BÖLÜM 2

0 0 0
                                    

Uyandığımda odamın kapısının arkasında bir karartı gördüm. Annemdir diye aldırış etmedim ve tekrardan uyumaya çalıştım. Gözümü kapattığımda odamın kapısı o kadar sert bir şekilde açıldı ki kapının menteşeleri çıktı. O anın etkisiyle kendimi yataktan attım ve telefona sarıldım. Abimi aradım ve acilen gelmesi gerektiğini söyledim. Evi yakın olduğu için 5 dakika sonra kapı çaldı. Abime olanları anlattım. Rüzgardan çarpmıştır dedi. Ama pencereler kapalıydı. Biraz dışarı çıktık. Eve döndüğümde televizyonu açıp kendi odama geçtim. Arkadan gelen televizyon sesi ve binanın aşağısından gelen çocuk sesleri beni rahatlatıyordu. Aslında bu çok tuhaftı çünkü her zaman çocukları susun diye azarlarken şimdi daha çok bağırmaları için çocukları teşvik bile edebilirdim. Sonunda annem geldi. Olanları anlattığımda biraz şaşırdı ama kendi kendine kapanması imkansız. Sinirlenip sen mi çarptın doğruyu söyle dedi. Annemin bana inanmayacağını anladım ve arkadaşlarımı arayıp dışarı çıkmalarını söyledim. Park yakın olduğu için hangi saatte gittiğimizin bir önemi yoktu. Dışarı çıktım. Tanrım! Yekda yine ordaydı ve bana bakıyordu. Derdi neydi. Bu gerçekten çok rahatsız edici. Yanına gittim ve sinirli bi şekilde derdin ne dedim. Donuk bir şekilde bana "O YENİDEN DOĞMAK İSTİYOR" dedi. Bunu bana daha önce de demişti. Afalladım. Kim diye sorduğumda sadece "O" dedi. Parka gittim. Arkadaşlarım beni bekliyordu. Suratımın neden bembeyaz oldupunu sorduklarında olayları anlattım. Arkadaş grubum böyle paranormal şeylere biraz fazla meraklıdırlar. Hemen cin musallat oldu gibisinden klişe şeyler dediler. Biraz oturup konuştuktan sonra evlere dağıldık. Acıkmıştım. Dolaptan birkaç parça bişey alıp masaya oturdum. Annem geldi. Olanları anlattım. Yarın psikolog arkadaşını arayıp randevu alacağını söyledi. Yemeğimi yedim. Yatmaya gittim. Hava sıcaktı. Gece uzun geçeceğe benziyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ölüm çığlığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin