*Toby pov'*
Ca de obicei am ajuns in apartamentul meu de lux la ora 1 noaptea...si maine la ora 4 trebuie sa fiu in America..grea mai e viata mea de cand ai plecat...oare esti bine Maya...
*Maya pov'*
Maine pot si eu sa imi iau liber dupa 7 luni de prezentari....dar a meritat..... am ajuns cel mai cunoscut mofel.Cred ca o sa stau in parc toata ziua.
*Tobi pov'*
Ma trezesc obosit si vad ca e 10. Firar am uitat sami pun alarma aseara. Mai bine plec acum.
Miam luat bagajele am urcat in masina si mam dus la aeroport. Din fericire mai erau bilete pentru New York la ora 10:15
Asa ca ma asteptat sa vina avionul si mam urcat in el.
*Maya pov'*
Ma trezesc la ora 9, mananc, ma spal, ma imbrac si plec in parc in la ora 10. E asa frumos si relaxant. Dupa 7 ani in care am fost invatata cum sa merg, sa vorbesc etc.. pot insfarsit pentru o zi sa fiu doar Maya. Si sa fac ce faceam inainte.
*Tobi pov'*
Am ajuns in America si am pus pe cineva sa imi ia bagajele sa mi le duca la hotel. Dar bineinteles ca Tobi a reusit sa se piarda intrun parc fix cand nu avea telefonul la el. Off mai bine...
-Ma scuzati stiti cumva unde e hotelul To..
Nu pot sa cred e ea..
*Maya pov'*
Stateam linestita pe o banca cand bineinteles cineva sa gasit sa imi tulbure linistea.
-Ma scuzati stiti cumva unte e hotelul To..
-Asculta ai..
Nu pot sa cred e el...
-Maya!?
-Tobi!?