Tom nebyl v chatce a po podrobnějším pátrání, troškou štěstí a dlouhému pohledu do dálky jsem ho viděl jak vchází do jídelny kde už svítily světla diskotéky. Nemusel jsem ani nic říct a Maky se hned vydala za ním do jídelny. Klárka se na mě jen podívala a šli jsme za Maky která už vcházela do budovy. Proč sakra šel když jsem mu řekl aby počkal? A kde je vůbec Naty? Šel Tom s ní? Sakra na co to myslím? Vedle mě tady jde ta nejhezčí holka na táboře a já tady přemýšlím nad tím co se stalo s Tomem?
,,Áaa ty jsi z Brna nebo jsi tam jel jen na autobus sem?" Vyrušila mě z přemýšlení Klárka asi v půlce cesty k jídelně.
,,Ehm no vlastně jo jsem z Brna a ty?" Nějak jsem ze sebe vykoktal a už dnes po několikáté jsem se zcela ztratil v jejích krásných očí.
,,No já bydlím kousek od Brna." Řekla a já se totálně utopil i v tom jejím roztomilým úsměvu.
Vešli jsme to jídelny a rozhlédly se po místnosti. Najednou jsme uviděli Maky jak sedí na židli a je nešťastná. Klárka se hned rozešla k Maky a já hned za ní. Při cestě k Maky jsem si ještě všiml jak uprostřed tancuje Tom s Naty. V půli cesty za Maky jsem změnil směr a vydal se k Tomovi. Měl jsem štěstí protože zrovna dohrála písnička a ty dvě "hrdličky" se rozešli si sednout.
,,Tak jseš d*bil nebo co?" Zastavil jsem ho hned po pár metrech.
,,O čem to mluvíš?" Zeptal se mě když zareagoval že na něho jsem celkem naštvanej.
,,Mluvím o tom že jsi měl být v chatce a počkat na mě!" Doslova jsem na něj vyprskal v zápalu naštvání. Měl jsem 101 důvodů proč mu vlepit jednu obrovskou facku ale zrovna teď uprostřed tancujících malých dětí jsem měl 14 důvodů proč ne.
,,A co jsem měl podle tebe dělat když se Naty doslova do té chatky probourávala?" Arogantním tónem který umí podat jen on mě seřval jak malýho haranta. Urazil se a odebral se směrem k chatce. Posadil jsem se k Maky a Klárce. Maky byla úplně mimo a mě to bylo strašně líto. Rozhodl jsem se že zajdu za Tomem a promluvím mu do duše a tak jsem vyšel z jídelny.
Tak jo... Omlouvám se že tento díl vychází tak dávno po tom předchozím a doufám že mi to odpustíte. Vim ze je i celkem krátký ale připravuji zrovna ještě pár malých věcí ale také jednu mega věc... Také bych chtěl zkusit to že od 5 dílu začnu psát všechny kapitoly nad 800 slov 100% a možná i víc.
ČTEŠ
Nejlepší tábor
RandomAdam jede po 6. letech opět na tábor se svým nejlepším kámošem Tomem. Jak mu příjezd do tábora změní život ??