şeymiş bu tam olarak?
-Gezegenler Middart çevresinde tuhaf bir dizilime geçtiler efendim.
Middart gezegeni,Semitit'in merkezindeydi.Dış yörüngesindeki bir halka uzay enerjisini gezegen çevresinden diğer gezegenler için bir yıldız gibi enerji yayıyordu.Ondan Merkez Gezegen olarak adlandırılmıştı.Gezegenler onun çevresinde normal bir düzenle dönerlerdi.
-Baya ilginçmiş Ergon.Bu şekil nasıl tam olarak?
Ergon,Voltery'nin önüne bir gezegen şeması getirdi.Voltery bunu incelediği sırada kapı çaldı.Voltery kapıyı açtı.
Karşısında Semitit muhafızları vardı.
-Buyrun,nasıl yardımcı olabilirim?
-Size bunu söylemek zor efendim,ama söylemek zorundayım.
-Ne söyleyeceksiniz?
-Eşiniz Elmir ve kızınız Aloir'i Tattem Meydanında ölü olarak bulduk.
-Ama..Nasıl?
-Bir çetenin saldırdığını düşünüyoruz.
Muhafızın elindeki küreyi tutan Voltery ile diğer muhafızlar bir anda Tattem'e ışınlandılar.
Tattem,ağaçlar ve doğanın diğer renklerini bir arada barındıran bir yerdi.Buranın sakinleri genellikle kafalarını dinlemek ve rahatlamak için buraya gelirlerdi.
Gördüğü durum karşısında dehşete düşen Voltery,ağlamaya başladı.
-Bunu onların yanına bırakmayacağım.
Kucağında kızına bakıyordu.Daha beş yaşında olan kızının üstünde üç gün önceki doğumgününde aldıkları elbise vardı.Gökyüzüne baktı ve bağırdı:
-Hayııııırrr!!
Bir anda gökyüzünden bir ışık Voltery'nin üstüne indi ve çevresini kuşatmaya başladı.Sonra bu ışık elinde bir sopa olarak belirginleşti.
-Bu sopa da nedir?Neler oluyor?
Bir anda çevresinde kimsenin kalmadığını fark etti.
Işık sona erdiğinde daha önce hiç görmediği bir yerdeydi.Etrafta değişik canlılar dolaşıyordu.
-Neredeyim ben?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Voltery:Semitit'in Seçilmişi
FantasíaÖncelikle merhabalar.Bu kurguyu koskoca evrende sadece bir gezegende yaşam olamayacağına inandığım için kaleme alıyorum.Umarım ilk defa denediğim bu kitap yazma işini siz okuyucuları sıkmayacak kadar iyi yapmışımdır. Bu kitap,Semitit Gezegen Sistemi...