Teiran

17 0 0
                                    

Robot kollar Voltery'i çepeçevre sardığında, başına gelenin iyi bir şey olmadığının farkına varmıştı.
-Bana ne yaptın, neler oluyor!
Quotarah gülümsemişti, bir yandan da makine için gerekli verileri düzenliyordu.
-Senin için yaşayacakmışım, öyle mi? İçinden bu gücü çekip aldığımda, Semitit'e ben hakim olacağım.
Voltery kitaptaki bölümü düşündü.
-Hani Mastorlar yapamamıştı, kitapta...
Quotarah sözünü kesti.
-Kitaptaki satırların hepsini okumamış olman benim için büyük bir şans oldu.
Eline kitap geldiğinde okumaya başladı. "Yıldızlar Gharagpher soyundan birini seçecek ve bu kişi düzeni değiştirecek. Bu gücü ondan alabilen kişi ise o düzenin hakimi olacaktır."
Okuduğu sırada içeri giren kişiyi fark etmemişti.
-Bu o kadar kolay olmayacak!
Quotarah arkasını döndüğünde elinde kılıcıyla Az-tech soyundan birini gördü.
-Sen de kimsin, buraya nasıl girdin?
Gelen kişinin kararlı ve öfkeli bir sesi vardı.
-Birinin yerini almak istiyorsan, mezardakileri denemelisin.
Bunu söyledikten sonra elindeki kılıç parlamaya başladı ve sonrasında kılıcı şiddetli bir şekilde Quotarah'a karşı savurdu. Mastor'ların rüzgarı kontrol etme yeteneği sayesinde, saldırıyı savuşturduktan sonra Quotarah ona bir kasırga ile cevap verdi. Ne var ki rakibi buna hazırlıklıydı.
-Mair Az-tech, Rüzgar Kesen!
Bunu söyledikten sonra kılıcı savurduğunda gelen rüzgar sanki hiç olmamış gibiydi. Ne var ki Quotarah'ın kuyruğundaki yaratık, onu bir alev topuyla duvara fırlatmıştı. Ciddi bir darbe aldığı için duvarda çökmüş bir halde kalan Voltery'nin son umudu sönmüştü. Az-tech ise halen öfkeli bir şekilde bakıyor, bir yandan mırıldanıyordu:
- Seçilmiş'i kurtarmak için gerekirse kanımın son damlasına kadar savaşacağım. Tenkei Harimen!
Bunu söyledikten sonra vücudu parlamaya başladı. Quotarah arkasını döndüğünde ise rakibinin kanatları ile yükseldiğini gördü. Ona doğru yaklaştığı anda ise rakibinin bir el hareketiyle kaskatı kesilmişti. Az-tech
makineye doğru yöneldi ve aletteki yönlendirmeleri değiştirmeye başladı.
-Seni kurtaracağım, Gharagpher'ın Seçilmiş'i!
Robot kollar Voltery'i serbest bırakmıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 31, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Voltery:Semitit'in SeçilmişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin