3. Bölüm

29 1 0
                                    

Odama kıyafetlerimi yerleştirirken sıcak bastı ve camı açtım. Bir de ne göreyim. Tam o anda Zac de penceresini açtı. Ve bana el salladı. Ben sadece gülümsedim. Pencerelerimiz birbirine bakıyordu. Harika! Artık uyandığımda ilk yaptığım şey pencere açmak olamazdı. İlk uyandığımda gerçekten korkunç oluyorum. Sonra onun telefonu çaldı. Ve açtı anında gülümsemeye başladı. Öyle bir bakmışım ki anında perdeyi kapattı. Sevgilisi mi vardı. Yoktur ya. Dimi? Neyse bana ne ya! VARSA VAR KIZIM!toparla kendini! Tam sakinleşirken annem aşağı çağırdı. Aşağı indiğim anda karşıma Zac'in çıkması bir oldu. Elinde bir sepet vardı. "Akşam yemeği yemedin diilmi?" Hayır anlamında kafamı salladım. O zaman annem hemen çalışma odasına gitti. Biz de benim odama çıktık ve yere bir örtü örttük. Ve pizza yemeye başladık. Sabah bozulmuş olan saçlarını taramıştı. Beyaz bir kazak giymişti. Ben ise üzerimdeki koyu pembe elbisemi önceden iyiki gitmiştim. Elbiselerimi yerleştirmeyi bitirmeyi allahtan bitirmiştim. Ben yüzüstü yatmıştım o ise hafifce kaykılmıştı. Multi. Ve sohbet iyice koyulaşmıştı. Saate baktığımda 1 olduğunu görmüştüm. Yavaşça yerinden kalktı. Ve bana sarıldı. Buna bir anlam verememiştim. Yüzünden anlamış olacakki hemen kızardı. Sonra iyi geceler diyip odamdan çıktı. Ben ise arkasından bakakaldım. Perdemi kapatıp pijamamı giydim. Ve yatağa yattım.
Zac'in ağzından
Tanrım çok güzeldi. Onunla böyle bir akşam geçirmek iyi gelmişti. İlk kez birinin yanında kalkanlarımı indirebiliştim. Uzun zaman sonra ilk defa. Çok tatlı bir kızdı. Yarın ona şehir turu attırmayı önereceğim. Umarım kabul eder.

Tatlı ÖküzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin