Hoofdstuk 12

40 4 7
                                    

"Die 'X' is al bij die pand denk ik,  met zijn aanhangers, we moeten gaan, straks hebben ze iets voor ons in petto, maar dat hadden ze Sws al. Iedereen heeft zwarte kleren aangetrokken. Ik kijk op me iPhone hoelaat het is. "Het is bijna half 12, laten we gaan." Zei ik. "Eerst alles nachecken, pistool check." Zei Alexander. "Messen check!" Zei Isabelle. "Maskers, check en pistool check!" Zei Jack en Jackie. "Hebben jullie jullie wapens al?" Vroeg ik aan Josh en Jennifer. "Ja dubbel check!" Zeiden hun. We lopen naar de deur, naar buiten, in het donker. We zetten onze maskers op. "Plingggg!!!!" Me mobiel ging af.
😈🔪🔫: face-to-face over een half uur weet who is The real enemy, in my eyes, we are going to kill you bitch
-X-
Ik tril als een bezetenen, ik stap samen met Xander,Jackie en Isabelle in de auto. Jack en de rest gaan de andere auto. Na 10 minuten zijn we aangekomen bij een donkere afgelegen pand, ik zie geen eens auto's staan, prikkeldraad. We stappen uit de auto, iedereen had de zaklamp van zijn iPhone aan. We lopen naar de ingang.
Verboden toegang. Streng verboden!
De ingangdeur ging van zelf open, met een kraakgeluidje. "Okay, blijf achter me!" Zei ik bezorgd. Iedereen kroop achter me, ik hou Alexander's hand vast, met deze maskers kan je bijna niks zien. We lopen naar een andere deur, die gaat ook op een akelige manier open. We komen in een ruimte met allemaal spiegels en een bar tegenover. "Dit is een danszaal, daar is nog een deur, blijf achter me!" Zeg ik duidelijk. We lopen voorzichtig naar de andere zaal. "We kunnen niks zien!!!" Zeiden Isabelle en Jackie. "Aaaaaaah!!!" Gillen Isabelle en Jackie. "Isabelle!!!?" Roep ik. "Jackie!!!!" Schreeuwen de rest. "Ze zijn meegenomen!!" Zei ik bang. "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!! Schreeuwen Jack,Josh,Dayo en Jennifer. "Jennifer,Josh!?" Roep ik. "Dayo,Jack?!" Roept Alexander. We houden onze handen stevige vast, en ik schuil in zijn armen. "Nu ben ik echt bang!" Zei ik bangerig. Me zaklamp schijnt op de spiegel. "Omfggg, kijk op de spiegel staat iets opgekalkt met bloed!" Zei ik bang.
The enemy is behind, We got you!!!!"
-X-
We kijken achterons. "AAAHHHH!!!!!!!" Schreeuwen we. We zien iemand met een ijzermasker en een zwarte mantel. Hij/zij loopt steeds dichterbij ons, we lopen achteruit, uiteindelijk lopen tegen de gekalkte spiegel aan. We houden elkaar vast, alsof onze leven van afhangt. "Hallo, Evelyne!" Zei diegene met het masker. "Jij b-bent d-die X?" Stotter ik. "Jaa, dat kun je wel zeggen, maar wie ben ik echt?" Vroeg zij/hij. Ik pak me pistool uit me zakken. "Blijf staan!!!" Schreeuw ik. "Wil je me vermoorden, maar je weet niet eens wie ik ben?" Zegt hij/zij gemeen. "Waar zijn me vrienden?!" Schreeuw ik. "Wat heb je met hun gedaan?!" Vroeg Xander boos. "Hier!!!" Ze zitten vast aan de aanhangers. Ze hebben een mes tegen hun keel aan.  X doet het masker af. We krijgen de schrik van onze leven. "Nicole!!!!!!!!!" Schreeuwen we verbaasd. "Ben jij?" Vroeg ik bang. "Jaa, dat om wraak te nemen bitch en op jouw Alexander!!!!" Schreeuwt ze. "Waarom?! Hij heeft niks verkeerd gedaan je mag hem niet vermoorden!" Schreeuw ik. "Waarom mag dat niet Eve!!!!!" Schreeuwt ze. "Hij verdient het niet, maar ik." Zei ik dapper. "Je wilt je leven opofferen voor je vrienden, je weet niet eens wie de aanhangers zijn, ik heb de dode lijk op je vloer belegt, ik heb de spiegel en je raam kapot gemaakt en ik heb het bloed op de spiegel gekalkt, maar ik heb niet alles alleen gedaan, dat moesten me aanhangers doen, daar kregen ze veel wat voor terug!!!" Zeg ze gemeen. "Jij bent echt ZIEKK!!!!!" Schreeuw ik. De aanhangers nemen, me vrienden mee naar Nicole. Hun doen de maskers af. "Ik schrik nog meer, Tara,Kalia,Me vader en Leven zitten ook in het complot, me vader hij is een moordenaar. "Papa?!!" Snik ik.  Hij zei niks. Ik krijg tranen in me ogen. "Hoe durf je, je hebt je eigen dochter verraden, bedreigt en ze wordt vermoord, hoe kon je dat nou doen?!" Schreeuw ik. De tranen rollen over me wangen. "AWW wat triest!!!!" Schreeuw Nicole. Isabelle probeer los te komen en gooit een mes naar Nicole, en ze bukt. "Je gaat echt boeten voor wat je ons heb gedaan!!!!!" Schreeuwt Isabelle. Jack schopt Kalia in haar buik, en de rest proberen zichzelf te bevrijden en dat lukt. Ze rennen allemaal naar ons toe. Ik hou me pistool in de aanslag. "Hier komt een einde aan, we gaan je vermoorden!!!!" Zei ik dapper. Iemand staat achter Alexander, Leven pakt pistool van Alexander af en houdt bij zijn hoofd. "Neeeee!!!!!!!" Schreeuw ik. "Als je mij vermoord gaat hij er ook aan en je vrienden!!" Zeg Leven. "Niet naar hun luisteren!!!!" Schreeuwen Jack en Jennifer. "Als je Alexander moet je ons ook vermoorden!!!!" Zei Jackie,Isabelle,Dayo en Josh. Ik had echt een gevoel, ik wist niet wat ik moest doen, ik wil helemaal niet dat Alexander vermoord wordt, of me vrienden. Maar dan leeft ik nog. Ik kan niet zonder hem. Ik richt het pistool op Nicole. "Schiet!!!!" Schreeuw Alexander. Ik hou de vinger ingedrukt, ik schiet. Een harde knal, richt de kogel in Nicole's borst. Leven richt op Alexanders hoofd. "Neeee stop, jullie mogen me vrienden of Alexander doodschieten!" Zei ik dapper. Nicole valt langzaam op de grond, ze smeekt om hulp, ze krijgt tranen in haar ogen, haar borst bloed. "Waarom zou ik Alexander niet doodschieten!!??" Vroeg Leven gemeen. "Alexander vertrouwde je, hij kwam zelfs voor je op en doet je hem dit aan?!" Snik ik. "Hij vertrouwde je, hij heeft helemaal niks gedaan!!!" Schreeuw Isabelle. "Je bent echt een k*twijf!!!!!" Schreeuwt Jack. "Het is mijn bevel, als ik hem niet vermoord, vermoorden ze mij!!!" Snikt ze. "Okay, Stop!!!! VERMOORD HEM NIET, IK SMEEK JULLIE, VERMOORD MIJN VRIENDEN OOK NIET, NEEM MIJ, MAAT IK VERDIENT HET!!" schreeuw ik. "NOOO, EVELYNE!!!!" Schreeuwt Alexander. "NEEE!!!! EVELYNE JE MOET JE LEVEN NIET VOOR ONS OPOFFEREN!!" Snikte Ze. "NEE, LAAT HEM GAAN, NEEM MIJ MAAR!!" Snik ik. "EVE NIET DOEN!!!" Schreeuwt Alexander. Leven richt het pistool richting mijn hart. Een traan komt er in me oog en die rollen over mijn wangen. "Dit was het dan, ik hou van jullie, vooral van Alexander." Snik ik. "Neeee!!!!! Neem ook mij, ik kan niet zonder haar leven!!!" Schreeuwt hij. Hij komt naast me staan, en pakt me hand vast, we kijken elkaar aan. "ik hou van je, together or not all right?" Snik hij. "Together! Stay with me?" Snik ik. "Always." Zei hij. "I love you, forever in my heart. "Love you too!" Snikt hij. We gaven elkaar de laatste zoen, na paar seconden waren we klaar met zoenen. "Nou genoeg romantisch gejank!!!!" Schreeuwt mr. Kentwell. Leven krijgt traan in haar oog. "Ik kan het niet.
Snikt ze. "Okay!!! Dan doen wij het wel!!!!!" Schreeuwt Mr Kentwell en Rambin. Ze richten op ons, een harde knal, we vallen langzaam op de grond. "ALEXANDERR, EVEE!!!!!!" Schreeuwen hun. Alles word wazig, ineens komt er een beeld dat ik aan het boom klimmen was in het bos, ik werd ouder, ik verhuisde naar het Captiool, ontmoete een sterk gespierde knapper, lieve jongen Alexander, we kletsten,knuffelden en Zoende. Me eerste zoen kwam in beeld. Met mijn vriendinnen lachen. Bij gym les was ik heel goed in messen gooien, iedereen juichte. Ik hoor een vage stem. "Eve, ik hou van je,together or not all right?" Zei Alexander. "Together!, i love you." Zeg ik zacht. Ik kan niet zien, niet bewegen alleen maar horen en beetje praten. Dan wordt alles zwart.

Dit was het verhaal dan, het is geen happy end. ):
Maar ik ga zeker meer schrijven, bedankt voor de votes dat maakt me heel blij. Heel erg bedankt. Ik ben met een nieuw verhaal bezig daar is een hoofdstuk van warriors, die komt in drie delen, ik schrijf dat verhaal samen met merijnmuis heel leuk:)

Evelyne's high (love story) Alexander&EvelyneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu