Multide;İclal Kaya
---
İclal Kayanın ağzından:
Hayatta her şey hayal ettiğimiz gibi olsa hayat çok güzel olurdu değil mi? Bir düşünsenize beğendiğiniz bir elbiseyi veya puanınızın istediğiniz bir üniversiteyi tuttuğunu hayal ediyorsunuz ve bu hemen gerçekleşiyor.Bunların hepsini geçin sevdiğiniz adama önceden ne diyeceğinizi düşünüyorsunuz onun da size istediğiniz bir cevabı verdiğini hayal ediyorsunuz ve bu gerçekleşiyor. Böyle bir şey imkansız ama bir düşünün böyle olsaydı bütün insanlar mutlu olur ,yolda yanınızdan geçen her insanın yüzün de o masum gülümsemeden yer alırdı.Böyle bir dünyayı hayal ettiniz mi hiç? Belki bazılarınız etmiştir , ben de o bazı insanlardanım. Ama size kötü bir haberim var ki böyle bir şey imkansız. Çünkü dünya çok adaletsiz, herkezin mutlu olması imkansız.Yolda yürürken bile yanınızdan geçen insanlara dikkat edin, biri dünyanın en mutlu insanıdır ama diğeri ise maalesef mutsuzdur.Ya da bir insan endişelidir, başka biri ise çok rahattır.İşte bu yaşamımızda ki adaletsizlik.
Ben de önceden teyzeme söylemek istediklerimi kafam da kurgulamış onun da bana istediğim bir cevabı verdiğini hayal etmiştim. Biraz çocukça gelebilir ama ben bu zamana kadar hayallere küsmüş biriydim.Bu yüzden şuanda onun karşısında oturuyor hayal ettiğim konuşmayı gerçekleştiriyordum.
"Bana inanmıyor musun teyze?!"
"İnanmıyorum. Çünkü iftira atıyorsun,benim kocam böyle bir şey yapmış olamaz."
"Ama yaptı teyze!O çok sevdiğin adam bana taciz etti!"sesimi fazla yükseltmiştim,ama resmen öz teyzem bana inanmıyordu.Benim iftira attığımı zannediyor ama ben birinin kalbini kıracak bir söz bile söyliyemeyen insanım,böyle bir şeyi asla yapmam,yapamam! Zaten teyzem üzülmesin diye kocasının bana taciz ettiğini ona ilk başta söyliyememiştim.Hem çok utanmış ,hem de teyzeme kıyamamıştım.Ama şimdi kalbini kırmaktan korktuğum teyzem benim iftira attığımı söylüyordu!
"Bak hala yalan söylüyorsun. Yeter artık İclal! Kocam böyle bir şey yapmaz,doğruyu söyle güzel kızım yoksa sen beni mi kıskanıyorsun?" söylediği cümleden sonra resmen affalamıştım.Nasıl böyle bir şey düşüne bilir? Öz teyzemi nasıl kıskanırım? Neden kıskanayım? Bana hem annelik hem babalık yapan teyzem bunu bana nasıl söyler!?
"Na-Nasıl böyle bir şey düşüne bilirsin he teyze? Seni ben neden kıskanayım? O iğrenç pis kocandan mı?!Teyze sana gerçekten inanamıyorum,bana inanırsın benim yanımda olursun sanmıştım! Ama çok yanılmışım. Annemle babam trafik kazasında öldükten sonra beni yanına aldın,beni bu bir sene için de hiç yalnız bırakmadın.Hem annem hem babam hem de teyzem oldun! Beni öz oğlundan hiç ayırt etmedin! Şimdi sen benim bunu sana nasıl yaptığımı düşünürsün?! Teyze ben senin o güzel kalbin kırılmasın diye haftalarca söylemedim,sessiz kaldım belki vazgeçer bir daha yapmaz diye ama olmadı o pis kocan devam etti. Benim neler çektiğimi bilemezsin teyze!O adamı gördüğüm de nasıl korktuğumu ,geceleri nasıl kabuslar gördüğümü bilemezsin! Bana inanmıyorsan inanma,inanman için sana yalvaracak değilim.Ama bu evde bir saniye bile kalamam. Böyle korkarak hayatımı geçiremem! Zaten benim yanımda olacağını ,bana destek vereceğini hayal ettiğim bir teyzem yokmuş.!"
Son sözlerimi dedikten sonra oturduğum koltuktan hışımla kalktım.Böyle bir yerde bir dakika bile kalamam. Başımın çaresine elbetteki bakabilirim. Odama girip hemen dolaptaki eşyalarımı valizime doldurmaya başladım.Dolabımın içi tıka basa eşyalarla doluydu ama ben sadece kendi biriktirdiğim paralarla aldığım eşyaları valizime koydum ve hemen odamdan çıktım.
Tam evin kapısından çıkacakken kolumu biri tuttu ve gitmemi engelledi.Omzumun arkasından kim olduğuna baktım ve teyzemin ağlamaktan kızarmış gözleriyle karşılaştım: "Yalvarırım gitme İclal! Hem nereye gideceksin gidecek bir yerin yok ki.Adam akıllı oturup konuşalım,enişteni de çağırırız sorunu çözeriz.Ama yalvarırım gitme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baştan Sona Yalan
Teen FictionBütün hayatı boyunca hayal etmenin saçma olduğunu düşünen İclal bu sefer hayale güvenir ve teyzesine diyeceklerinden sonra teyzesinin ona istediği cevabı vermesini hayal eder. Ama hayatında ki 2.ci büyük darbeyi teyzesi İclale inanmayarak ver...