Capitolul 2 Plimbarea de seara

45 1 0
                                    

          A trecut o saptamana de cand sa terminat scoala. Afara, vremea se tot incalzeste. Vantul numai are nici o putere asupra soarelui. Noptile devin tot mai ciudate. In fiecare noapte se aud sunete ciudate venind de afara. Tatal meu incearca sa ma linisteasca spunandu-mi ca nu se intampla nimic si ca sunt doar pasari sau animale care fac zgomot. 

          Intr-o seara am decis sa ies la o plimbare ca sa vad ce se mai intampla prin oras. Cu 30 de minute inainte sa ies din casa, mi-am sunat prietena si cativa amici ca sa ii intreb daca vor sa mergem sa ne plimbam putin prin parc si pe langa lacul de langa. Unii dintre ei au fost de acord, in schimb ceilalti au inceput sa bage scuze gen" nu ma lasa mama" sau "am treaba", chestii de genul asta. Hai sa fim seriosi, nu cred ca la varsta de 16 ani , nu te mai lasa mama ta in oras cu prietenii sau "ai treaba''. Ma intreb oare ce fel de treaba au? Stau in casa si se joaca la pc, ori o treaba pe care doar baietii o cunosc cel mai bine. Nu sunt absurd, adica poti avea treaba, gen sa il ajuti pe tatal tau sau pe mama ta, dar totusi, ii ajuti si tu intre orele 8:00- 16:00. Sau ma rog , pe timp de zi. Nu la ora 00:00 , vara , cand probabil parintii tai dorm de rup, sau se uita la meci. Dar acum ,fiecare cu problemele lui.

          Am plecat de acasa. Intai am fost sa o iau pe prietena mea deoarece nu vreau sa o las singura pe strazile astea.Se pot intampla multe , iar eu nu ma risc.Am nevoie de ea, o iubesc.Inainte sa ajung la ea, am trecut pe la o florarie si i-am cumparat un buchet cu flori. Stiu ca ii plac mult trandafirii rosii asa ca din aia i-am luat.Cand m-a vazut cu buchetul in brate , parca sa teleportat la mine. Nu exagerez dar, in 3 secunde a descuiat usa si sa aruncat direct in bratele mele. Ganditi-va ca eu eram in fata porti, iar ea era in casa. De la usa casei pana la poarta sunt cam 50m.Am intrat in casa ei, si am stat 5 minute ca sa se mai macheze si sa isi puna florile intr-un ghiveci.

         Ne indreptam spre centrul vechi. De obicei acolo ne intalnim toti.Gasisem mai de mult o casa parasita, si ne-am gandit sa o restauram.Acum arata foarte bine. Cu ajutorul parintilor nostri, am reusit sa construim o ''fortareata''. Are 1 etaj, parterul si subsolul. Nu ne trebuie mai multe. Acolo stam cam 6 persoane, dintre care eu si Asmara. Ca sa nu ziceti ca nu va spun cum este casa, o sa o descriu in cateva cuvinte. Incep cu subsolul. La subsol ne tinem proviziile, ca de exemplu, mancarea, apa, si cateva obiecte pentru auto-aparare.Acolo avem 2 camere,un dressing, o baie si un living mare. O camera este pentru depozitarea alimentelor, in caz ca se intampla ceva, este razboi sau un cutremur sa ne adapostim acolo. Se intampla des astfel de lucruri, deci trebuie sa fim pregatiti. In a doua camera se afla bucataria. Acolo mancam si ne pastram alimentele la rece.In dressing avem haine, nu foarte multe, dar totusi sunt cateva.O baie , in caz ca are nevoie cineva, si in living avem sala de antrenament.. Acolo ne tinem toate "armele" si invatam lectii de auto-aparare. Imi place sa invat cu prietenii mei, este distractiv.

          Ne-am intalnit toti in locul acela, si am pornit la drum. Am ajuns in parc, si i-a ghiciti pe cine am vazut, din nou. Exact, "Pticul ciudat''. Statea pe o banca, langa un copac. Era cu aceleasi haine ca acum o saptamana, dar si-a schimbat locul. Cu aceasi privire de data trecuta, se uita la mine insistent. Dintr-o data un tipat se aude din spatele nostru. Era o fata care alerga si striga dupa ajutor. Venea inspre noi. Nu stiam cum sa reactionam. Prietenii mei erau speriati. Fetele sau ascuns in spatele meu. De baieti numai spun, zici ca erau si ei fetite. Mai aveau putin si faceau pe ei. Inainte nu puteai sa mergi deoarece era lacul, si riscai sa cazi in el de bezna ce era pe langa el, iar din fata venea fata aceasta si doi barbati in spatele ei."Piticul ciudat" disparuse de acolo. Zici ca sa teleportat. Fata se apropria cu o viteza foarte mare, iar cele doua matahale erau in spatele ei, si cu cagule pe fata.Mi-am luat inima in dinti, iar cand sa apropiat fata de mine, am intrebat-o ce se intampla. Pana sa vina cele doua matahale, Annie mi-a spus , cum o cheama si de ce fuge. Annie o cheama si fuge de aia 2 deoarece vor sa o rapeasca si stiti ce se intampla cand cineva vrea sa rapeasca o fata frumoasa, foarte dotata.Barbatii se apropriau cu viteza. Prietenii mei depindeau de mine acum.Tata imi daduse un dizpozitiv de localizare iar eu stiam ca este timpul sa il activez. Cu o simpla apasare de buton, aparatul a pornit iar tata a aflat unde sunt si ca am probleme sau cel puin asa cred. Au ajuns fata in fata cu mine. Eu incercam sa o apar pe Asmara,prietenii mei si pe Annie. Din pacate, nu am reusit. Erau prea mari si prea puternici. Toate lucrurile pe care le-am invatat, de auto-aparare, au dat gres. Nu reuseam sa le fac nimic. Erau prea puternici fata de mine. Toti se bazau pe mine iar eu i-am dezamagit.

          Cei 2, in cateva minute s-au transformat in cei 6 si o duba. Printre ei era si "Omul pitic". Acum inteleg de ce ma urmarea. Am fost rapiti. Ne-a injectat ceva in corpuri, si pe urma ne-a bagat in duba.Nu vedeam nimic. Cred ca ne-a pus ceva pe fata ca sa nu vedem nimic. In 5 min , acea injectie si-a facut efectul. Eram adormiti toti. Tot ce trebuie sa facem acum este sa speram ca nu ne vor face rau.

          

Intamplari subiteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum