Vakarėjant grįžau namo. Nežinau ar jau Harry manęs pasigedo. Įsmukau į savo namų vidų ir susikroviau butiniausius daiktus kurie čia dar buvo like. Pasiėmiau savo mašinos raktelius ir įsimetus lagaminą į bagažinę įsėdau į mašiną ir greit važiavau į oro uostą.
---Harry P.O.V.---
Grįžau namo su šypsena ir nešinas Bri mėgstamiausiu gėlių orchidėjų. Pastačiau jas ant stalo.
-Bri! Aš grįžau*tariau nusiėmęs batus ir ranka perbraukęs per plaukus užlipau laiptais į viršų. Pabaladojau į jos kambario duris ir įėjau vidun. Apsidairiau po kambarį, bet niekur jos nepastebėjau. Įkišau galvą į vonios kambary, bet ir ten nebuvo jos.
-Bri, man nebejuokinga. Išlįsk.*tariau kiek susinervinęs. Kiek palaukęs nieko neįvyko.
-Pabėgo...*galiausiai tariau ir greit nusileidau į apačią. Užsidėjęs batus sėdau į mašiną ir tiesiu taikiniu važiavau link jos namų. Neradęs jos mašinos kieme susinervinęs trenkiau ranką į vairą ir mąsčiau kur ji galėjo nuvažiuoti. Užvedžiau mašiną vėl ir pasukau link oro uosto. Atvažiavęs iššokau iš mašinos ir įbėgau į pastato vidų. Bandžiau ją surasti žvilgsniu ar vaikščiodamas, bet tai buvo sunku, nes čia daug žmonių.
---Bri P.O.V.---
-Bri! Bri!*išgirdau kažką mane šaukiant. Mano galva automatiškai pasisuko link balso. Pamačius Harry mano širdis pradėjo plakt greičiau iš išgąsčio. Greit įsėdau į lėktuvą ir atsidusau lengviau. Ranka perbraukiau per plaukus ir pažvelgiau pro langą.
---Harry P.O.V.---
Pažvelgiau pro langą pamatydamas kaip lėktuvas pakylas. Įvėliau vieną ranką į plaukus.
-Ji išskrido. Nespėjau. Šudas...*susinervinęs tariau ir spirtelėjau kėdę. Prie manęs priėjo du apsauginiai*
-Ponas, apsiraminkit arba suimsim.*tarė vienas iš jų.*
-Aš ramus...*kiek ramiau tariau ir jie nuėjo.*
-Nepabėgsi nuo manęs, surasiu, kad ir kur bebūtum.*sušnabždėjau akimis nusekęs lėktuvą ir išėjau iš oro uosto. Įsėdau į mašiną ir padėjau galvą ant vairo.*
-Dieve kaip nesiseka...*atsidusau ir užvedęs mašiną grįžau namo. Pamatęs gėles ant stalo šveičiau jas į sieną ir sugniaužiau kamščius. Pasiėmiau tekilos butelį ir nuėjau į miegamąjį.
YOU ARE READING
Animals || h.s. (Lt fanfic) [Nebetęsiama]
FanfictionJis vaikinas dirbantis mėsininku. Kiek pakvaišęs dėl vienos merginos. Jis ją seka visur. Fotografuoja, aprašinėja kiekvieną jos veiklą. Stebi ją pro langą kaip ji persirenginėja. Naktim mergina sapnuoja keistus sapnus, kuriuose ji mylisi su kažkokiu...