Karsimda olan kisi benim bir senedir kestigim cocuktu. Utancimdan facebooktan arkadaslik istegi gondermeye bile cesaret edememistim." Sesin guzlmis." Bu bi ruya faln olmaliydi.Bir senedir kestigim cocuk sesimin guzl oldugunu soyluyordu. Simdi dusup bayilmasam iyidi. Zorla tesekkur ederim diyebildim. Bana bakirp tekrar gulumsedi. Ahh sonsuza kadar gulumseyisini izleyebilirdim. "Biryerde sarki soyluyor musun?" Ahh ses tonu o bakislar..." Cevap vericek misin?" Tabikide malim. Durmus cocugun yuzune mal mal bakiyorum."Ben mi? Yok hayir. " Sesinin tonunu cok beyendim." Tekrardan tesekkur ederim." " Benim bir grubum var ve solistimiz burdan tasiniyo acaba bizim grubumuzun solisti olur musin?" Ney dedin sen. Aha simdi ben sok ben iptal. Kalpten gotururdu bu cocuk beni. "Ben mi? Bu sesle. Dalga mi geciyorsun sen ?" "Hayir gayet ciddiyim. Sesini beyendim." "Ben yapabilecegimi dusun muyorum." "Deneme yapabiliriz? Amcamin kafesinde canli muzik yapiyorum ve bende prova yapmaya oraya gidiyodum." Dayan kalbim dayan. Gecicek gecicek sadece bi ruya. Kolumu cimciklemeliyim. Evet evet hemn kolumu cimciklemeliyim. " Hey napiyosun koluna" Ogrendiyim bir gercek ruya degilmis! " Sey kolum kasindida onu kasiyodum ben ya. Baska bir sey sanma sadece kolumu kasiyordum. Oo sivama sirasi. Harika! " provay geliyor musun?" Evet evet sen cgirirsinda ben gelmez miyim? " Madem sesimi guzl buldun. Deneyebilirim."