---Bri P.O.V.---
-Mergyt atrodai karštai!-Nusijuokus tarė Neomi.
-Tu ne ka blogiau.-Nusijuokiau.
-Nu merginos pasiruošusios išleistuvėms?-Įėjo į kambarį iškiestom rankom Math.
-Tai aišku. Party Time!-Sušuko Neomi. Privažiavom mokyklą iš kurios sklido tranki muzika ir šuksniai. Šviesos mane apakino, kai atidariau salės duris.
-Na ką paskutinė diena šioj velnio skylėj.-Nusijuokė mano pusbrolis Luke.
-Tu teisus. Bet man kiek trūks jos.-Tariau nusišypsojus ir apsidairius aplink salę.
-Einam pašokt?-Aš linktelėjau. Nuėjom į patį salės vidury. Mane slegia kažkoks keistas jausmas. Lyg mane kažkas stebėtų. Nu gal man tik rodos, bet labai nemalonus jausmas.
---Po poros valandų---
-Gal tave pavešt?-Susirūpinęs paklausė Luke.
-Ne aš noriu pasivaikščiot. Vistiek čia netoli.-Papurčiau galvą.
-Nu gerai, tik būk atsargi.-Pabučiavęs į kaktą ir apkabinęs į sėdo į savo mašiną ir nuvažiavo. Pradėjau išlėto eiti link namų. Vėl tas nesmagus jausmas. Patriniau ranka kaklą. Taip visada darau, kai nervinuos ar man nepatogu. Paspartinau žingsnius. Išgirdau žingsnius už savęs. Atsisukau, bet ten nieko nebuvo. Turbūt nuovargis. Greit parėjau namo ir užsirakinau duris. Stovėjau prie durų kelias minutes, kai išgirdau kažkokį šlamėsi už jų. Žvilgtelėjau per durų akutę. Ten kažkoks vaikinas stovėjo prie laiptų ir kažką rašėsi. Pasidarė labai baugu, nes man bežiūrint pro akute jis atrodo lyg tiesiai į mane pažiūrėjo arba žinojo, kad jį stebiu. Reik man eit gal po drugnu dušu gal atsigausiu. Nusiėmiau suknelę ir pasikabinau ją. Nušlepsenau į dušą ir pasileidau drugną vandenį. Ahh daug geriau. Iš kart palengvėjo. Nusisausinau kūną ir užsidėjus kelnaites ir maikutę nuėjau atsigult.
Prabudau nuo kažkokio krebždėsio apačioje. Nekaip miegojau, nes vis prabusdavau. Išlėto išlipau iš lovos ir pradėjau lėtai leistis laiptais. Širdis pradėjo baladotis kaip pašėlus, atrodo tuoj ims ir iššoks. Nusileidau ir greit įjungiau šviesą. Bet ten nieko nebuvo. Išpučiau orą ir perbraukiau ranka veidą. Išjungus šviesą nuėjau vėl bandyti pamiegot.
Prabudau labai sunkiai, nes vis varčiausi lovoje ir niekaip neišėjo užmigt iki pat paryčių. Nuėjau išlėto į vonia ir pažiūrėjau į veidrodį. Raudonos akys ir pajuode paakiai. Ugh šiandien neišlįsiu turbūt iš namų.
YOU ARE READING
Animals || h.s. (Lt fanfic) [Nebetęsiama]
FanfictionJis vaikinas dirbantis mėsininku. Kiek pakvaišęs dėl vienos merginos. Jis ją seka visur. Fotografuoja, aprašinėja kiekvieną jos veiklą. Stebi ją pro langą kaip ji persirenginėja. Naktim mergina sapnuoja keistus sapnus, kuriuose ji mylisi su kažkokiu...