Stojím uprostřed kruhu dětí co na mě křičí, nadávají mi .. a já nechápu proč, neznaji mĕ. Jsem vystrašená a nevím jak mám reagovat, i když jsem v takových situacích často a už bych si na to měla zvyknout, ale to prostě nejde.
Je odporné a dost potupný každý den, každou chvilku vašeho života poslouchat samé nadávky na vaší osobu, a přitom vás nikdo z nich nezná, ale oni ani nechcou. Nechcou vás poznat když vypadáte jako .. jako já.
"To je prdel ... ne počkej, to je tvůj obličej"
"Když se na tebe kouknu dostanu chuť na vepřové"
"Máma tě měla vyplivnout"
"Nikdy si nikoho nenajdeš ty chudinko, zustaneš doma s kočkama"
"Co bulíš ty krávo tlustá? Můžeš si za to sama ...""Né !!" Ztĕžka jsem oddychovala. Koukla jsem se okolo a zjistila že jsem v pokoji. Byl to jen sen. Jen zlý sen, co byl nedávno ještĕ krutou realitou, ale už NENÍ !! Tak proč se mi znovu zjevil? Nesnáším takové sny. Teď jsem naprosto někdo jiný, někdo hezčí, někdo lepší.
Ještě chvíli jsem seděla na posteli s rukama na tvářích. Pořád jsem to rozdychávala. Na takovou malou ... to je jedno nebudu na to myslet. Je to minulost a to taky už navždy bude. Promnula jsem si obličej a vstala z postele. Udělala jsem tři kroky dopředu, ale pak jsem se zase pozpátku vrátila protože jsem si uvědomila, že tam vlastně ležel nějaký bílí papírek.
Vzala jsem ho do ruky. Byl složený na půl a na jeho přední straně bylo napsané "Pro kočičku, Zayn." Až teď mi došlo že jsem včera s ním měla krásnou a sexy noc. Jak jsem na tohle mohla zapomenout. Vždyť byl jak Hank Moody, takový ... Vrrrr. Nee teče mi slina jak si vzpomenu na jeho svůdné pohledy, na jeho silné stisky .... no nic.
U toho papírku byly taky moje tanga. Jejda. Já jsem nahatá. Další vĕc na kterou jsem zapoměla. Otevřela jsem papírek ve kterém bylo napsané následující:
------------------------------------------------------
Jestli si tohle čteš, tak tu už zřejmě nejsem.
Včera jsem si to moc užil a podle tvých stenů ty zřejmě taky.
Snad se ještě někdy potkáme a zopakujeme si to.
Rozdávač orgasmů,
Zayn♡
------------------------------------------------------Musela jsem se pousmát nad tím "Rozdávač orgasmů" on je tak egoistický! No ale má pravdu. Takový orgasmus jsem už dlouho neměla. A to jsem měla hodně styků. Jak s klukama tak i s holkama. Nejsem lezba ani bi. Kdyby něco bi znamená bisexual, jinak řečeno že jsi na holky, ale i na kluky. Vlastně ještě pořád nevíš jakou máš orientaci.
A jak už jsem říkala, já nejsem ani jedno. Jsem na kluky, ale vždycky jsem chtěla zkoušet nové a nové věci a mazlit se a dělat lezbickej sex je něco nevšedního. I když v této době je hodnĕ lesbiček a gayů ale stejně. Před holkama se nestydim takže to můžu víc procítit.
Přirozenĕjší mi to ale přijde s klukama. U nich vždycky dosahnu většího a intenzívnější orgasmu než s holkama. Když uz je řeč o orgasmu ... tak jsem se vyspala se sexy chlapkem co byl tak moc sexy že ... no můžu být na sebe jen pyšná. Před pár lety by se to nikdy nestalo, protože by mĕ jednoduše týpci jako Zayn nechtĕli. To je ale minulost. A ano taky bych si ten sex s ním samozřejmě rada zopakovala, ale nevím jak ho mam vystolkovat. Jedno. Je hodne ryb v oceánu.
Dost. Byl to jeden z mých nejlepších milenců ale byli, jsou a budou i lepší, takže se jdu osprchovat ať ze sebe smyju ty jeho dotyky. Vzala jsem si do ruky sprcháč od playboye s vůni malin, pustila sprchu a nechala kapičky vody dopadat na místa kde se mě dotykal Zayn. Když už jsem byla celá mokrá pomalinku jsem po sobě začala roztirat sprcháč. První na ramena, ruce, prsa, bříško, nohy a snažila jsem se ještě na zada, protože na nĕ se mačkal když jsme spali, tělo na tělo.
Sedla na kachličky a přemýšlela. Přemýšlela o té hříšnĕ skvěle erotické scéně z kuchyně. Kapky mi bubnovaly na obličej a ramena a přitom mi smyvaly gel i s jeho dotyky. Jen si vzpomenu jak mě za nĕ držel a přirážel, tak jsem znovu udělaná. Ne jenom že měl sexy tělo, ale taky obličej, hrubý hlas, povaha nažhavená, nadržené pohledy .. Shit! Zkousla jsem si ret. Bože, ten byl sexy celý.
No nic, každý se nepovede, ale když už jo tak to stojí zato. Jako Zayn ... je pryč a už asi bude na furt. Zbyde mi na nĕho ale vzpomínka z toho jak zasténal. Bože. Můj.
Promnula jsem si obličej abych se pořádnĕ probrala. Ještě jsem si umyla vlasy a šla jsem se usušit. Vzala jsem si mobil, samsunga... Brii si vždycky dělá srandu z lidí co mají iphon, protože ho maj všichni. Nemůžu z ní jak mi vždycky opakuje "Prsimtĕ, todleto je iphon značky samsung, ty dĕFko". Samsung je prostě best ... no tak vzala jsem si mobil a pustila si na něm písničku "I can't be tamed" od Miley Cyrus.
Boky jsem houpala v rytmu písničky a přitom si česala vlasy 'Don't cheange me.." nikdy se nevrátím do starých kolejí, za žádnou cenu. Na jednu stranu mám v hlavě včerejší sex ale na tu druhou můj starý život. No jestli se tomu dál říkat život. Moje definice života je ten že život je určitá časovĕ omezená doba toho kdy by se mělo pouze užívat a zkoušet pořád nové a nové věci, poznávat nové a nové lidi a dávat své zkušenosti dál, problém nastává v tom když jste tuctový človíček co za celý svůj život jenom seděl buď v kanceláři nebo doma na gauči s pivem v ruce. Co potom chcete své děti naučit? Nebo aspoň co jim chcete předat? No právě že nic. Nemůžete ani kdyby jste sebevíce chtěli, protože jediné co jim budete moct říct do života bude, jak správně ořezat tužku.
Prostě žijeme jen jednou tak proč se nebavit? Nebo proč nezměnit svůj život k lepšímu tak jak si ho představujeme? Věřte mi že je to ten nejlepší pocit na světě, změnit se a říct že jste to dokázali. Od té doby co jsem si uvědomila to kdo jsem a kým chci být, si každý den dávám cíle které si zapisuju do svého "deníku". Je tam spoustu cílů které jsem už zvládla a které mi dávají sílu zvládnout ty další.
Když už jsem se dosušila tak jsem na sebe hodila šedé šortky a růžové tílko. Je už 10 a asi tak 20 stupňů takže mi bude tak akorát. V kuchyni jsem si napustila sklenici s dvěma plátky citrónu vlážnou vodou a pořádnĕ se napila. Nastartuje vam to metabolismus, je to takovy muj rituál. Ještĕ jsem si zašla do pokoje pořádnĕ si vyfénovát vlasy. Již připravená jsem šla na chodbu kde jsem své pohodlné semišové papuče vyměnila za tenisky. Brii jsem nechala papírek o tom že se vrátím asi za hodinku.
Vycházím z bytu a po své každodenní trase utíkam.
V mysli už nemám to kým jsem byla.
Ale to kým jsem teď.
__________________________________________________
Miluju běhání vždycky si tím vyčistim hlavu. Už se vracím zpátky domů.
Beru klíčky, otevřu si a jdu do bytu. Zase schody. Saaaakra. Zajímalo by mě jestli se už Brii vrátila. Potřebuju ji říct o mém setkání se Zaynem a kdo to je, a co jsme dělali. Znáte. Holčičí drby.
"Ahooj je někdo domaa?" Zakřičela jsem. "Haloo" Pořád nic. Asi tu fakt ještě není. Najednou jsem ale uslyšela vzlykání z obýváku. Běžím tam a vidím jak Brii sedí na gauči s hlavou v dlaních. "Bože můj Brii co se ti sakra stalo!?"
"Myslete na věci které chcete aby se staly, jako by se už staly a byly realitou"
ČTEŠ
Maybe yes, maybe no, maybe sex, I don't know
TeenfikceJednou tě prostě přestane bavit to kým jsi, tak se prostě zmĕníš, na někoho lepšího... hezčího. Přesně to udělala Katherine, 18ti léta středoškolačka, vzala život do svých rukou... ale, dokáže snést i problémy co má z toho kým se stala?