Capitolul 11

584 70 1
                                    

Deci...iar ma trezesc cu acelas zcomot enervant...oricum n-am timp de asta acum. Mi-am facut rutina de dimineata, m-am imbracat si am luat un mar inainte sa ies pe usa, pentru ca sincer..n-am mai mancat de doua zile. Am ajuns la molul din centru..aici se va organiza noua perezentare a Elizei Vinghet...una dintre putin cunoscutele si talentatele creatoare.
Am terminat destul de repede asa ca o sa ma opresc la o cafenea.
*Tobi pov*
Dupa ce mi-am aranjat tot in casa..am plecat spre cel mai mere mol...pentru o cafea. Insa..cum se putea ca eu sa nu fiu aproape de infarct? ...Maya sigur vrea sa ma bage in sicriu..doar sta bine mersi la O CAFEA si FUMEAZA....DOAMNE DAMI PUTERE! Am mers in cafenea si am asteptat sa ma observe... da ea nu!!! Era prea ocupata cu fumatul asa ca de ce sa nu ma bag singur in seama?
*Maya pov*
Stateam si ma relaxam dar cineva sa trezit sa-mi ia tigara...si acel cineva era Tobi.
-Ce faci?
-CE FAC EU??? TU DE CE FUMAI??
-Lasama in pace!!! Am douazeci si treaba mea de ani!!
-NU AI VOIE SA FUMEZI!! SI CINE MA ROG TIA DAT CAFEAUA??
-A da?
-DA
-Pai uite-ma.
Am rascolit prin geanta si am scos o tigare sin pachet aprinzando. Tobi mai are putin si explodeaza da ce sa-i fac??
-FEMEIE..GATA DALE IN COACE!
-OBLIGA-MA!!
-DACA CHIAR VREI TI LE IAU CU VORTA!
-IALE!
A vrut sa imi ia pachetul din mana dar eu mam ferit nu stiu cum si pana la urma ma prins de cealalta mana analizando..
-HAI LA TINE ACASA.
-De ce?
-Te muti la mine.
-CEE??? NUU!! DE CEE??
-Pai nu stiu?? Poate pentru ca FUMEZI, TE TAI, BEI CAFEA SI ALCOOL.
-Si?
-Deci lasa-ma sa fiu mai clar. Ori vii..ori te iau pe sus.
-Fie.
-Bun hai sa plecam.
Am ajuns destul de repede..eu am urcat sus dar desteapta de mine si-a uitat geanta in masina lui..asa ca am coborat inapoi...dar mai bine nu o faceam....lam gasit cand se lingea cu o blonda. Fara sa vrau o lacrima mia curs pe obraz dar am sters-o foarte repede.
-Scuze ca intrerup...oricum stiam ca istoria o sa se repete.
N-am mai zis nimic si am fugit in apartamentul meu....unde am inceput sa plang....nu m-au mai interesat bataile din usa..nici vocea lui Tobi..stiam ca asa o sa fie....mereu o sa fiu ranita...mai bine nu mai venea...asa nu ma mai indragosteam de el..si nu mai ajungeam iar in depresie

O iubire complicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum