2 ~ Rozdělení

64 6 2
                                    

"Beru si spodní postel v pravo." Řekl jsem protože jsem viděl Toma jak se k ni už blížíl.
"Ok naštěstí jsme v chatce jenom dva beru si teda tu levou." Řekl, sednul si na postel a vytáhnul mobil že se jen podívá na facebook.
"Musíme si vybalit, máme jenom hodinu." Řekl jsem s naštvaným výrazem.
"Dobře tak až pak."

___ po hodině___

"Nyní se rozdělíme do jednotlivých týmů. Je tady 32 dětí a 8 vedoucích takže 4 týmy po 8. plus 2 vedoucí." Po rozdělení jsme dostaly kus prostěradla z čehož jsme měli udělat vlajku týmu. Když jsme vlajku dodělali měli jsme volno a mohli jsme dělat cokoliv. Šel jsem do chatky kde jsem čekal na Toma až přijde. Když do chatky vstoupil Tom tak šli s ním Klárka i Maky. Tom s Maky si sedli na jeho postel a Klárka si sedla vedle me na moji postel. Povídali jsme si o všem možným když najednou zazněla hudba na nástup. Po nástupu jsme se Vydaly na zatravěnej plácek.
"Takže, rozdělte se na týmy a přineste vlaky. Tým číslo 1 se představí pustí se vaše vybraná hymna a poté zavěsíte vlajku." Naštěstí jsme byly poslední takže jsme byly v klidu. První tým se jmenoval pokemoni takže se originalitou vůbec nešetřilo už ze začátku. Druhý tým ve kterým je Tom s Klárkou se jmenoval koumáci a měli dobře vymyslenou vlajku.další tým se jmenoval autrat což je složenina z aut což znamená latinsky buď, a rat což znamená krysa, takže buď krysa. Poté jsme byly na řadě my a my jsme se jmenovali mimoňi, takže opět originální. V týmu se mnou byla ještě Maky. Když všechny vlajky už vysely tak jsme šli na večeři.
"A pando, jaké je téma tábora?" Zeptala se jedna malá holčička z týmů autrat.
"Malém bych zapomněla, téma tábora je cestování časem." Když to dořekla tak půlka všech dětí začala jásat.
"Máte nějaké přání na dnešní večerní program?" Zeptal se vedoucí koumáků pavouk. Jakmile se zeptal tak se celou jídelnou ozývaly jen dvě věci.
"Diskotéku!" "Táborák!"
"Dobrá takže kdo je pro táborák zvedne ruku." Přihlásilo se jen 9 malých dětí.
"A kdo diskotéku?" A bylo to, na diskotéku se přihlásili skoro všichni takže i já, Tom i holky krom těch malých dětí co hlasovalo pro táborák.
"Tak je tedy rozhodnuto, máte hodinu aby jste se připravily a my vedoucí to tu zatim nachystáme." Řekla panda a všichni se začali zvedat aby se šli připravit do chatek.

___v chatce___

"S kým tam půjdeš Adame ?" Zeptal se mě Tom když jsme přišli do chatky.
"Asi pujdu k holkám a pozvu Klárku."
"Tady se nám někdo zamiloval." Řekl posměšným tónem.
"A ty jdeš s kým? "
"Asi pozvu Maky."
"Ale někdo se nám tu..."
"Hej neštvi." Přerušil mě ve větě a oba jsme se tomu zasmáli.
Někdo zaklepal tak jsem se zvedl z postele a šel otevřít. Dost mě překvapilo kdo tam stál.

Nejlepší táborKde žijí příběhy. Začni objevovat