-Haide Danny! Mai repede! Fugi, aleargă, vino repede dupa mine!
Un tigru era in spatele nostru iar eu ca de fiecare data trebuia sa il salvez pe Danny. Alergau amandoi cu mare viteza, dar nu cu aceeasi. Normal ca tigrul alerga mai repede. Eu ajunsesem deja langa un copac imens si m-am urcat in el. Acum il astept pe Danny ca sa il ajut sa se urce si el. A ajuns la mine. Cu greu l am urcat dar totusi a reusit sa supravietuiasca. Tigrul era la baza copacului iar eu ma gandeam cum am putea sa scăpam de el.
-Danny, mai ai frânghia aia care ti-am împrumutat-o ieri?
-Da, înca o mai am. De ce?Ma întreba a Danny.
- Da-mi-o si o sa vezi!
Am legat frânghia de o creanga groasa. Celalalt capat l-am legat de o creanga mai subtirica dar rezistenta si am aruncat-o in celalalt copac mai micuţ. Am încercat acea "tiroliana" pe care o făcusem si era rezistenta. Ne-am dus in celalalt copac. Iar pana sa ajungem, tigrul a disparut.
Ne-am reîntors la misiunea pe care Justin ne-o dăduse.Inca mai am cuvintele lui in minte:"Daca reuşiţi sa supravietuiti 1 saptamana în aceasta padure,inseamna ca sunteti pregătiţi". Nu ne-a spus pentru ce vom fi pregatiti dar, merită sa afli.
Am ajuns într-o zona foarte ciudata. Era a 6-a zi. Am supravieţuit pana acum. De ce am da o in bara exact acum.Aveam încredere in Danny. Este un băiat bun. Dar la supravieţuit nu se prea pricepe. Aceasta zona era plina de capcane. Iar eu l-am avertizat pe Danny sa aiba grija. Pe la jumatatea zonei ăsteia, Danny, nu ştiu la ce se gândea, dar din păcate si-a prins piciorul intr-o capcana zimţată. Pur si simplu ia distrus piciorul. Nu il puteam privi. Ii simţeam durerea. Am incercat sa ii desprind acea capcana ,dar nu mergea. Piciorul lui sângera, mi-am dat tricoul jos si i l-am pus de jur împrejurul piciorului.Degeaba, nu se intampla nimic.
-Numai are rost sa stai cu mine! O sa mor in curand! Dute si salvaza-ne prietenii.
-Danny nu spune asta. Esti cel mai bun prieten al meu. Am nevoie de tine in viata!
In cateva minute Danny sa stins. Aveam o durere in corp nici nu o pot descrie. Doare asa de tare incat, as fi vrut sa fiu eu in locul lui. Imi pare rau pentru el. Ma simt vinovat pentru tot. Daca nu ii invitam in oras in seara aia nu s-ar fi intamplat ce sr intampla acum. Vreau sa totul sa fie ca inainte de răpire. Acum si Danny e mort, prietenii mei sunt răpiţi, nu ştiu pe unde sunt, iar Justin ma tine cu forta aici. Nu imi va da drumul pana nu considera el ca sunt pregatit. Deci prietenii mei sunt in continuare in pericol.
-Am terminat misunea! Sunt la lac, asa cum ai cerut. Acum ce ar mai trebui sa fac.
-Imi pare rau pentru prietenul tau. Sa fiu sincer ştiam ca nu va rezista nici măcar o zi,dar a avut noroc cu tine. Prima proba sa terminat. Urmeaza inca 2 si atunci vei fi pregatit sa pleci. Cu condiţia de am ma vizita măcar o data pe luna.
- Justin, asta nu va fi o problema, oricum te voi vizita. Tu ma inveti atâtea. De ce nu as vrea sa fe vizitez?
-Prin asta esti tu deosebit Johnny.Nu laşi lumea la greu. Eşti un băiat bun. Te voi ajuta sa iti gasesti prietenii. Iti promit.
-Mulţumesc!
A doua proba consta in auto-aparare.In prima a fost de supravieţuire.Justin ma invatat cum sa trag mai bine cu arcul. Acum stiu ca nu trebuie tras de sfoara la maxim. Imi dau seama ca i-am omorât pe oamenii aia din noroc. Nu trebuie sa tragi ca animalul din sfoara aia. Trebuie uşor. Si cu cât mana nu iti tremura , ţinta pe care ai fixat o, este ca si moartă. Lectia de auto-aparare a durat cam 2 saptamani. Prind repede. Justin sa mirat cand a vazut ca învăţ repede. M-au ajutat lecţiile de auto-aparare. Mi-au dezvoltat unele reflexe. La fel si cu cuţitul. A treia proba a fost sa le pun în aplicaţie pe toate trei.
-Bravo. Ai trecut toate testele. Timp de 2 luni . Sunt mândru si apreciez faptul ca nu ai plecat si ai fost conştiincios. Acum ca esti pregătit, hai sa iti recuperăm prietenii!
CITEȘTI
Intamplari subite
ActionIn cartea aceasta este vorba de Johnny care trece prin multe aventuri la care nu se asteapta. El este rapit si tinut intr-o camera mult timp deoarece in orasul lui se intamplau multe crime si erau rapiti multi oameni.