~ Autoare povesteste ~
Cand pe geam apare E.Jack vrand sa faca iar o crima , dar Elly se intoarce pe burta si isi intoarce fata spre Jack care acum tremura din rasputeri ca sa nu se trezeasca printesa iadului. Acesta vazand cine era urmatoare victima iese din camera si fuge spre padurea lui Slender ca sa-i spuna pe cine a vazut. Doar ca atunci cand intra in padure primeste un mesaj telepatic de la stalpul de iluminat.
" - Idiotule , mars la Elly si sperio sau macar fa-o sa renunte la casa ei si sa vina la noi , daca nu il pun pe Smile Dog sa o faca.
- Gata am inteles safu."
~ Elly povesteste ~
Ma trezesc si observ ca mi-am lasat geamul deschis . Meh... il inchid dupa ce ma duc pana la bucatarie sa mananc Nuttela ♥ . Adoooor la nebunie Nuttela e singurul meu scop in viata pe langa nenorocita de scoala. Ma deplasez lenesa spre bucatarie inainte sa ma opresc sa ma uit cum arat. Din nu stiu ce motiv am impresia ca o sa plec din aceasta casa si ca nu o sa mai pot manca Nuttela. Ma opresc la oglinda si raman socata de ce vad. Eu cu parul alb lasat sa cada cu niste coarne lungi care cred ca imi ajung pana la gat si la baza coarnelor am niste flori rosi care imi inconjoara coarnele , ochii ii am rosi ca sangele , zambetul meu e unul sadic aratandu-mi dintii aproximativ normali doar canini mei fiind ca unui vampir , pielea mea e alba ca varul , buzele mele rosii ca si ochii ,cand ridic mana vad ca unghiile mele sunt ca niste gheare negre si in spatele meu am o pereche de aripi doar ca sunt ciudate o aripa e neagra si cealalta e alba. Cred ca am halucinatii o fii de la curent sau pofta de Nuttela imi face halucinatii. Clar pofta de Nuttela e devina. Deci , fara deci ma duc sa-mi iau Nuttela cand aud un zgomot la mine . Imi iau Nuttela si ma indrept cu pasi lenesi spre camera mea because acolo s-a auzit zgomotul. Alerg pe scarile care duc spre camera mea si ma duc direct spre usa care duce spre camera mea. Deschid si-l vad pe E. Jack unbland in dulapul meu cu lenjerie intima. Stai aia cumva sunt chilotii mei tanga ?! Si ii miroase ?! Ohooo perversul dracu sa vezi ce ii fac.
- Imi pare rau scumpule , dar e pentru o cauza buna .
Si in momentul ala ii arunc borcanul de Nuttela in cap. Cand il nimeresc borcanul s-a spart , iar Nuttela mea e pe masca si parul lui. Cred ca ar trebui sa fug sau neahhhh.
- Ce dracu ?! iar in momentul ala isi duce mana prin parul lui . Asta e razboi printesa.
- Hihi asta patesti cand mirosi chilotii unei fete plus cand sari pe geam la ea in camera si o intrerupi din mancat Nuttela si cumva mi-ai zis printesa?
- Da vreo problema ?
- Da obsedatule .
- Nu-s obsedat !
- Sa mori tu ?
- Din pacate pentru eu nu pot muri.
- Mars si violeaza pe alt cineva.
- Imi pare rau printesa.
Si in momentul ala imi da cu ceva tare in cap si lesin , iar de aici nu mai stiu ce s-a intamplat .
~ E. Jack~
E atat de frumoasa daca nu ar fii sora lui Lucifer as face-o a mea , dar mai intai sa-i dau licoarea asta incat sa doarma pana maine altfel o sa se trezeasca din nou si nu am chef sa o vad pe-aici tipand ca nebuna si sa mai vina si politia dupa , iar noi nu vrem accidente dastea. Bun ii dau licoarea sa adoarma si acum sa-i fac bagajele . Ma duc in dulapul ei sa-i gasesc un troler si cand ma uit o gramada de haine . Mamaa fata asta chiar ii place foarte mult rock-ul si hainele. In fine ii caut trolerul ala nenorocit de aproximativ o ora si tot nu-l gasesc. Ma uit prin debara si insfarsit gasesc acest troler care scrie BMTH pe el . Ok clar fata asta are o problema mare cu trupele rock. De ce zic asta? Pentru ca in camera ei sunt fel si fel de postere ca de exemplu foarte multe postere cu trupe rock si cu animeuri. Mai bine ma grabesc se apropie de ora 1:30 si cred ca Slender o sa ma omoare daca nu o aduc mai repede . Deci ma duc repede in camera ei ii iau tot dulapul si sertarele. In ghiozdanul ei ii pun toti tenesi si pantofii cu toc ortopedic, cui sau patratos. Da stiu toate astea dati-ma in judecata ca stiu tipurile de pantofi. Dupa pantofi si tenesi ii pun intr-o geanta Mp3 , Laptopul de la Apple , Samsungul ei negru plus carcasele funny , castile de diferite marimi , machiajele si sa nu uitam de posterele ei . Dupa ce termin observ ca nu am cum sa iau toate bagajele si pe ea. Asa ca ii trimit un mesaj telapatic lui Slender.
"- Stalpule trimitemi-l pe Jeff , pe poateie sau pe L. Jack are cam multe bagaje.
- Acum albastrel , vezi ca vine Smile.
- E bun si el .
- Si a da trebuie sa-l iei si pe Cerberus.
- De ce dracu e Cerberus aici ?
- Ca sa o pazeasca idiotule !
- Deci dupa mine am doua javre .
- Cam da.
- In fine multam. "
Deci acum trebuie sa-l iau pe Cerberus si Smile Dog. Cat dracu ii i-a cainelui aluia sa vine . A trecut 10 minute , 20 de minute mai avea un pic si se facea 2:00 si insfarsit vine , iar cand vine apare si Cerberus in forma lui normala ok asta imi v-a fii de folos sa o car pe dansa.
- Deci Smile ia geanta si ai grija sa nu o rozi ne v-a omora cand v-a stii ce puteri are .
-Ok , ok am inteles ma fac in forma de caine normal.
- E mai bine asa . Tu , Cerberus ia-o pe printesa te rog.
Iar in secunda doi printesa este teloportata pe spatele lui. Arata atat de draguta cand doarme pe spatele lui Cerberus. Cand le zic celor doi caine ce au de facut sarim pe geam , dar nu inainte sa ard casa cu tot cu parintii ei care sunt morti.In fine dau foc si mergem spre padurea lui Slender. Am stai avem o mica mare problema casa ei e cam departe de padure si noi trebuie sa ne ascundem .
- Ceberus stii cumva vreo magie ca sa fim invizibili ?
- Da stiu , dar n-am s-o fac.
- De ce ?
- Pentru ca numai printesa are voie sa-mi zica ce sa fac.
- Si daca printesa ar fii inchisa intr-o celula si eu la fel ?
- De ce dumnezeule nu ai zis asea ?
- Ma gandeam ca o sa-ti dai seama caine !
- Ok . ^#$!%&*#%^&()$%^&% .
- Gata ?
- Da , dar v-a dura o ora.
- E bine si asa hai sa ne grabim sa o ducem la casa lui Slendarica.
Si asa alerg eu la 2:10 pe strazi ca sa o duc pe printesa si as merita si eu niste rinichi de calitate sau bani sau pe ea nu m-as supara. Cand ajungem in padure la inceput ne asteapta....
No bun dragii mei dracusori ( da asa o sa va spun de pe acum dracusori) am facut si acest capitol . Sper sa va placa , trebuie sa va placa mi-a luat doua zile de gandire totala.
CITEȘTI
Jeff The Killer- Indragostit de un demon.
FanficJeff se indragosteste de o fata care este sora mai mica a lui Lucifer, dar aceasta nu stie acest lucru. Oare Lucifer isi v-a recunoaste sora mai mica ? Oare v-a fii de acord cu relatia lor sau ii v-a omora ? Veti afla doar citind Jeff The Killer.