Sunt intr-o cameră si este foarte bezna aici. Am o chestie pe fata si nu ştiu de ce. Tot ce imi amintesc este ca mergeam pe strada si dintr-o data totul se întunecă. Imi este foarte frica,am mâinile legate foarte strâns si aceasta sfoara ma jenează, capul meu este acoperit si de abia respir. Nu ştiu de cat timp sunt in locul acesta, dar trebuie sa imi dau imediat seama, cum pot scapa de aici. In momentul asta am doar doua întrebări in cap: "Unde sunt" si " Ce vor aceşti oameni de la mine".
Am strigat dupa prietenii mei ca sa vad daca este cineva pe langa mine.Mi-a raspuns Danny, un prieten de-al meu.A spus ca ii este frica, si el ca si mine are mainile legate si cred ca un fes pe fata.Nu se vede nimic, dar in schimb se aud niste voci.Am impresia ca sunt cei 2. Au aceasi voce ca cele doua matahale, deci sigur pun ceva la cale .
Sa auzit un scartait de usa. Inima imi bate foarte tare, mainile si picioarele imi tremura. Nu mai simtisem niciodata ce simt acum.Unul dintre barbati ne-a dat cagulele de pe fata.Parca era mai lumina acum. Puteam si eu sa respir si sa vad cam pe unde m-au bagat rapitorii.Ma intreb oare unde sunt ceilalti.Cu tupeu il intreb pe barbatul care a venit sa ne ofere putin aer si lumina, unde sunt prietenii nostri, si unde imi este iubita. Barbatul isi ia avant si cand imi lipeste o palma peste fata, am simtit ca mi-a amortit jumate ce maxilar. Cum sa da-i ca un animal intr-un copil? Bine pre-adolescent.Dupa ce mi-am revenit, Danny m-a intrebat daca sunt bine. I-am spus ca sunt putin ametit. Am jurat sa i-o platesc pentru lovitura aceea.Barbatul numai era asa ca am inceput sa scotocesc putin prin camera unde ne aflam.
Am gasit niste scanduri,o bucata de tabla,o foarfeca de taiat tabla si sfori. Nu inteleg de ce au lasat lucrurile alea in camera.Adica, nu trebuia sa goleasca camera inainte sa ne aduca pe noi? In fine. Primul lucru la care m-am gandit cand am pus toate obiectele gasite la un loc, a fost un arc. M-am gandit sa fac un arc si mai multe sageti.Stiam sa fac un arc. Cand am fost in tabara, acum multi ani, ne-au invatat cum sa supravietuim si sa ne adaptam la ce avem.Bineinteles, trebuia sa tai sforile lui Danny, asa ca prima data am facut un cutit pe care i l-am oferit lui. Nu stiu unde sunt fetele, sau ce fac.Tot ce trebuie sa fac, este sa le salvez.
Am iesit din prima camera, locul acesta este ca un labirint. Parca ne invartim in cerc de o ora. Deja am ametit. In sfarsit am dat de o zona in care nu am mai fost. Erau mai multi soldati printre care si barbatul care mi-a dat o palma.Eu am tras cu arcul si , nu ca vreau sa ma laud dar, cu o sageata am strapuns 3 deodata.Fac o mica paranteza?Ati vazut serialul Arrow?Daca nu, vi-l recomand.In momentul acela ma simteam mai bun ca Oliver Quinn.Barbatul ''dur'' care da in copii, a devenit o fetita powerpuff doar ca fara puteri.I-am bagat o sageata in picior si l-am facut sa sufere asa cum m-a facut pe mine.Am intrat intr-o camera. Acolo am gasit mai multe arme. Observ ca acestor oameni nu le place sa impuste si folosesc numai cutite si sulite.Norocul meu a fost ca am gasit,o blana, nustiu de ce era, un tub si cateva cuie. Am reusit sa imi construiesc o arbaleta.Niciodata nu am aplict ce am invatat. Se pare ca lucrurile astea te pot ajuta in viata.
Cred ca suntem in mijlocul padurii. Se aud animale de afara, deci probabil suntem aproape de iesire. Nu vreau sa imi amintesc, dar in spatele nostru am lasat o gramada de cadavre.Imi pare rau ca fac asta, dar trebuie sa scap cumva de aici si alt mod nu gasesc. Daca o sa devin moale , probabil eu o sa devin ala decedat, fara sa imi salvez iubita si ceilalati prieteni. Danny este speriat.Macar nu este asa ca ceilalti baieti. Adica, el cel putin da dovada ca este barbat, asa putin, dar totusi conteaza. Nu ma lasa la greu, deci am incredere in el. Suntem cei mai buni prieteni, ar cam trebui sa ne ajutam reciproc.Am iesit afara. Cum spuneam, suntem in mijlocul padurii, fara nimic. Ne este sete si speram sa gasim macar un rau ca sa bem apa. Se intuneca afara, iar noi nu stim pe unde suntem. Este bine, deoarece am dat de un rau, si apa este chiar buna. Eu m-am apucat sa construiesc un adapost ca sa avem unde innopta.Danny s-a dus dupa lemne iar eu incercam sa imi amintesc cum facusem adapostul din tabara. Este greu , pentru ca nu am exersat in fiecare zi, si uiti, dar totusi mai tin minte cate ceva si reusesc incet, incet sa il pun pe picioare. Am terminat, si ne-am bagat la somn. Aici nu ne gaseste nimeni, l-am camuflat cu cateva frunze, de zici ca asa este pamanul.
S-a facut dimineata. Noi tot in padure eram. Nu stiam ce sa facem. Eram infometati. Am iesit la vanatoare. Dupa ce am omorat o caprioara, saraca nu a fost de vina, dar la nevoie, trebuie sa faci orice, am facut un foc micut pe care am pus carnea si am mancat-o cu pofta. Era foarte buna.Am pornit in cautarea prietenilor nostrii.Cu armele in spinare si cu ghiozdanul plin cu apa si mancare, am reusit sa ne urcam pe cea mai inalta zona, pentru a ne orienta si ca sa ne hotaram in ce directie o luam. De acum noi suntem singurii responsabili de problemele noastre. Tot ce trebuie sa facem acum ,este sa stam impreuna si sa nu ne despartim.
CITEȘTI
Intamplari subite
AcciónIn cartea aceasta este vorba de Johnny care trece prin multe aventuri la care nu se asteapta. El este rapit si tinut intr-o camera mult timp deoarece in orasul lui se intamplau multe crime si erau rapiti multi oameni.