Numi vine sa cred..totul e magnific. Rochia mea alba si lunga pana in pamant cu un decolteu generos si spatele gol..pantofii albi parca din cristal si burtica mea proeminenta. Sunt insarcinata in 8 luni cu el..cel care mai furat inima..
-Draga mea esti gata??
-Da tata!
-Inca numi vine sa cred ce mare teai facut..semeni leit cu mama ta!
-Stiu tata..si imi pare nespus de rau ca am plecat...stiu ca nu a fost corect dar..
-Gata sa lasam trecutul in urma ca doar o data in viata se casatoreste fata mea!
-Ai dreptate tata.
Am pasit spre altar. Picioarele imi tremurau vizibil si cred ca sunt mai emotionata decat am fost in toata viata mea!
-Toby Edward Michelson o iei in casatorie le Maya Elizabeth With si ii juri credinta vesnica fiindui aturi la bine si la rau?
-Da!
-Iar tu Maya Elizabeth With il iei in casatorie pe Toby Edward Michelson si ii juri credinta vesnica fiindui alaturi la bine si la rau?
-Da!
-Poti saruta mireasa!
Buzele lui dulci le zdrobesc de ale mele ca atunci. Mana lui coboara la locul cuvenit pe spatele meu iar fiori de placere nu intarzie sa apara.
-Te iubesc Toby!
-Si eu te iubesc Maya! Si te iubesc si pe tine Sofia!
spune punandusi mana pe burtica mea iar micuta fata ii raspunde imediat atingeri.
-Sa miscat!
-Ai dreptate! Totusi inca cred ca este un vis..un miraj.
-Nu este te asigur..vom fii o familie fericita!
-Ai dreptate! Te iubesc stii nu?
-Normal, dar tu stii cat de mult va iubesc??
-Stim!
*************************
Capitol needitat!