Jihyo tiba dirumah setelah penat berlari.
"Ahh.. Penatnye..Suara sape erk tadi? Arghh jangan fikir Jihyo.Ilusi kau je tu."Kata Jihyo untuk menyedapkan hatinya.
Jihyo segera naik ke biliknya.Sejak ditinggalkan oleh omma dan appanya, Jihyo tinggal seorang diri di banglo milik Keluarganya.Jihyo adalah anak tunggal.Appa dan ommanya meninggalkan segala hartanya kepada Jihyo.
Jihyo naik ke biliknya untuk membersihkan diri dan berehat.
Dia berasa sangat penat dan tertido.~Keesokannya~
"Huarghhh"Jihyo menguap.Dia segera bangon dan bersiap untuk ke sekolah.Dia sebenarnya tidak mempunyai semangat langsung untuk kesekolah kerana dia sering dipinggirkan oleh rakan-rakannya di sekolah.
Jihyo berjalan kaki untuk ke sekolah kerana kedudukan rumahnya yang berdekatan dengan kawasan sekolah.Setibanya di sekolah Jihyo terus masuk ke dalam kelasnya.
"Budak malang tu dah datang la.Baik jauhkan diri dari dia karang kita pulak yang kene malang dia. Haha. "Yoona berkata kepada rakan-rakannya.Rakannya yang lain ketawa apabila mendengar kata-kata Yoona.
Jihyo hanya mampu menundukkan wajahnya kerana malu diperkatakan sebegitu.
Tiba-tiba guru kelas mereka iaitu Jae Suk masuk kedalam kelas bersama seorang pelajar lelaki."Hari ni kita ada pelajar baru.Chanyeol sila perkenalkan diri."Kata Jae Suk.
"Hai.Saya Park Chan-Yeol.Korang semua boleh panggil saya Chanyeol."Kata Chanyeol sambil tersenyum manis.Matanya tertarik melihat seorang gadis yang duduk bersendirian di belakang kelas.
"Mesti aku duduk dengan dia sebab sebelah dia je yang ada meja dan kerusi kosong"Kata Chanyeol dalam hati."Oke Chanyeol awak boleh duduk sebelah Song Jihyo."Kata Jae suk kepada Chanyeol.
"Tapi cikgu.... "
Sori kalau x best.Ni first time buat ff.. Sebarang komen dialu-alukan.
YOU ARE READING
Cinta 2 dunia
FanfictionJihyo telah mengalami kemalangan yang telah meragut 2 nyawa iaitu omma dan appa nya.Kemalangan tersebut telah mengakibatkan semua rakan-rakannya menjauh darinya kerana beranggapan bahawa Jihyo seorang gadis yang membawa naaib malang.Namun kehadiran...