3 ~ Diskotéka

59 7 16
                                    

"Ahoj je tu Tom?" Byla to Natka která už od příjezdu nezpustila z Toma oči.
"Lituji ale šel do umívárek."
"Tak jinak, mohu dovnitř? "
"No vlastně n..." Než jsem to stačil doříct tak už se rvala dovnitř.
"Ahoj Tome." Řekla a šibalsky se na něj usmála.
"Ahoj Naty, co potřebuješ?"
"Jdeš už s někým na tu diskotéku?"
"No vlastně..." Než to dořekl porušila ho otázkou.
"Já taky ještě s nikým nejdu, co kdyby jsme šli spolu? "
"Ale já jsem..."
"Super budu na tebe čekat u jídelny." Opět ho to ani nenechala doříct ale byla pryč dřív než stačil cokoliv říct.
"Proč jsi nezasáhl?" Zeptal se mě s vyděšeným pohledem.
"Já ale..."
"Už radši běž. "
"Já něco vymyslím, neboj."
"Jo jasně, hele radši běž. "
Když jsem odešel tak jsem se vydal k chatce holek. Zaklepal jsem a čekal až mi někdo otevře.
"Ahoj Adame, kde je Tom?" Otevřela i s otázkou Maky.
"To je na dýl můžu dál?"
"Jo pojď.
"Co je teda s Tomem ?" Zeptala se Maky a já jsem jim to všechno vysvětlil.
"Ale vím jak mu pomoct."
"Jak? " Zeptala se a rozzářil se ji úsměv na tváří.
"Šli by jste spolu a kolem Natálie by jste přošli s tím že už byl domluvený s tebou. "
"To zní dobře. " Řekla Klárka když se dívala do skříně.
"Dobře, domluveno." Přikývla Maky.
"Jo a Klárko? Ty už s někým jdeš?" Zeptal jsem se Klárky.
"Zatím mě nikdo nepozval." Když to dořekla tak se přestala hrabat ve skříni a koukla se na mě.
"Nešla by jsi tam se mou?" Zeptal jsem se mírně koktavým hlasem ale asi si toho nevšimla.
"Jo, moc ráda." Řekla s úsměvem ve tváří.
"Dobře tak nás nech se jen převlíct, počkej venku." Jen to Maky dořekla už mě tlačila ven z chatky.
Nečekal jsem ani 5 minut a z chatky vyšla Klárka v krásných, červených, krátkých šatech. Za ní vyšla Maky v krátkých, modrých šatech s bílými puntíky.
"Můžeme. " Řekla Klárka když vyšla a zamykala chatku. V tu chvíli jsme se rozešli k naší chatce kde měl být Tom.
Když jsme dorazili k chatce, tak jsme viděli něco co se stát nemělo.

Nejlepší táborKde žijí příběhy. Začni objevovat