"Nezapomeň mi volat."
"Mami je to tábor, né koncentrák. "
"Já vím ale je to první tábor za posledních..."
"6 let, ano mami." Odsekl jsem mámu ve větě.
"Dobře diky už musím nebo ten autobus nestihnu. "___u autobusu___
"Čau Tome."
"Zdar."
"Hele Tome, už jsi tam někdy byl."
"Jo před 2. lety a je to tam skvělý."
"Ubytovna, strany nebo tee-pee?"
"Ani jedno."
"Tak kde se tam spí?"
"V chatkách."
"Super." Řekl jsem a začal se rozhlížet kdo to s náma vlastně jede když najednou se mi před očima objevila ona. Anďel s krásnými, dlouhými a hnědými vlasy s blond melírem. Když jsem se podíval na Toma tak se díval na holku co se s ní bavila, byla špinavá blond s brýlemi.
"Tome, nelíbí se ti náhodou Terka?" Řekl jsem trochu posměšným tónem.
"Hele nech si toho, viděl jsem jak ses díval na tu hnědovlásku."
"Ok hele nejdeme za nima? "
"Zbláznil jsi se nebo co jako?" Řekl s vyděšeným výrazem.
"Notak, jsme tam jen 20 dní, takže bychom si to měly užít co nejvíc protože pochybuji že budu moct jet i příště. "
"Aaach dobře, někdy bych tě ale fakt zabil."
"Tak jdem."Když jsme se k nim přiblížily asi na 5 metrů tak si nás obě všimli a usmály se na nás.
"Ahoj." Řekli jsme s Tomem jednohlasně.
"Ahoj." Opáčili holky také jednohlasně až jsme se tomu začali smát.
"Já jsem Adam a tohle je Tom." Řekl jsem trochu koktavým hlasem, ale na štěstí si toho nikdo nevšiml.
"Já jsem Klára a tohle je Maky."
Řekla hnědovláska a usmála se na mě, tak jsem jí to oplatil.
"Jste tu po prvé ?" Zeptala se Klárka po asi 10 vteřinách ticha.
"Já ano ale Tom tu byl asi před 2. lety." Řekl jsem a žduchnul do Toma protože nedával pozor jelikož se jeho pohled upíral na Maky.
"My jsme tu taky poprvé." Řekla Klárka a já upadl do těch krásně modře svítících očí. Musel jsem byt hodně mimo protože do mě Tom žduchnul když se Maky na něco ptala ale já jsem ji neslišel.
V autobuse jsme se procpali dozadu k těm 4. sedadlům vedle sebe a celou cestu jsme si povídaly.___v táboře___
Když byly všechna zavazadla u svých majitelů tak z jedné chatky vyšla mladší žena tak okolo 25. let.
"Takže ahoj, já jsem Dana ale říkejte mi panda. Na začátek pár věcí, když bude hrát hudba tak je nástup, tady na tomto plácku na kterým teď stojíme bude vždy nástup a rozcvička, ostatní věci jako rozdávání pošty, jídlo, některé programi ale hlavně vždy po snídani se tam bude říkat plán na den. Budíček je v 7 hodin a večerka v 22 hodin pokud nebude jinak předem domluveno. Zbytek si řekneme potom při nástupu za hodinu, zatím si běžte vybalit do chatek."
"Rozchod!"
ČTEŠ
Nejlepší tábor
RandomAdam jede po 6. letech opět na tábor se svým nejlepším kámošem Tomem. Jak mu příjezd do tábora změní život ??