Si asa alerg eu la 2:10 pe strazi ca sa o duc pe printesa si as merita si eu niste rinichi de calitate sau bani sau pe ea nu m-as supara. Cand ajungem in padure la inceputul ei ne asteapta un demon nenorocit. Clar e dupa puterea printesei , dar nu o las eu pe printesa asa usor si numai bine ca se duce efectul invizibilitati. Aceasta ne observa si vine usor tarsiind o sabie din iad dupa ea. Asa ca-l intreb pe Cerberus.
EJ: - Cine e ea?
C: - Ea este generalul armatei de succubusi si totusi curva totului regat al iadului.
EJ: - Si numele acesteia ?
C: - Anne.
EJ: - Si am sanse sa o bat?
C: - Esti atat de prost E.Jack am zis ca este generalul armatei de succbusi si tu intrebi daca poti sa o bati ?!
EJ: - Sa inteleg ca nu.
C: -Desigur ca nu !
EJ:- Atunci pot sa o iau la o partida de hamor?
C: - Hamor? Esti cumva tagan ma de ai pus h ? Si nu cred ca o sa poti sa o iei la o partida de amor.
EJ: - Aiii ma de ce nu as putea sa o iau uite cat de buna e. Si nu nu-s tagan , dar in capul meu suna bine.
C: - Pentru ca nu ai grad pentru ea esti un simplu civil nu ai tu fata de asa ceva si sa stii ca nu suna bine.
EJ: - Rahat.
Cand am injurat atunci am auzit vocea ei "angelica" spunand.
An: - Datimi-o pe printesa acum !
EJ/C/S.Dog: - Nu ti-o dam !
An: - Cerberus vrei sa fii retrogaradat ?
C: - Daca nu ai uitat am fost retrogradat la civil de cand m-am dus sa o caut.
An: - Aaaa da stiu in ziua am facut-o din nou cu fratele ei. Hahahahaha.
EJ: -Deja ma doare capul asa ca mai taci.
An: -Ce ai spus civilule ?
EJ: - Ca ma doare capul si nu mai pot de somn.
An: - Atunci vei fii decapitat ca ai vorbit asa cu mine.
EJ: - Da bine prientesa curvelor.
An: -Aaaaaaaaaa!
Iar in momentul cand a strigat a sarit spre mine cu sabia aia care cred ca cantareste vreo 100 de kg si cand ma asteptam sa ma trezesc cu capul in cealalta parte a corpului. O vad pe printesa in forma ei naturala spunand ceva in limba latina. Cand a terminat acea vraja Anne a disparut dintr-o data depinde pe ce galaxie a trimis-o pe usuratica aia. Cand ma uit inapoi la princesa era in forma ei de om adormind. Asa ca inaintam spre casa stalpului de iluminat, dar dam de Jeff. Ba deci noi avem ghinionul de a da peste lume in aceasta padure. Acesta era plin de sange si avand o fata sadica si se apropie de noi. Cand o vede pe princesa incepe sa alerge spre ea ca sa o omoare , dar ma bag in fata lui si il trantesc pe pamant spunandu-i.
EJ:- Jeff inceteaza e printesa nu e o victima. Daca era o victima era moarta de mult si avea si mancati rinichi.
Jeff: - Dar ii vreau puterea printesei asa ca date.
In momentul cand a zis asta i-am infipt cutitul in cap. Stati linistit nu am omorat al doilea personaj principal se v-a trezi el cu o durere imensa de cap, dar stati linistiti o sa-mi multumeasca dupa.Dupa ce am facut chestia asta apare si Slender care se uita cu o fata incruntata ( defapt cum nu are fata trebuie sa ghicesc).
S: - De ce pizda lu ma-ta ati intarziat?
EJ: - Pai...
C: Anne a fost aici , a vrut sa ii spintece capul lui E.Jack , dar printesa a teleportato in inchinsoarea din sufletul ei si credeti-ma nu v-a scapa usor de acolo defapt daca ma gandesc bine nimeni nu scapa de acolo, dupa s-a transformat la loc in forma umana si ne-am intalnit cu Jeff care vroia sa o omoare asa ca E.Jack i-a infipt cutitul in cap.
S: Stai care Anne ? Nu imi spune ca generalul armatei succubusilor. Si de ce vroia Jeff sa o omoare pe princesa ?
S.Dog: Pai vroia puterile ei si daia E.Jack a facut asta.
S: Bine ati facut. Se pare ca v-a fi vanata ceva vreme de demoni pentru ca momentan e slaba. Haideti acasa ca sa nu mai dam si de alti demoni.
Asa ca mergem noi spre casa. Cand deschidem usa suntem asaltati de...
Bai dracusorii mei scuzati-ma ca am intarziat cu capitolul plus ca dupa ce a inceput scoala am fost intr-un stres continuu. Mai ales, clasa a 9-a nu-i deloc usoara mai ales daca sunteti pe stiintele naturii si sa fie cel mai bun profil din liceu :(. Uffff... Sa termin cu micuta mea viata neinsemnata si sper sa va placa capitol si da stiu e sec si scurt.
CITEȘTI
Jeff The Killer- Indragostit de un demon.
FanfictieJeff se indragosteste de o fata care este sora mai mica a lui Lucifer, dar aceasta nu stie acest lucru. Oare Lucifer isi v-a recunoaste sora mai mica ? Oare v-a fii de acord cu relatia lor sau ii v-a omora ? Veti afla doar citind Jeff The Killer.