Ma trezeste un sunet oribil.....ce e asta??...a da..imi suna telefonu'..
-Da
-Hei..esti gata?
-Cine e?
-Moartea..
-Si ce vrei?
-Sa vi la intalnire !
-A da..esti obsedatu' ala de ieri...Rob nu?
-Da cum zici tu acum vino!
-Cat e ceasu ?
-8:45
-Si de ce ma scoli la ora asta??
-Miscate azi !!!
-Da ..acum vin!
-In 5 minute sa vi !
-Ce??? Tu vrei sa vin in pijamale ?
-Daca dormi in boxeri si maieu da!
-Perversule!!!! Vin intr-o juma' de ora.
-Miscate!!
-Pa!!
-Pa iubito!
-Nu sunt iub...
~apel incheiat~
Offfff, ce imbecil! Totusi...mai bine ma grabesc sau tipa iar.
Ma imbrac cu un maieu negru, simplu, si cu niste blugi taiati. Imi iau trnisi gri ai incep sa alerg ca disperata pe strazi. In 5 minute ajung in fata baiatului.
-Ce tia luat atat?
-Pai..nu stiu...faptul ca abea m-am trezit !!
-Da da..hai sa mergem!
-Unde?
-Secret!!
-Secretos pervers *murmur*
-Ai zis ceva??
-Aaaa ce frumos e afara ..hai sa ne plimbam !
Ma ia de mana si incepem sa alergam. Ne oprin in fata unui parc de distracti.
-Ce facem aici?
-Ne distram.
Dupa asta...ma ia de mana si ma duce la un carusel..fooarte inalt...ok..nu ma speri din atat.
Urcam cred ca 10 metri si incepe teroarea pentru mine. Inainte sa coboram sar pe Rob si il strang tare..saracu'.
-Hahahaha..aratai de parca urneaza sa mori..
-Taci!! Era sa fac infart...
-Bine bine..
Porma am mers la o casa horror din parc , la masinute, la in fel de topogan..si multe altele. Se facuse 1 asa ca neam oprit la un restaurant.
-Maya??
-Toby??
-Da..chiar tu esti!! *ma ia in brate si raspund*
-Cine e asta??
-Un prieten din copilarie.
-Aham..
-Ma bucur ca nu m-ai uitat ! *roseste*
-Hai sa mergem!!
-De ce ?
-Ca asa zic eu.
Ma trage dupa el..
-Ne mai vedem Toby.
-Pa Maya!!
Am plecat din restaurant si ne-am oprit pe o banca din departe de restaurant.
-Ce a fost asta??
Nu zice nimic dar se apropie de mine..cred ca vrea sa ma sarute..of ce ma fac??..dar nu ma saruta..se duce la gatul meu...ce vrea sa faca??
-Gata..acum esti doar a mea!
-C-ceai f-f-facut?
-Te-am insemnat pe gat!
-Perversule!!!
-Da da..
Restul zilei a decurs normal...dar totusi ce-a fost aia...si de ce imi bate inima asa tare??..sper ca nu m-am indragostit de el! Asta ar fi o problema foarte mare...oricum mai bone ma culc.
____________________________ Hei...scuze ca n-am mai postat de mult dar am avut probleme cu internetul. De acum o sa incerc sa pun un capitol nou in fiecare vineri.
Astept pareri si idei despre poveste.
Poveste needitata!