Part 10

283 24 3
                                    

"Err betolke ape yg dia ckp tu. Aghh.. Peningnye aq.. Nak pegi ke taknak erk."

Bip!Bip!
Bunyi telefn yg menandakan mesej masok tlh mematikan lamunan Jihyo.
Jihyo memeriksa mesej tersebut.

Jihyo jgn lupa tau petang niy ^^
Nnt pukol 5 saya dtg jemput awak. Jgn lupe pulak. :)
-Chanyeol comel :p-

~Jihyo P.O.V~
Ish mamat niy aku tau la. Berapa kali nak ingatkan.Erm tapi.. Amaran yg hantu tu bgi macmna pulak. Ishh Stress la.Nak pegi ke taknak ye.Klau x pergi karang,mesti Chanyeol merajuk dengan aku.Ishh pegi jela. Hantu ni pon bukan betol sangat.
~END P.O.V~

Jihyo mengambil keputusan untuk pergi mengikut Chanyeol.Dari jendela biliknya,Kang gary hanya mengeluh.

~Kang gary P.O.V~
Ishh susah sngt ke dia nak percaya aku.:(
Herm. Walaupun kau x percaya kan aku, aku akan pstikan kau selamat jihyo.
~End P.O.V.~

Tepat jam 5 petang Chanyeol tuba di hadapan rumah Jihyo.Chanyeol mengenakan T-shirt lengan panjang bewarna biru muda.manakala jihyo pula mengenakan dress paras lutut yg bewarna sedondon dengan Chanyeol.
Mereka menaiki kereta yg dibawa oleh Chanyeol.
Mereka hanya mendiamkan diri didalam kereta tersebut.

~Jihyo P.O.V.~
Ish dia nak bawak aku pegi mane erk.Ish kalau apa yg hantu tu cakap betol mcmna erk.Omo harap² bukanla.Lgipon x kan la Chanyeol nak buat aku mcm tu.
End P.O.V~

Kereta mereka berhenti di hadapan sebuah gudang lama.Jihyo mulai berasa tidak sedap hati.Chanyeol hanya tersenyum memerhati wajah gelisah Jihyo.

"Jihyo jom kita masuk. Awak jangan risau la."Kata Chanyeol sambil tersenyum ke arah jihyo.

"Errr....

Agak² jihyo masuk tak.Apa rancangan Chanyeol sebenarnya. Vote ye awak ^^Komen sekali. :)

Cinta 2 duniaWhere stories live. Discover now