yok etme hareketi

299 6 1
                                    

Saat 23.00 te Toplantı mesajı:
Yarım saat sonra çilimpede buluşalım. Harekete geçmek için.
Malzemeri unutmayın! (Molotof kokteyli, silah, timer bomba falan vb. ) sonra gittiğimde orada toplanmışlardı planı anlattım"bulundugumuz konum Çilimpe . 1.5 saat sonra bir fabrikada olacağız ama her zamanki gib ben işaret vermeden sakın harekete geçmeye kalkmayın hepimiz yanarız!" Teknolojik aletleri kasaya lütfen malzemelerin nerede?"uzerimizde"dediler. peki tamam o zaman." Simurg grubu fabrikanın arkasına lütfen family grubu fabrikanın soluna lütfen summer grubu fabrikanın sağ tarafına lütfen ve biz mister grubu fabrikanın kapı kenarındayız komut verince yavaş bir şekilde dikkat çekmeden ayrılın! Tekrar söylüyorum birimiz yanar sak hepimiz yandık demektir hadi bakalım" dedikten sonra ayağımı yere vurdum. Sonra dağıldık. Telsizden iletişim kuruyorduk. Başlayın diyince simurg grubu molotof kokteyli attı sonra herkes dışarı çıktı sonuçta oksijen tüplerimiz var. Tişörtleri yaktık. Bluz pantolon falan işte...
Çalışanlar itfaiye çağırmış biz o sırada ayrıldık oradan yanlız!!! İdil ve Yusuf bizi bekliyor. Oha lan yandık telsiz haber ulaştırdık olmadı ben gittim ve aldım. Eywahhh polis o sanırım Asiye ! Kahraman Asiye! Bir el ateş etti ve kaçtık! Normal hızda gidiyorduk şüphe çekmemek için zaten amacımıza ulaştık:)))
O sırada Defne Eda Cem Meral ve Asır kasadaki 102.800 tl yi çaldı tesadüfen maaş zamanına denk gelmişiz. Biz ulliminati yi yıkmak istiyoruz Para değil ama bir kısmı bizim diğer k kalanı ise ihtiyaç sahiplerinin
LÖSEV; 20.000
Çocuk Esirgeme Kurumu:15.000
Darüşşafaka:12.000
Huzur Evi; 23.000 tl
Bağış yaptık.
Sokak satıcılarından bir sürü şey satın aldık. Ve etraftakilere dağıttık. Işlemeyen dikkanlara gittik. Her birinden 700 tl lik alış veriş yaptık. Toplam 80.000 tl gitti. Geri kalan kasada ihtiyacı olan alır sıkıntı olmaz ;)

ULLIMINATI YIKILACAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin