Hei eu sunt Elly , un copsil abandonat ( trist nu ?) care are un noroc al dracului de bun deoarece nici o zi nu am stat in acel orfelinat. Parintii mei sunt foarte buni cu mine imi daruiesc totul chiar daca sunt mai tot timpul sunt plecati cu afacerile. Si acum incepe descrierea mea care nu trebuie lasata balta. Am 17 ani peste o luna fac 18 ani ( Yupiiii !) , traiesc in America , sunt o miniona because am 1,58 cm , am parul cu bucle de culoare saten inchis, ochii ii am turcoaz faza tare e ca nimeni nu spune ca am culoarea turcoaz ci albastri sau deseori verzi , pielea mea e alba , buze mici de un roz pal , tinutele mele contin numai nonculori imbibate cu culori si ascult rock nimic anormal la mine nu-i asa? In fine si hai sa incepem cu o zi ca oricare alta.
Soarele ma trezeste zicandu-mi " Femeie e vineri ! Sa stii ca mai ai o zi de scoala ! Deci trezirea leneso! " urasc ziua , scoala si manelele , dar n-ai ce sa-i faci trebuie sa o fac si pe asta. Ma ridic din pat in niste pijamale largi cu buline negre , imi iau papucii mei pufosi si albi cu fata unor iepurasi si ma indrept lenesa catre baie ca sa-mi fac necesitatiile de dimineata. Dupa ce termin si cu dusul imi iau un prosop si mi-l infasor peste corpul meu micut acoperandu-mi partile intime. Dupa ce imi sterg corpul ud si imi usuc cu feonul parul . Ma duc spre dulap ca sa-mi iau de inbracat si de acolo imi aleg o lenjerie alba , un tricou alb mulat cu spatele gol si care are doar o fundita , o camasa in carouri negre si rosi si niste pantaloni negri mulati si taiati in genunchi , iar in picioare niste ghete negre cu tinte aurii ( arata asa bine *_* ) . Dupa aceasta nebunie cu inbracatul ma duc la masuta mea si imi fac un machiaj simplu continand rimel , creion de ochi si luciu de buze ( chiar daca sunt rock-arita nu ma machiez foarte strident ca sa ies in evidenta nu-s genu) , dupa ce termin si cu machiajul imi indrept parul , imi iau ghiozdanul si ma indrept spre bucatarie sa-mi iau marul de dimineata si un sandvis pentru scoala care il bag in secunda doi in ghiozdan, imi iau paltonul negru si ies val vartej pe usa desigur inchui usa cand am iesit. Si asa ma indrept eu spre inchisoare cu pasi mici ca sa intarzi la ora de mate , dar nu dureaza mult ca imi suna telefonul *melodia de la media* il scot din buzunarul pantalonilor si vad cine ma suna era Annes.
- Da femeie crizata ce mai e acum ?
-Esti acasa ?
- Nu raspunde cu alta intrebare si nu nu-s acasa sunt pe strada Walt Street.
-Mai bine ai veni repede sau o sa te bage ca suspecta directoarea.
- Stai ! De ce suspecta ? Ce s-a intamplat?
- Dl. George si dl. Usui au murit !
- Stai ce ! Am scapat de profu de fizica si cel de mate !
- Da , pacat nu-i asa ?
- Pacat ?! Mi-ai dat cea mai tare veste din saptamana asta ! Il iubesc pe criminalul ala !
- Tu in loc sa plangi te bucuri ?
- Ammm... da doar stii ca nu ii prea suportam .
- In fine... Doar grabestete , ok ?
- Bine , pa .
Si in momentul ala inchid telefonul si alerg spre inchisoare. Alerg pe scarile si holurile scolii , ajung in clasa inaintea directoarei si ma pun langa Annes chiar daca nu m-am mai oprit si la dulap sa-mi las geanta acolo si sa-mi iau decat matematica . ( urasc materia aia si cel mai bine a murit profu deci... intr-un cuvant nu-mi pasa)
- Aleluia ai venit ciacaro , credeam ca si pe tine te-a omorat unii din creepypasta .
- Nu m-a omorat nici un creepypastas pana acum si daca ar fii sa o faca as vrea sa fie Jeff.
- A da si am uitat sa-ti zic dl. Usui si dl. George nu au murit am mintit.
- Ceeeeee ! De ce dracu mai mintit ? Ca sa vin mai repede la scoala sau ce ?
- Nu ca sa vii mai repede la scoala doar ca avem un nou coleg de clasa si arata ca un rock-ar , deci.... trebuia sa te sun si sa te fac sa vii mai repede si nu stiam ce scuza sa folosesc.
- Norocul tau ca ai zis ca arata ca un rock-ar ca altfel nu mai apucai ziua de maine.
Cat timp vorbeam noi apare si proful nostru de mate Usui cu un baiat care era inbracat cu o vesta neagra de blugi , un tricou alb mulat in care se vedea musculatura , niste pantaloni negri care sunt taiati in unele locuri si niste bocanci negri de militar . Ca infatisare era Wow ,era de 1,80 , avea parul lung si negru , pielea era la fel ca a mea si ochi... ochi erau albastrii ca cerul senin. Annes vazandu-ma ca salivez imi da un pumn ca sa ma trezesc.
- Fa ciumpalaco vezi ca ma mut in locul unde trebuie el sa stea .
- Ceeeee ! Nu , nu , nu tu stai aici langa mine !
- Neeeea , eu am zbughito . Succes cu el .
Aceasta pleaca de langa locul ei si ma lasa pe mine singura. Cat timp eu ma rugam sa vina inapoi la locul ei , colegul nou se prezinta.
- Buna sunt Jeffrey Woods , am 18 ani, sunt nou in acest oras si sper sa ne intelegem de minune.
-Deci domnule Woods asezativa langa domnisoara Lockwood , spune domnul Usui .
Dupa ce a trecut aceasta ora se apropie toate curvele si tarfele langa Jeffrey sa-l intrebe tot felul de prostii . Eu nervoasa ies din clasa dand peste ...
Pam , pam , pam uite am facut-o si pe asta . Deci cititorilor sunt noua in lumea scrisului sper sa va placa si aceasta carte . ^^ si dati-mi si mie niste idei cum sa va numesc.
CITEȘTI
Jeff The Killer- Indragostit de un demon.
FanfictionJeff se indragosteste de o fata care este sora mai mica a lui Lucifer, dar aceasta nu stie acest lucru. Oare Lucifer isi v-a recunoaste sora mai mica ? Oare v-a fii de acord cu relatia lor sau ii v-a omora ? Veti afla doar citind Jeff The Killer.