Slendy: Sa ne asculti ce o sa-ti spunem.
Eu: Si daca nu vreau ?
Trenderman: Pupi podeaua sau te arubca la 20 de km departare. Cred ca asta se v-a intampla
Eu: Aleg sa pup podeaua.
Slender: Daca tu spui nu pot sa te refuz.
Iar in secunda doi Slender ma ridica la 2 m inaltime si ma lasa sa cad , dar in secunda 2 cand trebuia sa pup podeaua si sa ma vad fara niste dinti in gura ma razgandesc.
Eu: Gata va ascult si pe tine si pe Cerberus!
Slender&Trenderman: Stiam ca asa vei face.
Eu:Nesuferitilor! Si scot o limbuta mica si roz.
Slender: Deci...
Eu:Fara deci. Si cred ca mai intai ai trebui sa ma pui jos pe covor sau pe un micuta sofa.
Trenderman: A punctat bine pustoaica.
Dupa zisele lui Trenderman , Slender ma pune langa Cerberus.
Eu: Nu o sa ma papi nu ?
Cerberus: Desigur ca nu.
Slender: Cerberus nu mai bine i-ai spune tu povestea.
Cerberus: Bine.
Eu:Ce poveste.
Cerberus: Una care o sa-ti placa.
Eu: Sa speram.
Cerberus: Acum inspe mii de ani in iad tatal lui Belzebub s-a indragostit de un inger sublim din rai. P-atunci fratele tau Lucifer exista si nu era d-acord cu tatal sau. Dupa un timp ingerul s-a indragostit si ea de tatal lui Lucifer si uite asa timp de 9 luni te-a purtat in pantec, dar ca sa te nasca trebuia ca mama ta sa moara. Dupa ce te-ai nascut tatal tau a mai supravietuit fara mama ta timp de 160 ani. Atunci cand aveai doar 16 ani , cand Lucifer a intrat la putere avea de ales sa te omoare sau sa te duca in lumea oamenilor si sa traiesti acolo ca un om normal.
Eu: Deci eu sunt un semi-demon sau un demon suprem unde l-as putea omora orice vietate ,iar lui Lucifer tinand la viata mea m-a trimis in lumea oamenilor si avea de gand ca pana sa mor eu sa ma ucida.
Si cu toate astea fiind spuse alunec intr-un somn adanc langa dihania mea mare si blanoasa , generalul care m-a pazit mereu Cerberus.
Bohooo-bohoo. Happy Halloween. Ce fac dracusorii mei ? V-a fost dor de mine? 😁 Glumesc, dupa o gramada de timp am postat si eu un capitol.
CITEȘTI
Jeff The Killer- Indragostit de un demon.
FanficJeff se indragosteste de o fata care este sora mai mica a lui Lucifer, dar aceasta nu stie acest lucru. Oare Lucifer isi v-a recunoaste sora mai mica ? Oare v-a fii de acord cu relatia lor sau ii v-a omora ? Veti afla doar citind Jeff The Killer.